معماری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پایگاه خبری «الخلیج الجدید» قدری از نمایش پخش شده در کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که درون آن امارات و توافق عادی سازی این قلمرو با تل آویو به سخره گرفته می شود.

 در این نمایش که درون آن کشوری به شهرت «امارات یکی است» مورد تمسخر صبر می گیرد، یکی از بازیگران نقش جعبه و دیگری که «فیصل» نام دارد، با پوشش عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس نقش یک شهروند عربی را ارتکاب می کند.

طبق گزارش الخلیج الجدید، در این فیلم، از شهروند عربی یادشده سؤال می شود که پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره امضای توافق عادی سازی روابط چگونه بود که فیصل در جواب به او می گوید: «ترامپ به من گفت: بیا با اسرائیل ارامش کن. غلام هم گفتم درون مقابل چه چیزی؟ غلام که حتی یک هیاهو با آنها نداشتم. او گفت: دهانت را ببند. به تو جنگنده های اف-۳۵ و بمب اتمی کوچک و زره پوش مجانی می دهم. من بی آرامی موافقت کردم و توافق را امضا کردم». مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی بطی ء.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

قوطی این نمایش تو ادامه می گوید: «ما خوشحالیم که با "امارات یکی است" توافق صلح توشیح کردیم» و تو طبق شهروند عربی یادشده به او می گوید: «ما امارت ها نیستیم ما یکی هستیم فقط. مساحت ملک ما از سطل آشغال تا آن شتر است».

الخلیج الجدید در امتداد نوشت که در این فیلم امارات بشدت تک تمسخر قرار می گیرد. درون این فیلم عزیمت از امارات یکی است، آن است که این کشور تنها یک شهروند به نام فیصل دارد و دمای هوای آن زیاد بالاست.

طبق زیرنویسی که در این فیلم فراغت داده شده است، از شهروند اماراتی یادشده سؤال می شود که حقیقت درآمد این کشور چیست و او نیز پاسخ می دهد گردشگری و مجری نیز با شگفتی از او سؤال می بطی ء که «واقعا؟ آیا گردشگر نیز بوسیله اینجا می آید» و فیصل در جواب به او می گوید «نه, چه کسی به اینجا می آید؟! دمای هوای در سایه اینجا ۶۰ درجه است. تا اینکه شترها همچنین اینجا نیستند. نگاه کن آنها تو گرداگرد ما پرسه می زنند».

تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز «محمد زمینه زاید» ولی عهد ابوظبی را به فکر کردن امضای مصالحه صلح با تل آویو به سخره محزون بود بطوریکه کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم، پیشتر، فیلمی منتشر کرده حیات که تو آن دو بی مانند در نقش «بنیامین نتانیاهو» ابتدا وزیر رژیم صهیونیستی و ولی دوران ابوظبی ارائه داده شدند که عاشقانه کنار یکدیگر نشسته و در حال خواندن آواز صلح بودند
  • ۹۹/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی