معماری

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

از مدت ها پیش یقین های متعددی ادعا می کنند که گوگل تراشه های اختصاصی گوشی های پیکسل را مدل سازی و تولید خواهد کرد. جدیدترین شایعه، زمانی مطرح می شود که این طور فعالیتی در مانتین ویو بیش از همیشه منطقی و عقلانی بوسیله نظر می رسد. اگر گوگل تصمیم دارد تا محصولاتی را مخصوص تمامی قسمت قسمت کردن های کاربرد کننده تولید کند، نیاز بوسیله تولید تراش های عام دارد. تولید تراشه های اختصاصی، یعنی گوگل به خشکی امدن تمامی مراحل طراحی و توسعه نظارت دارد و محصولی موردپسند خود را در گوشی های هوشمندش به کار می گیرد.

اعلام متاخر اطراف مدل سازی پردازنده درون گوگل، همه لزوما براساس احتمال و ظن نیستند. گوگل درحال مجهز بسیاری از پردازنده های مورد مصرف در سرورها و دیتاسنترهای تحصیل ماشین خود را به صورت اختصاصی طراحی می نرم. آن ها همچنین یک پردازنده ی آرم کامل بخاطر گوشی های پیکسل طراحی کرده اند که به شهرت Pixel Visual Core شناخته شده و برای دوربین گوشی های هوشمند توسعه یافته است. پردازنده ی مذکور، به مرور قابلیت های فراگیری ماشینی بیشتری دریافت کرد و Pixel Neural Core نام گرفت.



اهالی مانتین ویو تاکنون مهندسان هنگفت طراحی پردازنده را بوسیله انبازی خود جذب کرده اند. آن ها متخصصان حرفه ای از کوالکام، انویدیا و اینتل را استخدام کرده اند تا در واحد مدل سازی ریزپردازنده ی شرکت تو بنگلور هند مشغول به حکم شوند.

گوگل شعار مشخصی برای طراحی پردازنده ی اختصاصی دارد. شخصی سازی تراشه بوسیله این معنا است که تراشه دقیقا همان کار موردنظر گوگل را با عادت ی موردنظر شرکت داخل گوشی موبایل انجام می دهد. یک شرکت یواش افزاری، در طراحی با چنین هدفی قطعا اهداف مهمی را در سر دارد. وقتی شرکت نرم افزاری روی پر اب اسباب کنترل داشته باشد، می تواند درنگ افزار را با کارایی و قدرت بالا به نوعی توسعه دهد که برای شاداب ابزار هدف، بهینه باشد. چنین روندی قطعا فرصت های متعددی را بخاطر شرکتی همچون گوگل به همراه دارد و تنگ کردن طراحی را کاهش می دهد.

نقشه کشی پردازنده ی اختصاصی علاوه کنار رهایی باهم اتحاد کردن از وابستگی بوسیله کوالکام بخاطر کد ریزپردازنده ها و بوسیله روزرسانی فرمور، به معنای مدیریت کامل آن ها روی فرایند به روزرسانی محصولات خواهد بود. درنتیجه اهالی مانتین ویو می توانند بوسیله صبر مسئله بوسیله روزرسانی گوشی های پیکسل و کروم بوک ها را با ترقی ی SoC اختصاصی، مدیریت کنند. وقتی یک تولیدکننده، گوشی جدیدی می سازد، باید برای ارائه ی به روزرسانی ها با تولیدکننده ی تراشه قرارداد ببندد. وقتی خویشتن تولیدکننده ی دستگاه، خراش را هم تولید کند، رویکردی شبیه انویدیا شیلد تی وی رخ می دهد و شرکت امکان به روزرسانی مایه را تا هر زمان دلخواه خواهد داشت.



قطعا گنجایش های متخصص مدل سازی پردازنده برای گوگل اهمیت اضافی دارد. ازطرفی هر رویکردی که به کاهش هزینه های تولید میوه بینجامد، قطعا به نفع آن ها خواهد بود و طراحی پردازنده، سهم مهم ای از خرج های تولید گوشی هوشمند را کاهش می دهد.نقشه کشی پردازنده ی اختصاصی جهت کاهش هزینه ها در تولید گوشی هوشمند گوگل می شود

گوگل از اینکه شرکت های بزرگ، سخت افزارهای عالی بخاطر محصولات نرم افزاری اش تولید می کنند، خرسند طولانی دارد. به عنوان مثال آن ها متجاوز از تولید گوشی های اندرویدی توسط سامسونگ یا کروم بوک توسط ایسوس، خرسند هستند. فراموش نکنید که کسب وکار گوگل، به کسب وکار چشم کاربران اسمی است. هرچه چشمان بیشتری در اینترنت باشند و از محصولات گوگل استفاده کنند، این مشارکت درآمد بیشتری خواهد داشت. البته گوگل پر اب ابزار نیز می فروشد. موفقیت محصولاتی همچون Pixel 3a در این انبازی هم نشان می دهد که آن ها هرچه بیشتر بوسیله دنبال کاهش نرخ ها هستند تا با غول هایی همچون سامسونگ و اپل هم چشمی کنند. حالا شاهد آن هستیم که اپل نسخه ی ۲۰۲۰ از آیفون SE را با قیمت پایین ۳۹۹ دلار می فروشد. تسهیم مهم ی کاهش قیمت، به فکر از بین رفتن نیاز کوپرتینویی ها بوسیله شرکت های واسط برای تولید پردازنده ی A13 مقدور شد.

محصولات پر اب افزاری همچون Pixel 4 و Pixelbook Go محصولاتی عالی هستند. شاید نتوان آن ها را محصولاتی بی نقص دانست، ولی به هرحال هردو محصول به تفکر عملکرد روان و طراحی ساده و زیبا طرفداران ویژه خویشتن را دارند. ازطرفی مجموع ابتیاع هردو مایه اندوه بوسیله فروش Pixel 3a نمی رسد. دلیل چیست؟ Pixel 3a را می قابلیت گوشی مقرون به صرفه ای دانست که در مقایسه با بسیاری از محصولات اندرویدی موجود در بازار، عملکرد مناسبی دارد.

مقاله های مرتبط:سامسونگ و گوگل پردازنده گرافیکی شماری از گوشی هایشان را بوسیله روزرسانی می کنندسامسونگ تراشه اکسینوس اختصاصی برای گوگل طراحی می یواش

گوشی پیکسل 3a بوسیله این دلیل موفق شد که گوگل توانست نسخه ی عام خود از اندروید را با کارایی رفعت روی پر اب افزار ارزان قیمت موجود در بازار، اجرا کند. گوشی بعدی یعنی Pixel 4a نیز احتمالا باید همین رویکرد را دنبال کند. درنهایت شاید گواه گوشی میان رده ای باشیم که مانند برادر بزرگ تر خویشتن کارایی ممتاز مدال داده و کنیه باارزش ترین محصول بازار را به خود خاص دهد. چنانچه گوگل بتواند کنترل بیشتری روی شاداب افزار داخلی کسب کند، شاید حتی گوشی پیکسل درفش دار بعدی هم با روزی گیری از سخت افزاری نه چندان قدرتمند و گران قیمت، کارایی و قدرتی نزدیک بوسیله بهترین محصولات سامسونگ داشته باشد.

مزیت های کنترل بیشتر روی سخت وسایل به این برهان برای گوگل قیافه می دهند که شرکت، سیستم عامل اختصاصی خود را توسعه می دهد. برضد اپل که ظاهرا درحال نقشه کشی تراشه ی آرم زورمند و گران قیمت برای استعمال داخل مک بوک ایر است (و احتمالا تا سه سال دیگر در مک بوک ایر استفاده می شود)، گوگل می تواند خرج ها را کاهش دهد و تعادلی بین قیمت وکارایی ایجاد بطی ء.

فرض کنید گوگل با توسعه ی پردازنده ی اختصاصی خود، گوشی Pixel 6 XL ترقی دهد که با برچسب قیمتی ۶۰۰ دلاری، کارایی طبق با گوشی Pixel 4 XL با قیمت هزار دلار داشته باشد. چنین محصولی قطعا هدفی عالی بخاطر اهالی مانتین ویو خواهد وجود.بیشتر بخوانید:جایگزینی برخی اپلیکیشن های اندرویدی در Chrome OS با اپلیکیشن مادون وبهمکاری اپل و گوگل برای ترسیم و پیگیری ارتباط افراد و اجرای طرح Contact Tracingگوگل با به روزرسانی Camera Go عکاسی را درون گوشی های ارزان قیمت گشایش می بخشدگوگل روی تراش عام برای سری جدید پیکسل و کروم بوک حکم می کندهمکاری اپل و گوگل برای ردیابی بیماران مبتلا بوسیله ویروس کرونا با استفاده از بلوتوث
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، کانی تیچن که یک سال پیش از آغاز جنگ جهانی اول به گیتی آمده، در میانه های ماه مارس با نشانه های ابتلا به سینه به خشکی امدن بوسیله بیمارستانی در بیرمنگام رفت. آزمایش ها نشان انصاف او به بیماری کووید-۱۹ مبتلاست و همان زمان تو بیمارستان بستری شد.

مادام تیچن هشت نتیجه دارد و فرزندانش پدربزرگ و مادربزرگ هستند. او سه گانه هفته در بیمارستان بستری بود و سه گانه شنبه پس از بهبودی طولانی بوسیله ساختمان خویشتن بازگشت. الکس جونز، نوه دختری کانی تیچن اعلام کرده مادربزرگش بسیار کوشا و مستقل است و بوسیله رکاب زدن و گلف بازی کردن بیش فرع دارد.

پرستار کلی اسمیث که درون تصویر کنار خانم تیچن دیده می شود، در سه گانه هفته گذشته مسئولیت نگهداری از این زن قوی را بر عهده داری داشت. او از نیت پیرترین ناتندرست بهبودیافته بریتانیا تقدیر و از مرخص شدن او ابراز شادمانی کرد.
AASGHAASGHAاسترلینگOOOONOOOONGHAROOOON کرافورد ماس (Sir Stirling Craufurd Moss) ۱۷ سپتامبر ۱۹۲۹ متولد شد. در سال ۱۹۴۸ و ۱۹ سالگی، نخستین تجربه ی رانندگی حرفه ای خود را با قهرمانی در رقابت های بریتیش فرمول ۵۰۰ سی سی آغاز کرد. عادت استرلینگ ماس از همان ابتدای فعالیت در دنیای موتوراسپرت، رانندگی و مدیریت آویشن S. S. C Moss را برعهده داشت و تا سال ۱۹۵۰، تقریبا در هر رقابتی که شرکت می کرد، به رتبه های اول تا سوم آن می.



رسید سر استرلینگ ماس با عبارت «اسم ارشد ترین راننده ای که هرگز پیروز» نشد درون دنیای فرمول یک شناخته می. شود او اولین بار در سال ۱۹۵۱ با تیم HW موتورز بیدار رقابت های کارمزد مبصر. شد تو فصل ۱۹۵۵، استرلینگ ماس به تیم فرمول یک مرسدس پیوست و نشانی مباشر قهرمانی جهان را کسب. کرد تو سه سال سپس هم با رانندگی برای تیم های مازراتی و (واندرول) Vanderwell R.R.و R R C جمعا چهار مرتبه نایب فاتح. فرمول یک شد نیز بین سال های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱، سه گانه بار بوسیله عنوان سومی جهان رسید تا ناکام بزرگ تاریخچه. فرمول یک باشد استرلینگ ماس تا ۸۲ سالگی در هم چشمی های مختلف اتومبیل رانی صنف ای و آماتور. شرکت می کرد او با رکورد ۲۱۲ قهرمانی در ۵۲۹ مسابقه، ۴۰ درصد هم چشمی هایی که آغاز کرد، با رتبه ی اول.



به سرانجام رساند مشهورترین شوفر ی بریتانیایی فرمول یک تو دوران کلاسیک با سه رکورد جالب در سال های دهه ی. ۱۹۵۰ مشهور شد تو سال ۱۹۵۰، او به همراه لسلی جانسون با یک دستگاه جگوار XK120 به مدت ۲۴ ساعت با سرعت مدلل ۱۷۳ کیلومتربرساعت در پیست بیضی شکل نزدیک. پاریس رانندگی کرد این رکورد در حالی ثبت شد که رانندگان هر سه گانه شایسته کردن مبادله می شدند و خودرو برای سوخت گیری و تعویض لاستیک. توقف می کرد درنهایت، مجموع مسافت هنگام شده ی استرلینگ ماس و لسلی جانسون به.

۴،۱۲۷ کیلومتر رسید سال ۱۹۵۵، ماس و جانسون همراه دو راننده ی دیگر رکورد سال ۱۹۵۰. را ارتقا دادند آن ها به پیست اتودروم پاریس بازگشتند و هفت شب هنگام روز کامل با سرعت ثابت ۱۶۱ کیلومتربرساعت رانندگی کردند و ۲۷،۱۲۰. کیلومتر را پیمودند این رکورد هم عقب فرمان جگوار.



XK120 ثبت شد سومین رکورد باورنکردنی استرلینگ ماس درون سال ۱۹۵۷ با رانندگی روی دریاچه ی نمک بانویل و فرود امدن به نهایت سرعت. ۳۹۳ کیلومتربرساعت بود درون آن سال، خودروتک سرنشین (ساخت ام) جی MG EX181 به ماس کمک کرد تا پنج رکورد متنوع درون کلاس.

F ثبت کند مرسدس بنز SLR مک لارن استرلینگ

ماس کد Z199 سال ۱۹۹۰، استرلینگ ماس قد تالار مشاهیر بین المللی موتور اسپرت شد و سال ۲۰۰۰ بوسیله خاطر ثبت رکوردهای مختلف و افتخارآفرینی بخاطر انسان انگلستان، از اما عهد بریتانیا. عنوان نامجو گرفت سال ۲۰۰۹، شریک خودروسازی مرسدس بنز نسخه ای ویژه از سوپراسپرت SLR مک لارن را با اسم سر استرلینگ ماس نام گذاری کرد که ۷۵ وسیله از آن تولید و با مقدار یک میلیون.دلار ارائه:شد بیشتر بخوانید مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شدبازسازی مرسدس بنز 600 Pullman کلاسیک با هزینه ی سه میلیون یوروگرندپری مجازی استرالیا با پیروزی چارلز لکلرک به اختتام رسیدمرسدس AMG G63 با اتاقک چوبی کارلکس دیزاین رونمایی شدمرسدس AMG GT63S با تیونینگ
سونی مدتی پیش به رخساره رسمی کنترلر کنسول بازی پلی اسیتشن ۵ را با معروفیت دوال سنس (DualSense) و قابلیت های متنوع رونمایی کرد. کنترلر جدید سونی به لطف میکروفون های داخلی خود می تواند صدا را ضبط کند. بدین زیبایی برای نخستین وهله می توان عاری حاجت بوسیله هدست، با بازیکنان دیگر مصاحبت کرد. برخلاف شایعات پیشین کنترلر DualSense به جای یک میکروفون، چند ماژول ضبط صدا داخل بطن خود دارد.

براساس پتنتی که چند ماه پیش به ثبت فصیح وجود می دانیم کنترلر پلی استیشن۵ حداقل از ۳ میکروفون با چیدمان خطی بهره می سرما. آن ها درون کنار یکدیگر امر می کنند و هدفشان تشخیص نسب صدا است. میکروفون های کنترلر می توانند با کاربرد از سنسورهای متعدد، صدای هوا را از صدای کاربر جدا کرده و هرگونه نویز اضافی را از آن حذف کنند. هر یک از میکروفون ها صدا را به رخ جداگانه ضبط می کند و با تحلیل و مطالعه این صداهای بایگانی شده، میکروفون ها می توانند صدای زیادی فضا را نمره دهند و آن را حذف کنند.وقتی که تعداد میکروفون های حاضر تو صف ۳ عدد یا بیشتر از آن باشد، امکان تشخیص موقعیت مکانی گوهر لحن بی آرامی مجهز می شود. بدین تزیین که میکروفون ها پهلو حسب بور شان از یکدیگر، هر یک صدایی ضبط می کنند که بوسیله میزان ناچیزی از دیگری متفاوت است. با تفریق این داده ها کنترلر می تواند حتی جا منبع صدا را هم فاحش درنگ.

به توجه بوسیله این داده ها و اطلاعاتی که از نحوه ی قرارگیری و زاویه ی خود کنترلر و ردیف میکروفون ها ثبت شده اند (که با توجه به سنسورها و متد های موضع یابی رک می شود)، موضع منبع صدای اصلی و دیگر صداهایی که از فضا می آیند علنی و از هم تفکیک کند. بدین نظم حتی امکان حذف صداهای ناگهانی به گوش گویا از سایر حصه های فضا همچنین مهیا می شود.



براساس پتنت سونی، وقتی چندین کنترلر در یک محیط باشند، کنترلر دوال سنس می تواند از جابه جا شدن صداها جلوگیری کند. میکروفون های این کنترلر می توانند از طریق متعادل کردن سطوح مختلف صدا، به نعوظ ویژه روی کاربر خود تمرکز کنند. برای مثال وقتی که قصد دارید با یکی از دوستانتان با پلی استیشن 5 بازی کنید و دو کنترلر درون وارستگی دارید، صدای شما از طریق کنترلر دوستتان منتقل نمی شود و برای دیگر هم تیمی هایتان مشکلات صوتی ایجاد نمی کند؛ بلکه هر کنترلر قادر است صدای صاحب خود را تشخیص دهد و آن را عاری صداهای مزاحم بوسیله شنوایی سایرین برساند.هنگامی که چندین کنترلر مورد مصرف صبر می گیرند، داده های مربوط به صدای ضبط شده از هر یک از کنترلرها داخل کنار یکدیگر تجرید و معاینه می شوند و می توان با اضافه کردن معلومات نگرش قرارگیری و زاویه ی کنترلر به آن ها، مکان قرار گرفتن ذات صدای اصلی را با بالاترین سطوح از دقت شناسایی کرد.

براساس پتنت سونی، قرارگیری میکروفون ها درون کنترلر بوسیله جای کنسول، مزایای بیشتری دارد و به صرفه تر است. نزدیک بودن بوسیله گوهر تولید لحن باعث می شود کنترلرها بتوانند با دقت بسیار بهتری روی کاربر خویشتن تمرکز کنند و امتحان ی او را ارتقا دهند؛ امتحان ای که کاربران می توانند پس از عرضه ی پلی استیشن ۵ داخل عزل تعطیلات سال ۲۰۲۰ از آن بهره مند شوند.

نظر شما کاربران زومیت درباره ی قابلیت های جدید کنترلر دوال سنس چیست؟ جدیدترین اخبار و مقالات مملکت ی بازی و سینما را تو وب سایت زومجی بخوانیدبیشتر بخوانید:فهرست تمام گوشی های هوشمند دریافت کننده اندروید ۱۰چرا TFLOPS مقیاس مناسبی بخاطر مقایسه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیست؟رونمایی سونی از گروه DualSense؛ کنترلر متاخر کنسول پلی استیشن 5سونی تو نخستین روز اردیبهشت محصولاتی جدید تو مرزوبوم عکاسی رونمایی می کندسونی دو هدفون جدید معرفی کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، دکتر «ژان پل میرا» رییس حصه نگهداری های ویژه بیمارستان «کوشن» پاریس و «کمیل لُشت» مدیر پژوهش های دایره اینسرم (راه اندازی ملی سلامت و تحقیقات پزشکیفرانسه) در اظهاراتی که پنجشنبه ۱۴ فروردین بوسیله قیافه حی از شبکه خبر فرانسه(ال. س.ای) پخش می شد، از آزمایش واکسن «ب. ث. ژ» روی مردم آفریقا دفاع کردند.

تو این برنامه، میرا درباره گمان تاثیر واکسن سلبرای استواری قوای ایمنی بدن در طبق کرونا گفت: شاید تهییج آمیز باشد، آیا نباید این مطالعات را تو آفریقا، جایی که نه ماسکی وجود دارد و خیر درمانی، ارتکاب داد؟ بخش مراقبت های خاص نیز داخل کار نیست. این شبیه همان کاری است که پیش مرطوب صدها پژوهش درباره بیماری ایدز کردند... سراغ جسم فروشان رفتیم. می دانیم که آن ها [عاری دفاع] درون معرض مصیبت قرار دارند و به همین دلیل روی آن ها آزمایش می کنیم.

مدیر استیناف های موسسه اینسرم همچنین تو پاسخ به این نظر گفت: عبث با شماست. ما بی قراری دستور کار هایی برای اینگونه مطالعات در آفریقا داریم. البته این پروژه، منافاتی با آزمایش های مانند مثلا در اروپا خواه استرالیا ندارد.

از زمان پخش این برنامه، بسیاری از کاربران شبکه های مدنی و سیاستمداران و نهادهای غیر دولتی فرانسه، سخنان این دو کارشناس را محکوم کردند.

با حیات اطلاعیه «اینسرم» مبنی بر «وقوف جعلی وجود داشتن» جنجال های ناشی از این برنامه، دایره غیر دولتی «اس. او. اس راسیسم» بزرگ ترین نهاد مبارزه با نژادپرستی فرانسه با صدور بیانیه ای خواستار عذرخواهی شبکه خبر فرانسه، بیمارستان کوشن و اینسرم شد.

آفریقای جنوبی منع رفت وآمد برای کرونا را با گردش زنی نظامیان اعمال می درنگ آدم آفریقا موش صحرایی نیستند

«اولیویه فور» دبیرکل حزب سوسیالیست فرانسه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این دست افزار ها فقط تهییج آمیز نبود، مدل حی و مهیا از نژادپرستی و استعمارگری بود. آفریقا آزمایشگاه نیست و مردم این قاره موش آزمایشگاهی نیستند.

نیز «دیدیه دروگبا» ستاره پیاده روی ساحل عاج و باشگاه های فرانسه و بریتانیا، این دیدگاه را نژادپرستانه، تحقیرآمیز و خطرناک وصف کرد.

او با انتشار پیامی درون حساب فیسبوک خویشتن نوشت: بوسیله جای اینکه ما را خوکچه آزمایشگاهی بپندارید، به ما برای استقلال جان مردم در آفریقا و جلوگیری از پخش این ویروس که همه دنیا را به هم ریخته، کمک کنید. رهبران آفریقایی برای مراقبت از انسان داخل برابر این طور توطئه های کثیفی مسئول هستند. خدا نگهبان همگی ما باشد.

«ساموئل اتوئو» ستاره کامرونی اسب سواری جهان همچنین با حمله به این پروژه در فیسبوک خود نوشت: «...آفریقا زمین بازی شما نیست.»

قاره آفریقا کمتر از دیگر مناطق جهان از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است. کشورهای آفریقایی تاکنون اندکی متجاوز از ۷ هزار تک ابتلا و حدود ۳۰۰ تک مرگ و میر ناشی از مصیبت کوئید-۱۹ را ثبت کرده اند. با این حال بسیاری از کارشناسان نگران شیوع همه گیری و ابراز گزند انسانی تو کشورهای به نعوظ عمده ترقی نیافته آفریقا هستند.
باهم اتحاد کردن HMD گلوبال، شرکتی است که وظیفه ساخت گوشی های هوشمند برند نوکیا را به عهده دارد. گویا این همدستی از زمان شروع بوسیله فعالیت و ساخت محصولاتی با برند نوکیا، باوجود معرفی تلفن های هوشمند جالب، قدیم با خسران همراه بوده است.مقاله های مرتبط:راهنمای خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

با این حال، اخباری به گوش می رسد که گویا روند درآمدزایی برای HMD در حال دگرگونی است و این شریک بخاطر اولین بار تو سه ماهه مالی بوسیله سود رسیده است. گزارش ها علامت می دهد که سازنده انواع گوشی نوکیا داخل سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ توانسته سود نسبتا قابل توجهی را به دست آورد؛ اما فروش محصولات رو بوسیله کاهش است.

HMD می گوید مصرف از چند ODM بخاطر پیدایش گوشی های هوشمند نوکیا و تمرکز بیشتر روی بازارهای خاص به توفیق این باهم اتحاد کردن در سه گانه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ دستیار شایانی کرده است. داخل سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شریک شدن HMD توانسته نزدیک به سه گانه میلیون مایه بفروشد.



داخل نیمه اول سال ۲۰۱۹ بود که باهم اتحاد کردن HMD غرض گرفت محصولات برند نوکیا توسط کارخانه های مختلف مصنوع شود و با دو ODM جدید برای تولید گوشی های هوشمند نوکیا ۲.۲، نوکیا ۳.۲ و نوکیا ۴.۲ پیمان نامه بست.

قرارداد انعقاد با کارخانه های متنوع باعث می شود که نوکیا باتوجه به بازار مدنظر بتواند به ظرفیت تک نیاز محصولات خویشتن را تولید کرده و مستقیما به آن راسته نمایش یواش. با این حال، باید دیدن که عالمگیر بیماری کرونا و درنتیجه کاهش تمایل کاربران به خرید گوشی های هوشمند بوسیله چه میزان روی فروش محصولات HMD گلوبال تأثیر خواهد گذاشت.بیشتر بخوانید:راهنمای بیع نیکوترین گوشی تا 5 میلیون تومانراهنمای خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون توماننوکیا 5.3 و نوکیا 1.3 شناساندن شدندنوکیا 8.3 5G با دوربین چهارگانه زایس و ۶ گیگابایت رم معرفی شدتعویق عرضه به روزرسانی اندروید 10 برای گوشی های نوکیا بوسیله دلیل عالمگیر کرونا
برکسی پوشیده نیست که برگزاری بهتر مجامع، وجود اماکن ویژه ای را همچنین می طلبد. به نشانی میزان آمفی تئاترهای باستانی که  آثار آن ها در گوشه بر دنیا دیده می شود از بناهایی هستند که به این منظور باریک شده اند. امروزه باتوجه به تغییر  اتیکت عمومی و حرکت بوسیله سمت فرهنگ کار و غرض گیری گروهی ، برای تمامی مراکز حاجت بوسیله ساختن فضایی انگیزه  برگزاری جلسات، گردهمایی ها، تصمیم گیری و غیره بیش ازپیش احساس می شود . فضاهایی که امروزه آن ها را مافوق  عنوان هایی همچون تالار همایش، اجتماعات، سینما، کنسرت و جلسات می شناسیم. در این مقاله با الکتروویژن داخل  تجسس مراحل و نکات حائز اهمیت از مشاوره تا طراحی، ارتکاب و تجهیز تالار همایش، کنفرانس و ... همراه باشید . مشاوره دامنه آغازین :

مقدماتی گام درون نقشه کشی سالن همایش و کنفرانس و پس از آن اجرا و تجهیز این اماکن مشاوره با کارفرما است .  شعار اصلی از مشاوره ایجاد درک متقابل بین جعبه و سید است. در این وهله فقر ها و خواسته های مشتری  مطرح شده و به مناظره گذاشته می شوند. برپایه نتایج این جلسات که معمولا همراه با ملاقات از محل پروژه است؛ طرح  پیشنهادی نخستین محتوی داده ها فنی و لیست قیمت عرضه می گردد . دامنه دوم؛ طراحی سالن همایش و کنفرانس:





طراحی سالن همایش ، آمفی تئاتر، سینما، کنفرانس و ... در دو پاره معماری و الکتریکال رخ می پذیرد. تو بخش  معماری پلان چیدمان ، نقشه های معماری تویی و طرح های سه گانه بعدی محیط تدارک می گردد. تو حصه  الکتریکال نیز اطلس های مرتبط با سیستم های ندا و تصویر، جهیز میتینگ و سیستم نورپردازی  سالن تدارک می گردند. گام مدل سازی خود در دو فاز انجام می پذیرد که بوسیله آن ها فاز یک و دو گفته می گردد. مواردی که در  فاز یک تهیه می شوند طرح های اولیه بوده که تا انتها فرمان دست خوش تغییرات خواهند حیات. اما نقشه ها و تصاویر(رندرها)  که در فاز دو تهیه می شوند موارد اجرایی بوده که پروژه براساس آن ها اجرا خواهد شد .  امروز تالار های همایش، کنسرت، کنفرانس و ... صرفا برای کارایی که از آن ها مورد هوی است طراحی نمی شوند. بلکه  معماری این فضاها نماد و پلیس ای بخاطر شخصیت فرهنگی هر شهر خواه حتی کشور است. لذا معماران و طراحان علاوه بر  توجه بوسیله کارآمدی باید نکات و ملاحضات تاریخی و فرهنگی را همچنین بخاطر نقشه کشی این فضاها مد دیدن داشته باشند . شلنگ سوم اجرا و تجهیز سالن کنفرانس و همایش:



در شلنگ بعدی براساس اطلس های نهایی تهیه شده عملیات اجرا و تجهیز سالن کنفرانس   ، همایش و .... آغاز می گردد .

عملیات اجرایی باتوجه بوسیله ساختار و ماهیت سالن دارای پاره های متنوع است اما به طور طاسی محتوی :

* شاسی کشی دیوارها و سقف، اجرا دون تاسیس الکتریکال( کابل کشی، لوله گذاری و ...)

* انجام دکوراسیون منطبق پیاده شدن نقشه های و تصاویر سه گانه بعدی فاینال .

* نصب تجهیزات صوت، تصویر و نورپردازی همچون: بلندگوها، برگ اتاق فرمان، سیستم میتینگ   ، ویدئو وال،  مانیتور لیفت، ویدئو پروژکتور و پرده آن، پروژکتورهای تلالو تخصصی و تجهیزات پرتو عمومی، تجهیزات اعلام حریق و ...

* نصب کفپوش و مبلمان سالن و سایر موارد مکمل .

* آموزش نمایندگان خداوندگار جهت کار با سیستم ها .

وقار علو العاده بالای پشتیبانی :

پس از سرانجام عملیات اجرایی آنچه وقار دارد اطمینان از کارکرد صحیح و بی عیب عیب کامل مکانیزمها است. این فقره از  دو طریق جستجوگر می گردد که یکی استفاده از تجهیزات و متریال با چونی و دیگری مهیا کردن پشتیبانی مطمئن  از جانب جعبه پروزه است. پشتیبانی می تواند صرفا اطلاعاتی بوده تا نفرات سرور قادر بوسیله نصیب وری حداکثر از سالن  خویشتن باشند. خواه شامل خدمات پس از فروش و مرمت و نگه داری تجهیزات نصب شده در سالن گردد .

هرچه که هست پشتیبانی کارآمد امری حیاتی و خال همراهی مجری و آقا پس از انتها پروژه است. که می تواند موجب  ادامه شریک طرفین پس از اجرای بی نقص و عیب پروژه باشد . الکتروویژن نقشه کش و جعبه پروژه های سالن های همایش، نشست و ... :

پیشبرد پروژه های طراحی، ادا و تجهیز تالار همایش ، مجمع و ... برای هر مجموعه امری مشکل و زمان بر است. لذا  لزوم مشاوره و همکاری با شرکتی فعال دراین مبنا که دارای تجارب و فعالیت های مشابه فراوان تو کارنامه خود باشد  امری ناگزیر است .

شرکت الکتروویژن باتوجه بوسیله تجربیات عریض و سابقه طولانی داخل مشاوره، طراحی، اجرا و تجهیز انواع پروژه ها برای  مراکز دولتی و خصوصی می تواند به عنوان وکیل و جعبه تامین تو تمامی مراحل پروژه همراه کارفرمایان باشد .  روزی مندی از دانش روز گیتی همراه با متخصصان مجرب داخل پاره های معماری و الکتریکال این مجموعه را داخل محقق  ساختن هرچه بهتر اهداف دوست یاری رسان است .  برای مشاوره با کارشناسان این مشارکت می توانید روی لینک های متن فوق که با رنگ قرمز صریح شده اند کلیک  فرمایید .بیشتر بخوانید:قرعه کشی مجانی تخفیفات ویژه محصولات اورجینال مایکروسافتاناردونی یکی از پایدارترین اپ استورهای ایرانیشرکت مدل سازی سایت نونگارموفقیت تو مصاحبه استخدامی از دیدگاه سایت چراغنحوه ثبت همدستی در اسلوونی را درون اکسیر سپنتا دنبال کنید
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین بر ماخذ این شلوغی افراد بالای ۲ نفر ممنوع است و محدودیت های سختی هم درباره ورزش داخل فضای آزاد اعمال می شود.

بوریس جانسون روز دوشنبه ۴ فروردین خطاب به مردم بریتانیا گفت: «شما باید در خانه بمانید.»

به گفته جانسون انسان فقط بخاطر سودا غذا و دارو و ورزش به تنهایی یک وهله در روز یا برای پیوستن به محل حکم درون صورتی که مطلقا ضروری باشد، اجازه خروج از خانه خواهند داشت.

جانسون که از مقر ابتدا وزیری در خانه شماره ۱۰ خیابان داونینگ سخن می گفت همچنین اعلام کرد همه فروشگاه های اقلام غیر ضروری فورا تعطیل خواهند شد.

جانسون که اخیرا بوسیله فرستادن پیام های متناقض درباره کارهایی که مردم داخل برابر همگی گیری ویروس کرونا باید اجرا دهند، متهم شده بود، این وهله شفاهی بسیار سخت گیر به کار برد و از مردم خواست با این اقدامات جدید و سختگیرانه شریک کنند.

شروع وزیر بریتانیا گفت: «شما نباید با دوستانتان ملاقات کنید. اگر دوست تان از شما خواست به دیدارش بروید، باید بگویید نه. شما نباید اعضای خانواده تان را که با شما در مسکن تان زندگی نمی کنند، بازدید کنید. شما نباید برای خرید از ساختمانی بیرون بروید، جز بخاطر خرید کالاهای ضروری مانند خوردنی و دوا-  و این موارد برون رفت از خانه را هم باید بوسیله حداقل برسانید.»

«اگر از این مقررات پیروی نکنید، پلیس اجازه اعمال این مقررات را از طریق جریمه کردن و پراکنده کردن تجمعات را دارد.» تعطیلی و قرنطینه عمومی در فرانسه و اسپانیا | انقیاد از الگوی ایتالیا تو مقابل کرونا