معماری

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روزبه شریعتی با ابرام به خشکی امدن اینکه پیش از این توصیه های زیادی بوسیله جدیدالورودهای بازار سرمایه شده بود، پیش روی کرد: پیش از این بارها بر این موضوعات اصرار شده بود که افراد تازه وارد بخاطر ادخال بوسیله بازار سرمایه عرض نگیرند، خانه نفروشند، وام و قرض نگیرند، مورد تسهیم نشوند، پرتفو بچینند، غیرمستقیم وارد شوند و ... افت ۶۸ هزاره واحدی بورس تهران | بازگشت به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد جریانی مشکوک به قفا زمین زدن ⁧بورس است | ۳۰ تا ۵۰ درصد سرمایه سهامداران معمولی پودر شد

وی امتداد داد: درحال حاضر نم و خشک در بازار با بی آرامی می سوزند ولی باید به این نکته توجه داشت که این پیوستگی مداوم نیست. بسیاری از سهم ها به دلیل ارج های جهانی و ارج دلار نیمایی پشتوانه سودآوری زیبنده توجهی دارند و زکام این سهم ها ادامه دار نخواهد وجود.

این کارشناس بازار سرمایه، با اصرار بر اینکه  شایعات به بازار ضربه زده است، گفت: تصمیم گیران باید توجه داشته باشند نمی توانند داخل یک بازاری که داخل آن موج بزرگ نقدینگی با ظرفیت روزانه بیش از یک میلیارد دلار بیع ادا می شود، اعتدال امین کنند و دستکاری آن ها باعث بهم اسقاء کردن وزنه می شود.

شریعتی امتداد عدل: برخی تسهیم ها جزو گزینه هایی هستند که مشتری خود را دارند. هرچند ارامش زیبنده توجه ۳۰ تا ۴۰ درصدی داشته اند ولی  تجدید ارزیابی، افزایش قیمت دلار نیما، تکثیر قیمت های جهانی و از بین رفتن کرونا باعث صعودی شدن دوباره آن ها می شود. ولی به طور کلی اگر برخی بدیع واردها از راسته بترسند و بیرون شوند، راسته رنگ و بوی منطقی تری به خود می گیرد.

وی با ابرام بر اینکه سهامداران چنانچه تسهیم خوب با پشتوانه تحلیلی دارند، باید آن را نگه دارند، اظهار کرد: غلام فکر می کنم راسته درون روزهای شنبه یا یکشنبه هفته آینده مجددا روند صعودی به خویشتن بگیرد. هرچند پرت است که فرستاده خود که دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد حیات را رد کند. آشنایی با ۱۰ تعبیر پرکاربرد بورس درون روزهای رونق راسته سرمایه
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «کارل هاینس رومنیگه» از وضعیت کنونی تیمش بسیار شادمان است. با این حال تصور می درنگ بعد از حذف شدن منچسترسیتی توسط لیون، بازیکنان بایرن مونیخ  باید با مداقه و تمرکز اضافی برابر المپیکی ها  درون بازی چهارشنبه شب از مرحله نیم بازپسین لیگ قهرمانان اروپا  حاضر شوند.

وی که تیمش 2 روز قبل بارسلونارا 8 بر 2 شکست قسط و کاتالان ها را تحقیر کرد، گفت:وقتی لیونی ها یک هفته قبل در مرحله یک هشتم بازپسین لیگ قهرمانان یوونتوس را با کریستیانو رونالدو از شیشه دوربین خارج کردند، بخاطر دومین مرتبه مدال دادند به هیچ اسکناس نباید آنها رادست کم گرفت. نمایی زیبا از گل گانبری بوسیله بارسلونا که توسط سایت یوفا مدل سازی شده است

رومنیگه که با خبرنگار راینیشه پست مصاحبه می کرد، افزود: آنها با فداکاری بسیار بازی می کنند و قادرند با فوروارد های کندرو خویشتن هر حریفی را به عذاب بیندازند.

مدیر 64 ساله که از برد غرورانگیز و تاریخی 8 کنار 2 تیمش متجاوز خرسند بود، ادامه عدل:تا قبل از این ورزش ها می گفتند نیم نهایی با بارسلونا و منچسترسیتی ارتکاب می شود. ولی حالا ما و لیون در نیمه نهایی هستیم.

رومنیگه پارسا است بعد از یورش و تاز مقابل بارسلونا، بازیکنان بایرن اسیر غرور کاذب نیستند.

او نشانی کرد: بعد از اتمام ورزش با بارسلونا، تو رختکن بودم. جشنی نبود و هیچگاه بازیکنی هم کنایه ای نزد. تیم کاملا روی بازی بعدی تمرکز کرده و با حساسیت بالا ملتفت ورزش نیم بازپسین می شود.امیدوارم بتوانیم برابر لیون به هدف مان که آستان داخل فینال است، برسیم.

این مقام همچنین از هانس دیترفلیک ، سرمربی تیم امان تمام کرد و گفت: فلیک با کیفیت بالاست و تیم را به نیکوکاری هدایت می کند. دلیل حذف سیتی از دید گواردیولا: موقعیت طلایی استرلینگ
دیجی رخت بدوی بار تو فعالیت ۱۵ ساله ی خود، ۳۰ آماج گزارش مالی سال ۱۳۹۸ را منتشر کرد. درون این گزارش، ارائه ی آمار و اطلاعاتی درباره ی فعالیت یک ساله ی دیجی لوازم را شاهد هستیم که نکات جالبی را همچنین شامل می شود. البته بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی قلمرو سال گذشته همچنین گزارش ۶ ماهه ی اول سال ۱۳۹۸ را منتشر کرده حیات. همان طورکه می دانید، دیجی کالا ازجمله استارتاپ هایی است که درصدد ورود به بورس است و اقدامات اخیر بخاطر انتشار گزارش عملکرد را باید قدمی بخاطر شفاف سازی به عزم ورود بوسیله بورس عنوان کرد. 

با توجه به اینکه تصویر صراحت از وضعیت میدان خرده فروشی آنلاین در ناحیه وجود ندارد، گزارش سالانه ی دیجی کالا درکنار سایر گزارش ها نظیر وضعیت پرداخت های آنلاین شاپرک می تواند بسیار ازپیش وضعیت فروشگاه های آنلاین تو کشور و بوسیله طور کلی خلأهای موجود داخل میدان خرده فروشی را رک درنگ. افزون براین، این گزارش برای فروشندگانی نیز کارگر است که تو مارکت پلیس دیجی کالا فعالیت می کنند یا درصدد آغاز همکاری تو این قالب با دیجی کالا هستند؛ چراکه می نبوغ با نصیب گیری از داده های عرضه شده ی گزارش، درباره ی نحوه ی همکاری داخل گروه های مختلف کالایی تصمیم گیری کرد. 

درادامه می توانید ویدئو مدنظر را تماشا کنید:



برای دانلود گزارش کامل دیجی کالا، اینجاکلیک کنید.بیشتر بخوانید:پاسبان فتا: تأمین ایمنی کمترین اهمیت را برای استارتاپ ها در کشور داردتعداد پیامک های ورودی به اپراتورهای تلفن همراه کاهش محسوس کرده استاز واردات یک میلیارد دلار متاع دارای مشابه داخلی داخل ۹ ماهه اخیر جلوگیری شده استهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۲ مرداد ۹۹]توزیع ۱/۵ میلیون دستگاه کالا خانگی ارزان تا اختتام سال ۹۹
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مراسم خاکسپاری حاج موفق زیرک کار، مداح فقید اهل بیت(ع) پس از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در مزارستان وادی مغفرت تبریز برگزار شد. «حاج قاهر سیاه بند کار» مشهور به فخرالذاکرین مداحان اهل بیت (ع) ناحیه روز یکشنبه تو یکی از بیمارستان های تبریز رخساره درون نقاب خاک کشید. این مداح مخلص و باسابقه تبریزی که از چند روز قبل به برهان ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، در سن ۸۰ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و برای قدیم عاشقان کارفرما و سالار شهیدان و اهل بیت را از نوای دل نشین و سوزناکش محروم پیدایش. درگذشت حاج فیروز زیرک کار، مداح اهل بیت و فخرالذاکرین تبریز

حاج فیروز دیز حکم در خیابان کوچک دوه چی تبریز آذربایجان شرقی چشم به جهان گشود و بوسیله قول خودش افزون بر ۷۰ سال ساکن درگاه اباعبدالله الحسین (ع) بود. این مداح و شاعر فقید مردمان بیت عصمت و فسق و فجور (ع)، مداحی را از هیات عزاداران شهدای کربلا در محله دوه چی شروع کرد و تا آخرین روزهای عمرش همچنان بوسیله این عشق و تعلق خویشتن بدون کوچکترین چشم داشت مالی امتداد داد.

اشتغال واقعی این پیرغلام دربار شاه کربلا، روفه گری وجود و هیچگاه گاه مداحی را شغل و محل درآمد برای خودش انتخاب نکرد. مقدماتی استادان فخرالذاکرین مداحان ایران و تبریز، مرحومین حاج حسن شفیع پور، حاج علی شبابی و بعدها استاد عابد تبریزی بودند. حاج فیروز بعدها از آستان غلامرضا شیعه خلص بهره سرما و در بین شعرای فارسی گو از پیش روی نیّر تبریزی، فؤاد کرمانی، عمان سامانی و لله محمد عابد و در نوحه های ترکی از اقرار شعرایی قرین حسین سعدی زمان، ذهنی، ذهنی زاده، شهاب، اعظمی تبریزی، صافی و صحاف استفاده می کرد.
به گزارش همشهری آنلاین در مسئله دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان محمد انصاری که بخاطر برگزاری جشن پرسپولیس به ورزشگاه آمده بود با داخل اختیار قبض دوربین یکی از عکاسان بوسیله عکاسی از ورزش هم تیمیهای خویشتن برابر  ذوب آهن صیقلی تا اینطور خودش سوژه عکاس دیگر شود.
علی جدی، نائب رئیس جماعت صنایع و معادن، روز سه شنبه، از محضر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون صنایع ناحیه خبر داد و داخل همین رابطه به مباحث مطرح شده در این میتینگ از جمله پوشش اینترنت تو مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد. وی با تأکید بر اینکه اکثر دانشگاه های کشور به خدمات اینترنتی حاضر هستند، اعلام کرد که با اجازه وزیر ارتباطات، تا ۱۵ شهریور ماه، ۹۵ درصد مدارس کشور هم پایین تر پوشش اینترنت صبر خواهند گرفت و تا عاقبت سال تمامی مدارس مجهز به زیرساخت های لازم تو این بنیاد خواهند شد. این کنفرانس داخل حالی برگزار شد که وزیر آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی، ماه قبل از وحدت تمامی مدارس کشور به اینترنت تا ابتدای شهریور ۹۹ خبر داده وجود.

حاجی میرزایی در میتینگ شورای هماهنگی بهبود و ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی نیز، به راه اندازی سامانه آموزش مجازی برای خرد آموزان با عنوان «سامانه مسرور» رمز کرده وجود. وی همچنین اطلاع دادن کرده حیات که در سال تحصیلی گذشته پس از شیوع کرونا، از میان ۱۴ میلیون دانش آموز بکلی کشور حدود ۱۰ میلیون نفر در مسرور عضو شدند و بیش از سه میلیون نفر نیز به دلایلی همچون نداشتن گوشی هوشمند یا تبلتیا عدم دسترسی به اینترنت، امکان استفاده از این سامانه را پدیدار نکردند و در خطر ترک تحصیل قرار گرفتند.بیشتر بخوانید:همگی گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۴ مرداد ۹۹]وزیر ارتباطات: اختیارات رگولاتوری برای برخورد با گرانفروشی اپراتورها تکثیر می یابدامکان صدور غیرحضوری معترف کد پستی مجهز شدموارد جدیدی به سیاهه مصادیق محتوای مجرمانه افزایش شدبا بطی ء ابزار پخش مویرگی و موعظه گیری سپیدار جهیز آشنا شوید
براساس نتایج مطالعه ای جدید، یک واکسن آزمایشی ویروس کرونا که باهم اتحاد کردن جانسون اندجانسون آن را مخلوق است، از میمون ها دربرابر عفونت محافظت می درنگ. این دومین واکسن کاندیدای کرونا است که این هفته نتایج امیدوارکننده ی آن روی مبارک ها گزارش شده است. این باهم اتحاد کردن اخیرا یک کارآزمایی بالینی را درون اروپا و آمریکا بخاطر آزمایش واکسن خود روی آدم ها آغاز کرده است. کارآزمایی آن ها یکی از زیاد از ۳۰ کارآزمایی انسانی بخاطر واکسن های ویروس کرونا است که درون سراسر جهان درحال ایفا است. ولی تا زمانی که این کارآزمایی ها کامل شوند (که احتمالا چندین ماه کشش می کشد) داده های مولود از آزمایش های انجام شده روی میمون ها بهترین سرنخ ها را درمورد کارآیی واکسن مجهز می بطی ء.

آنگلا راسموسن، ویروس شناس دانشگاه کلمبیا که درون این مطالعات مشارکتی نداشته است، گفت: «این هفته، هفته ی خوبی بوده است، زمان حال ما دو واکسن را داریم که روی میمون ها اثر دارند. خوب است که درمورد تغییرات خوش بین باشیم.» اما او بانگ داد که نتایج جدید نباید موجب عجله در انجام کارآزمایی های بالینی بزرگ انسانی شود. او گفت: «ما نمی توانیم از راه های میان بُر برویم.»

مارینلا کیریلوا داخل مرکز پژوهش های واکسن و ویروس شناسی BIDMC داخل بوستون، پژوهش های واکسن کرونای همکاری جانسون اندجانسون را هدایت می کند

برخلاف بسیاری از واکسن های تو دست توسعه ی دیگر که امکان پذیر است احتیاج به دو نوبت تزریق داشته باشند، براساس مطالعه ای که به رطوبت در مجله ی Nature منتشر شده است، واکسن کاندیدای جانسون اندجانسون فقط با یک دوز واکسن از مبارک ها مراقبت کرده است. دکتر دان باروچ، ویروس شناس BIDMC و یکی از نویسندگان مقاله ی متاخر گفت: «ما شاهد سطح متجاوز اطمینان بخشی از محافظت بوده ایم.»

مطالعه ی جدید تنها دو روز پس از نشر مطالعه ی مشابهی درمورد یک واکسن آزمایش شده بوسیله دستگاه ی شرکت مادرنا و موسسه ملی سلامت آمریکا منتشر شد. ولی این دو واکسن به روش های بسیار متفاوتی کار می کنند.

واکسن مادرنا نوعی ماده ی ژنتیکی را که RNA پیام رسان نامیده می شود، بوسیله سلول ها تحویل می دهد. سلول ها از RNA موجود تو واکسن برای تولید پروتئینی استفاده می کنند که روی سطح ویروس کرونا یافت می شود (پروتئین اسپایک) و بعد یک پاسخ امان آغاز می شود. واکسن های مبتنی بر RNA درحال آزمایش برای شماری از بلای ناگهانی ها هستند ولی هنوز هیچگاه یک از آن ها مجوز مصرف بخاطر انسان ها را شهود نکرده اند.

پژوهشگران وارسی ی مادرنا، فرخنده ها را طی دو نوبت تنقیه با فاصله ی چهار هفته واکسینه کردند. آن ها یک ماه بعد، این جانوران را بوسیله ویروس کرونا آلوده کردند. پژوهشگران در برخی از خجسته های واکسینه شده، نتوانستند ویروس را تو جگر ها یا بینی تشخیص دهند. تو موارد دیگر ویروس قبل از ناپدید شدن به آرامی تکثیر می شد. مادرنا کارآزمایی های مرحله ی سوم واکسن mRNA خود را روی دوشنبه آغاز کرد. شریک شدن فایزر نیز در همین مرحله قرار داشته و درحال آزمایش واکسن mRNA خود است.مقاله های مرتبط:گروهی از دانشمندان یک واکسن تایید نشده ی کووید ۱۹ را روی خود آزمایش می کنندمادرنا ثالث و آخرین کارآزمایی واکسن کرونا را آغاز کردنتایج امیدبخش واکسن کرونای همدستی آسترازنکا  و دانشگاه آکسفورد

درمقابل، واکسن جانسون اندجانسون مبتنی بر ویروسی است که Ad26 نامیده می شود. پژوهشگران این ویروس را طوری ارامش کرده اند حامل ژن پروتئین اسپایک ویروس کرونا باشد. ویروس Ad26 می تواند وارد سلول های انسانی شود اما قادر بوسیله افزایش تو آن ها نیست. سلول میزبان از ژن اسپایک برای ساختن پروتئین های ویروس کرونا استعمال می درنگ. در ماه جاری، مقام های بازرس اروپایی واکسن Ad26 انبازی جانسون اندجانسون را بخاطر ابولا تایید کردند. این ابتدایی باری حیات که این طور نوع تحویل ژن تسهیل شده به کمک ویروس برای یک بلای ناگهانی تایید می شد.

درون ماه مارس، باروچ و همکارانش هفت نسخه از واکسن Ad26 را بخاطر ویروس کرونا طراحی کردند. آن ها تغییرات جزئی تو ژن اسپایک خلق کردن کردند تا ببینند که آیا می توانند موجب شوند سلول ها نسخه های بیشتری از پروتئین ویروسی را بسازند. آن ها نیز انواعی را تک آزمایش قرار دادند که موجب می شد پروتئین اسپایک پایدارتر شود که امکان پذیر است سبب بروز پاسخ پناه زورمند رطوبت شود.

حکیم باروچ و همکارانش براساس پژوهشی پیشین حدس زدند که واکسن Ad26 زیاد قدرتمند خواهد بود. آن ها غرض گرفتند آزمایش خود را تنها یا یک دوز از واکسن اجرا دهند تا ببیند که آیا همین ارزش بخاطر ابداع ایمنی کافی است. آن ها پس از یک بار تزریق واکسن به مدت ۶ هفته صبر کردند و پس ازآن حیوانات را با ویروس کرونا آلوده کردند. ۶ نسخه از ۷ نسخه از واکسن در مبارک ها قدری مراقبت دربرابر ویروس کرونا مهیا کردند، یعنی ویروس فقط درون سطوح پایینی درون بدن حیوانات تکثیر می شد. نسخه ی هفتم از بقیه قوی پر حرارت بود: از ۶ میمونی که آن را گرفتن کرده بودند، ۵ مورد اصلا ویروس قابل تشخیصی نداشتند. ششمی تنها سطوح قدری از ویروس را داخل بینی خود داشت. پل استوفلز، مدیر ارشد علمی شرکت جانسون اندجانسون گفت: «این واقعیت که ما با یک بار تنقیه توانستیم از مدل های حیوانی نگهداری کنیم، شگفتی کاملا مثبتی برای ما بود.»

همدستی سابق الذکر از واکسنی که بالاترین عملکرد را داشت برای ابتدایی کارآزمایی انسانی (کارآزمایی بار ی مطلع) که برای آزمایش بی ریسک وجود داشتن واکسن عمل می شود، استعمال کرد. اگر این آزمایش خوب پیش برود، باهم اتحاد کردن امیدوار است که تا ماه سپتامبر وارد کارآزمایی هایی بالینی مرحله ی سوم شود که داخل آن هم بی سربزرگی بودن و بی قراری کارآیی واکسن مورد آزمایش فراغت می گیرد. همکاری قصد دارد که هم یک دوز و غصه دو دوز واکسن را تک آزمایش فراغت دهد. دکتر راسموسن گفت واکسنی که با یک دوز کاری باشد، موجب می شود میلیاردها نفر که به آن نیاز دارند، آسان مرطوب آن را قبض کنند. او گفت: «ازنظر تئوری، شما بوسیله مقدار کمتری از آن نیاز دارید، بنابراین سریع تر آن را به افراد بیشتری می رسانید.»

اینوویو، شرکتی که درحال توسعه ی یک واکسن مبتنی به خشکی امدن DNA است، روز پنج شنبه اعلام کرد فرخنده هایی که چهار ماه پس از دریافت واکسن با ویروس عفونی شده بودند، دارای کود کاهش یافته ای از ویروس در بینی و کبد های خود بودند. نتایج آن ها هنوز در یک نامه ی عملی منتشر نشده است.

مشارکت آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد واکسنی را براساس ویروس اصلاح شده ی دیگری که ChAdOx1 نامیده می شود، توسعه داده اند. نتایج استیناف آن ها روز پنج شنبه در مجله ی Nature منتشر شد. این گروه اینک درحال انجام کارآزمایی های مرحله ی سوم روی انسان ها هستند که نتایج آن می تواند تا ماه اکتبر به دست آید.

استیسی ال شولتز-چری، ویروس شناس بیمارستان تحقیقاتی اطفال سنت جود آمریکا که درون هیچ کدام از این کارآزمایی ها مشارکتی نداشته است، گفت: «مشاهده تعداد پلتفرم هایی که نتایج امیدوارکننده ای را برای یک واکسن علامت می دهند، بیم انگیز است.»بیشتر بخوانید:بیشترین مدل ابتلا بوسیله کرونا تو ایران، در رده سنی جوانان استچگونه می توان با شرایط تغییرناپذیری مانند دنیاگیری کرونا کنار آمد؟گروهی از دانشمندان یک واکسن تاییدنشده ی کووید ۱۹ را روی خود آزمایش می کنندچگونه خشم خود را در مسیری مفید هدایت کنیم؟آیا ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه خواهد شد؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از جماران، روابط عمومی حرم امام خمینی(ره) تو خصوص بخشی از مصاحبه مدیر آستان ابن بابویه شهرری با عنوان «پرده برداری از مافیای سودا قبر در تهران» توضیحاتی را منتشر کرد. (این مصاحیه را اینجا بخوانید.)

پیرو گستردن مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین علامه، مدیر آستان ابن بابویه شهرری، با عنوان «پرده برداری از مافیای خرید قبر در تهران»، روابط عمومی حرم حضرت امام خمینی(ره) داخل خصوص بخشی از این مصاحبه که «این فرد خود را مسئول دفن اموات در ابن بابویه، امامزاده عبدالله، امپراتور عبدالعظیم(ع) و حرم معصوم خمینی(ره) معرفی کردن کرده بود و نه تنها کنترل دفن اموات در کل پایتخت را داخل وارستگی داشت، بلکه هماهنگی هایی درون خارج از این مکان ها را همچنین انجام می عدل» توضیحات و تکذیبیه ای را صادر کرد که بوسیله شرح پایین تر است:

«بسمه تعالی

با توجه به پاشیدن خبری در برخی رسانه ها از قول مدیر آستان شیخ صدوق مبنی کنار این که انفراد مافیای قبر را در اختیار دارد و با عنایت به این که داخل خبر یاد شده، درون پهلو قبور موجود در امامزادگان مختلف، از حرم معصوم خمینی(ره) یاد شده بود؛ لازم است به معارفه عموم برسانیم که درون حرم مطهر پیشگاه امام خمینی(ره) و صحن های اطراف حرم، تاکنون صرفاً تنی چند از بزرگان نظام و انقلاب، منسوبین به حضرت معصوم و شهیدان گران کردن جمعاً حدود ۱۵ نفر، بوسیله خاک سپرده شده اند که بابت آن وجهی ستاندن نشده است و اصلاً در حرم مطهر بنای ارجاع مزار بود ندارد؛ لذا این توقع درباره حرم امام فاقد موضوعیت بوده و قویاً نفی می شود.

روابط عمومی حرم مطهر معصوم خمینی(ره)» شاکیان «امپراتور مزار» به دادسرا رجوع کنند

سپس از انتشار این وقوف غلامرضا نوفرستی، دادستان شهرستان ری در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها، در رابطه با ماجرای بی تا معروف به «خسرو گور» و طرد وی از اداره اوقاف شهرستان ری اظهار کرد: پس از عکس العمل معارفه سلطان «فروش قبر» در رسانه ها، از ادارات مربوطه اقدام بوسیله استعلام کردیم، اما به دلیل نبود معارض در این مورد، تاکنون پرونده قضایی برای این موضوع تشکیل نشده است.

وی با اقرار این که شاکیان باید به دادگستری مراجعه کنند تا پرونده قضایی تشکیل شود، افزود: با توجه بوسیله اظهارات رئیس اداره اوقاف شهرستان ری در خصوص اخراج بی نظیر خاطی، باید مدت فعالیت این شخص، معیار مبالغ دریافتی و کامل جزئیات نمودار شود. استعلامات لازم در خصوص اطلاع هویت، فعالیت و جانب این شخص از ادارات مربوطه عمل شده، اما بخش اساسی این پرونده مربوط به شکایت شاکیان است که میزان مبالغ پرداختی را اخبار کنند تا تحقیقات بوسیله قیافه جدی و با دقت انجام شود.

نوفرستی تصریح کرد: هویت شخص هنوز مشخص نشده، ولی موافق تحقیقات فعلی، نام خانوادگی این فرد «امیری» است؛ ضمن آن که باید توجه داشت که این گونه افراد با نام های گوناگون اقدام به چنین فعالیت هایی می کنند، لذا همکاری مردم در این موضوع زیاد شایان عظمت خواهد بود؛ لذا از مردم درخواست می کنیم که اگر داخل خصوص بی نظیر خاطی که دون این عناوین برای خرید مقبره در مکان های اخبار شده اقدام به شهود مبالغی را داشته بوسیله دادستانی ری اعلام کنند.

همچنین حجت الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، همچنین در مصاحبه ای دیگر از اخراج بی مانند واسطه گر فروش قبور از درگاه شیخ صدوق(ره) خبر داده و گفته حیات: شخصی تو شهرری کلا امورات تدفین را ردیابی می کرده است و ارتباطی به اداره اوقاف ندارد. این شخص نه عزب در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و قبرستان های اطراف بلکه در قم هم امورات متنوع کفن و دفن را ادا می داده و از صفر تا صد امورات دفن را عهده داری دار شده و درصد خودش را از ولی میت می گرفته است.

حجت الاسلام صادقی گفت: ما این بی همتا شفیع را حذف کردیم و راحتی شد اوقاف به نعوظ مستقیم با خانواده میت وابستگی داشته باشد. اکنون دو - سه قوم معارض شده اند که ما فلان مبلغ را بوسیله این سید صیقلی کرده ایم، اما شما می گویید فلان مبلغ به حساب اوقاف آمده است که ما گفتیم اطلاعی نداریم و مربوط به سال های گذشته است. زمان حال قوم هایی که مبالغ مازاد پرداخت کرده اند از این بی نظیر شکایت کرده اند و کار در مراحل حقوقی پیش می رود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این گربه خاکستری با چشم های فرزانه سبز تو  میان بازدیدکنندگان هان صوفیه بیش محبوب است، از جمله فیلمی از  باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در  سفری به استانبول در سال ۲۰۰۹ درون حال نوازش کردن این گربه پژمان شده است.

اکنون مقامات ترکیه تصریح کرده اند که گلی می تواند در بوسیله زندگی داخل هلا صوفیه ادامه دهد.

ابراهیم کالین، سخنگویرجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت گلی و نیز همه گربه های دیگر تو آن منطقه درون همان جایی که هستند، باقی می مانند.

کالین گفت: «این گربه بیش مشهور شده است و گربه های دیگری بی آرامی در آنجا هستند که هنوز مشهور نشده اند. این گربه در آنجا خواهند ماند و مسجدهای ما به روی همه گربه ها باز می شبیه.»



گلی به خصوص از هنگامی نامی شد که اوموت بهچسی، یک راهنمای گردشگری چهار سال پیش یک حساب اینستاگرامی بخاطر او باز کرد که اکنون بیش از ۴۸۰۰۰ پیرو دارد.

های صوفیه برای ۹۰۰ سال یک کلیسای مسیحی بیزانسی بود، که در قرن پانزدهم میلادی به کسب ترک های عثمانی درآمد و  به مسجد تبدیل شد. مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار ترکیه مدرن در سال ۱۹۳۴ با دستوری آن را به موزه تبدیل کرد.

اخیرا دادگاهی تو ترکیه تبدیل ای صوفیا  را به موزه غیرقانونی خواند و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بلافاصله اطلاع دادن کرد که این بنا دوباره به مسجد بدل می شود و بدوی نماز جمعه این هفته تو آن برگزار شد.
از سال گذشته ی میلادی و با تبعیت باهم اتحاد کردن های متنوع آمریکایی از تحریم های دولت آمریکا، همکاری هایی بجهت گوگل انبازی با هواوی را اندازه کردند و از این رو هواوی دیگر قادر نیست تا در گوشی های هوشمندش از Google Play Services استفاده کند. ولی هواوی بیکار ننشست و با توسعه ی Huawei Mobile Services که به اختصار HMS خوانده می شود، تکاپو کرده تا جای حالی سرویس های موبایلی گوگل را مملو درنگ. هرچند هواوی داخل ابتدای نحو برای توسعه ی این سرویس با مشکلات عدیده ای رو به رو است، اما عزم خود را جزم کرده تا بوسیله نیکی به ارائه ی سرو به کاربران گوشی هایش بپردازد. 

با نگاهی بوسیله گوشی های هوشمند جدید هواوی، می قابلیت سعی هواوی را به صراحت دید. هواوی در آخرین قبیله از گوشی هوشمند پرچمدارش که معلول ۴۰ پرو است، درکنار سرویس HMS، قابلیت های مبتنی بر فهمیدن مصنوعی را نیز گنجانده است. ویژگی های مبتنی به خشکی امدن ادراک قلابی در گوشی هواوی پی ۴۰ پرو ترکیبی از توان های سخت افزاری مربوط به پردازنده ی قدرتمند حاضر به ماژول پردازشی درایت مصنوعی و همچنین محدودیت های نرم افزاری می شوند. ادراک مصنوعی P40 پرو به بهبود زیادی درون فرایند عکاسی منجر می شود

هواوی P40 پرو برای پردازش کارهایی که به آن محول می شود، توکل بر تراش ای قدرتمند با نام کرین ۹۹۰ است که طبق ادعای هواوی، اولین خراش ی 5G درفش دار دنیا بوسیله حساب می آید که کنار پایه ی لیتوگرافی ۷ نانومترپلاس EUV ساخته شده است. مدل 5G تراشه میزبان مجموعا ۱۰٫۳ میلیارد ترانزیستور است و از هسته های کورتکس A76 روزی می گیرد. جهیز-روی-چیپ کرین ۹۹۰ متشکل از بسرنوشت شوم دچار کردن های متنوع است. یکی از این واحدهای پردازشی با نام NPU شناخته می شود که درون حقیقت واحد پردازشی مبتنی بر شبکه ی عصبی است.

پردازنده ی مبتنی کنار شبکه ی تندخو کرین ۹۹۰ اعتماد بر نوعی معماری اختصاصی است که نسبت به نسل قبل مصرف انرژی کمتری دارد و به نبوغ های بیشتری مجهز شده است. این پردازنده ی عصبی از هسته های قدرتمند موسوم به Big-Core با هسته ی کم مصرف موسوم به Tiny-Core نصیب می گیرد که درکنار یکدیگر، داخل پردازش های هوش مصنوعی عملکردی بوسیله مراتب بهتر را عرضه می کنند. بنابراین P40 پرو توانایی های هوش تقلبی خود را تا وزن یدکی مدیون واحد پردازشی مبتنی بر شبکه ی عصبی است. خویشتن هوش جعلی روی عکاسی جای پا مثبت زیادی می گذرد؛ بنابراین NPU بوسیله صورت غیرمستقیم عکاسی را متأثر می نرم. قدرت عکاسی این گوشیتوسط پردازنده سیگنال تمثال حاضر می شود که بهبودهایی درخورتوجه نسبت به نسل قبل بوسیله خود دیده است.

آن طور که هواوی اطلاع دادن می کند، نرم افزار دوربین P40 پرو اقتدار نمره چهره ی کاربر را دارد. بوسیله خلال شناسایی چهره با ادراک مصنوعی، هسته ی Tiny-Core بوسیله کار پژمرده می شود که استعمال کارمایه بسیار کمتری نسبت به هسته های Big-Core دارد و قدرت پردازشی اش برای آن وظیفه ی بوسیله خصوص، کاملا کافی است. هواوی می گوید پردازنده ی عصبی کرین ۹۹۰ با استفاده از دو هسته ی Big-Core و یک هسته ی Tiny-Core، آماده است تا «دسترسی به جادوی آینده را مهیا کند». البته داخل نظر داشته باشید نسخه ی 4G کرین ۹۹۰ یک هسته ی Big-Core کم نسبت بوسیله نسخه ی 5G دارد.



عکاسی ازطریق P40 پرو بوسیله لطف یکروز مندی این گوشی از دوربین هایی قدرتمند بوسیله کاری سرگرم کننده تحول می شود. هواوی برای گشایش تجربه ی عکاسی تا کمیت یدکی بوسیله نرم افزار بی قراری توکل شده است. نرم افزار دوربینحالت های متنوعی را برای عکاسی نمایش می دهد. یکی از نبوغ های بیش جالبی که به لطف مصرف از درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی به گوشی هواوی آمده، امکان حذف رهگذرانی است که در پرگیر سوژه ی اصلی پیشگاه دارند. به لطف این قابلیت، پس از ثبت عکس می توانید در مدت زمانی کوتاه، رهگذران را حذف کنید تا بیننده ی تصویر به طور کامل روی سوژه ی حقیقی متمرکز شود. مقاله ی مرتبط:بررسی دوربین هواوی پی ۴۰ پرو

بهره مندی معلول ۴۰ پرو از حسگری بزرگ و باکیفیت باعث می شود این گوشی هوشمند تصاویر پرتره را باکیفیت زیاد خوب ثبت یواش. بوسیله لطف وجود حسگر عمق سنج و البته فهمیدن مصنوعی، پرتره هایی که پی ۴۰ پرو ثبت می درنگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این گوشی هوشمند همچنین برای ثبت تصاویر تو محیط های کم پرتو بوسیله درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی اتکا می کند. ادراک مصنوعی به نعوظ طاسی در نبوغ های تصویربرداری معلول ۴۰ پرو نقش مهمی ایفا می کند. هواوی P40 پرو با استفاده از حسگر توانمند دوربین اصلی، نوعی حسگر ویژه برای سنجش دمای رنگ جزیی و البته الگوریتمی خاص پایین تر نشانی AI AWB تصاویری ثبت می کند که دقت طعم جزیی آن ها بوسیله میزان ۴۵ درصد نسبت به نسل قبل بهتر شده است. این دوربین نیز با کمک الگوریتم های ادراک منصوعی بوسیله تحلیل موشکفانه و البته تقسیم بندی محیط و افراد می پردازد.

هواوی در P40 پرو تلاش کرده است نه تنها ازلحاظ شیرهدار افزاری بلکه ازلحاظ بطی ء افزاری بهبود را درون سطح پیکسل ها اعمال درنگ. همین موضوع باعث شده است تصاویری که این پرچم دار ثبت می بطی ء دارای نوردهی عالی، رنگ طبیعی و جزئیاتی با وضوح بالا باشد. شریک شدن مداوم شاداب ادوات و هوش مصنوعی، کاربران پی ۴۰ پرو را قادر می سازد داخل هر زمان و مکان به ثبت تصاویری باکیفیت مبتلا شوند؛ به خصوص تصاویر پرتره (نمونه ی پرتره را می توانید درون اینجاببینید). 



در پرچم دار متاخر هواوی برای تصویربرداری از فهم مصنوعی ویژه ای با نام Master AI بهره پژمرده می شود. این شعور ساختگی با بررسی معیارهای متعدد اقتدار تشخیص بیش از ۱٬۵۰۰ صحنه ی مختلف را دارد. این هوش قلابی پس از شناسایی سنخ صحنه، تنظیماتی پیش فرض روی فرمان می آورد تا باکیفیت ترین عکس ممکن را از آن صحنه ثبت کنید.

دوربین گوشی با اتکا بر الگوریتم های مبهم ی هوش ساختگی می تواند ارشد نمایی کارآمدتری ارائه دهد. آن نعوظ که بررسی ها نشان می دهد، درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی در تصاویری از P40 پرو که مبصر نمایی شده اند بخاطر مملو کردن نواحی خالی لبه ها که توسط دوربین تله فوتو ثبت نشده اند استفاده می کند. امکان فعال یا غیرفعال سازی درایت مصنوعی توسط کاربر وجود دارد. هواوی در گوشی جدید خود از موتوری خاص تحت عنوان XD Fusion مصرف می کند که از توانایی های بهبودیافته ی پردازنده ی تندخو و پردازنده ی سیگنال تصویر تراش ی کرین ۹۹۰ بهره می گیرد. این موتور قدرتمند می تواند داخل زمانی سریع، حجم عظیمی از داده های مربوط به درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی را پردازش کند و روی اوج رفتن کیفیت عکاسی آثار مثبت محسوسی بگذارد. 

الگوریتم های حرکتی هوش قلابی بوسیله حدی باهوش هستند که می توانند تغییرات حالت چهره را تشخیص دهند. به خلال تصویربرداری، می توانید بوسیله استعمال از حالتی جدید با اشتهار Golden Snap روی بیاورید. به لطف قابلیت Golden Snap می توانید پس از ثبت تصاویر متحرک، بهترین عکس را در بین عکس های ثبت شده انتخاب و ذخیره کنید. هواوی می گوید این نبوغ به لطف درک قدر یا بهای چیزی جعلی پیشرفته ی وسیله نمایش می شود. یکی دیگر از نبوغ هایی که هوش جعلی عرضه می دهد، حذف انعکاس نور از آیتم های داخل تمثال است. شعور مصنوعی P40 پرو روی شارژدهی بهتر باتری اثر مثبت می گذارد

هواوی در گوشی جدیدش سرویسی تحت عنوان MeeTime دارد که امکان برقراری وفاق ویدئویی را حاضر می نرم. می تایم هواوی با اتکا بر ادراک بدلی می تواند در هوا های کم نور، کیفیت بستگی بهتری را ارائه دهد. درون پرچم دار متاخر هواوی از دستیاری صوتی با شهرت سیلیا (Celia) استفاده می شود که به کاربر برای انجام کارهایی مثل برقراری تماس، گلچین رویدادهای تقویم، پاسخ دادن بوسیله رابطه ها و... معاون می کند. این دستیار صوتی با نصیب گیری از قدرت فناوری درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی تکاپو می کند تجربه ی کاربری گوشی را بهبود بخشد. این معاون صوتی به لطف هوش بدلی اقتدار رویت فضا پرگیر شما و نمره چیزهایی مثل گیاهان را دارد. سیلیا همچنین کارهای دیگری شبیه ترجمه ی منوهای متنوع و تجسس کالری غذا را ارائه می دهد. 

یکی دیگر از توان های مهمی که به لطف هوش تقلبی بوسیله P40 پرو آمده، جهیز لرزش گیر مبتنی بر درک قدر یا بهای چیزی جعلی است که در دوربین های عریض و فوق عریض پنل پشتی به استفاده از لرزش گیر اپتیکال و لرزش انسداد الکترونیکی روی می آورد تا نتایجی چشم نواز ایجاد نرم. هوش مصنوعی وسیله همچنین می تواند نرخ ۱٬۹۲۰ فریم پهلو نفس ی ویدئوهای HD را بوسیله ۷٬۶۸۰ فریم برثانیه ارتقا دهد. تمامی این موارد نشان می دهند که ادراک مصنوعی پیشرفته داخل عنصر برای بهبود تجربه ی تصویربرداری بوسیله P40 پرو اضافه شده است.

بااین حال مزیت هایی که درایت جعلی ارائه می دهد، صرفا به موارد یادشده محدود نمی شود. چینی ها در پرچم دار جدید خود به استفاده از باتری ۴٬۲۰۰ میلی آمپرساعتی روی آورده اند. هواوی می گوید باتری موردبحث به لطف لیتوگرافی بهینه ی ۷ نانومترپلاس و البته درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی، شارژدهی بسیار انعام ارائه می دهد. شارژدهی خوب را در سلسله های پیشین پرچمداران هواوی غم دیده بودیم و این روند داخل P40 پرو به شکلی مؤثر امتداد معین کرده است.

مقاله های مرتبط:بررسی هواوی جای پا ۴۰ پرو

هواوی P40 پرو درکنار تمامی این موارد، از درک قدر یا بهای چیزی تقلبی برای ارائه ی قابلیتی بسیار جالب غم استفاده می یواش. کاربر درصورتت مایل می تواند به جای لمس گوشی، به امر با آن ازطریق ژست های حرکتی مبتلا شود. به لطف این ژست ها می توان کارهایی مثل اسکرول به جانب فراز یا پایین انجام داد، بدون اینکه نیاز باشد به گوشی دست بزنید. همچنین اگر کف دست خود را روبه روی پنل جلویی بگیرید و بعد مشت را مشت کنید، گوشی بوسیله صورت خودکار اسکرین شات می گیرد. دوربین ToF که داخل پنل جلویی تعبیه شده است داخل همکاری با شعور مصنوعی، این طور امکانی را فراهم می سازد. 

تأکید انبازی های گوشی ساز روی استفاده از سخت اسباب قدرتمند خلال چند سال اخیر به زیادترین حد خود رسا و امروزه در راسته شاهد گوشی هایی هستیم که تا ۱۲ گیگابایت حافظه ی رم دارند. درحالی که داشتن گوشی فراهم به سخت اسباب قوی داخل نگاه مقدمه هیجان انگیز است، اما گاهی اوقات از تمامی پتانسیل این سخت افزار روزی گرفته نمی شود. استراتژی هواوی برای تولید گوشی هایش به ما نشان می دهد این شرکت درکنار سخت افزار، اهمیتی ویژه برای نرم افزار هم قائل است. ترکیب پر اب ادوات پرعضله و درنگ وسایل کارآمد درنهایت باعث می شود تجربه ی امر با گوشی لذت مقدر شدن تیز باشد. P40 پرو از همه لحاظ درون کالبد پرچمداری لایق صریح می شود. بااین حال نبود پلی استور، اتفاقی آزاردهنده است. آیا سخت افزار قوی و الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند به مرور زمان باعث شوند کاربران، نبود پلی استور را دریافتن نکنند؟ گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد هواوی پی ۴۰ پرو چیست؟ بیشتر بخوانید:ویوو Y51s با پشتیبانی از 5G و بها ۲۵۶ دلار شناساندن شدمیت 40 هواوی احتمالا بوسیله نمایشگر OLED ساخت BOE مهیا می شودریلمی امروزه ۴۰ میلیون کاربر داخل دنیا داردسرفیس دوئو مایکروسافت در FCC ظاهر شدافشای مشخصات گلکسی نوت 20؛ گوشی سامسونگ پنل پشتی پلاستیکی دارد