معماری

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سیمافیلم، سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری در شاهرود روزهای پایانی خود را از خلع بیزانس سپری می بطی ء. حسین طاهری تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» پیش روی کرد: گروه در حال آماده سازی لوکیشن تو شهرک نور هستند که ظرف روزهای آتی برای ادامه تصویربرداری به شهرک پرتو اعزام می شوند و حصه هایی در تهران تصویربرداری خواهد شد.

سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» از روز عید قربان بعد از توقف کرونایی جلوی دوربین رفت که بخش هایی از مفارقت بیزانس را بوسیله شمایل بکشد. سفرهای ترکیه و ارمنستان که پیش نمدار اطلاع دادن شده وجود به دلیل شیوع کرونا باطل سازی و تصمیم سازندگان به خشکی امدن این شد تا در ایران به کمک ویژوال افکت تصویربرداری عمل شود.

گروه های پزشکی در اجرای پروتکل های بهداشتی به گروه سازنده دستیار می کنند تا افراد در سلامت کامل به کار دنباله دهند. تصویربرداری «سلمان فارسی» زمستان سال گذشته تو شهداد کرمان و قشم آغاز شد. این سریال در سه حوالی تاریخی ایران باستان، بیزانس و رم جلوی دوربین می رود.

«سلمان فارسی» بوسیله کارگردانی داوود میرباقری و تدارک کنندگی حسین طاهری بوسیله سفارش مرکز سیمافیلم ساخته و از جمله ارشد ترین آثار نمایشی تاریخ کشور محسوب می شود. زلال فیلم مجری طرح سریال است و پیش دماغ می شود فیلمبرداری این سریال الف ویژه حدود ۵ سال به طول انجامد.

فرهاد اصلانی نقش تاجر را داخل مجموعه «سلمان فارسی» بازی می کند؛ همچنین علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی نیز در این سریال به ایفای نقش می پردازند.
کلینیک درد بامروت درباره اینکه کلینیک های درد چه خدماتی را ارئه می دهند توضیح می دهد. شاید همه افراد، اسم کلینیک درد بوسیله گوششان خورده باشد اما ندانند که چه خدماتی داخل این کلینیک برای بیماران انجام می شود. قطعاً هر فردی حداقل یکبار دردهای مزمن و کسل کننده ای را در طول زندگی خود تجربه کرده و به برهان آن ها از ادا کارهای روزمره بازمانده است.

داخل این مواقع است که باید به کلینیک درد مراجعه کنید تا پزشکان علت درد را جویا شوند و درمان های متفاوت و مناسبی بخاطر شما تو نظر بگیرند. دردهایی که در این کلینیک درمان می شود دربرگیرنده سردردهای میگرنی، کمردرد، زانو درد و غیره است.

چنانچه اشتیاق دارید معلومات بیشتری در رابطه با کلینیک درد تصرف کنید، داخل ادامه با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری داخل این رابطه دراختیار شما راحتی دهیم.آشنایی با کلینیک درد

حداقل نیمی از افراد داخل طی زندگی خویشتن دردهای مزمنی تجربه کرده اند و به برهان حاضر بودن تداوی ناچار به تحمل کردن دردهای خلق شده با مسکن هستند. در کلینیک درد با راهکارها و تداوی هایی که برای بیماران اجرا می دهند، درون معلول آن هستند که بیماران دردهای خویشتن را کنترل و علاج کنند و بتوانند همانند گذشته از عمر خود لذت ببرند.

هنگامی که ویژگی به کلینیک درد رجوع می یواش برای آنکه علت دقیق درد را خبر کنند، امکان پذیر است بیمار توسط چندین فنی معاینه شود تا بتوانند به طور اصولی مشکل ایجاد شده را معارفه و درمان کنند. کادر درمانی که در این کلینیک مشغول بوسیله فعالیت هستند، محتوی موارد کوچکتر است:پرستاران و پزشکانروانشناسدرمانگران فیزیکیمتخصص تغذیه و رژیم درمانیدرمانگرهای حرفه ای

گاهی تصور می کنند تنها علاج های جسمانی بخاطر بیماران اجرا می گیرد، اما علاوه پیاده شدن این مورد در قیافه لزوم بیماران از دید رفتاری و مسئله تک درمان راحتی می گیرند که می تواند از نظر کنترل درد بخاطر آن ها متجاوز مؤثر باشد.

کادر علاج در کلینیک درد در خصوص تحول ریختگی عمر آموزش هایی می دهند تا بتوانید تا کمیت امکان شرایط خویشتن را کنترل و تداوی کنید. خدماتی که بسته بوسیله احتیاج هر فرد ارتکاب می گیرد، شامل موارد زیر است:طب سوزنیمدیتیشنآب درمانیماساژبایوفیدبکرفتار درمانی شناختی

دیگر خدمات صنف ای دیگری که در این مرکز بخاطر بیماران اجرا می گیرد، می توان به موارد مافوق رمز کرد:تزریق دیسکوژلتزریق به مشروح زانورادیوفرکوئنسیتزریق سلول بنیادیلیزر پرتوانلیزر دیسک

همان طور که گفته شد کلینیک درد با تیم درمانی خود سعی بر آن دارد که کیفیت عمر افراد را اضافه دهد و آن ها را به انجام کارهای یومیه بازگرداند. علاوه براین، مهارت هایی علت کنترل و مدیریت دردهای مزمن به شما آموخته می شود. مراحلی که برای شما در کلینیک انجام می گیرد به شرح والا است:داخل اولیه ویزیت خود معاینات فیزیکی برای شما انجام می گیرد، در این ملاقات از شما در خصوص سابقه های بیماری، شدت درد، وارسی درد ایجاد شده و ارزیابی آزمایش ها و تصویربرداری ها انجام می شود.علت ادا درمان درد در افراد ممکن است به همدستی فنی بیهوشی، متخصص عدد و اعصاب و... بسته به مشکل هر فرد درمان صورت گیرد.داخل مراحل مربوط باینده که سبب درد مشخص شده است، درمان های مختلفی با معاون پزشک توانبخشی برای بیماران انجام می شود، گاهی بیمار به تداوی هایی نظیر دیپلم دارو پاسخ مثبتی می دهد و گاهی برخی به درمان پیشرفته تر و در بار نهایی به ندرت بوسیله عمل جراحی نیاز دارند.

هدف کلینیک درد، درمان بیماران به وضع کم تهاجمی و بدون عارضه است تا بیماران بدون مواجه با هیچگاه آسیبی درمان شوند.

آسیب هایی که در کلینیک درد علاج می شود

شاید بسیاری از افراد ندانند که چه دردها و مشکلاتی در کلینیک درد درمان می شود، دردهایی که توسط متخصصان درد، در این مرکز درمان شده است به شرح زیر است:کنترل و درمان دردهای سرطانیسردردهای میگرنیدردهای عصبیکمردردزانو دردآرتروزسیاتیکفتق دیسکو بسیاری از مشکلات دیگر

به طور کلی اغلب دردهایی که جلوگیری کننده زندگی روزمره شده است داخل کلینیک توسط متخصصان با تجربه درمان خواهد شد.

درون این مواقع حتماً به کلینیک درد مراجعه کنید.

برخی از مواقع می توان دردهای خلق شده را با استفاده از داروهای مسکن بدون نسخه درمان و کنترل کرد، اما گاهی دردها مزمن و غیرقابل تحمل می شود، در این مواقع است که باید بوسیله ظهر راهکاری بنیانی بخاطر تداوی خود باشید، به طور کلی مواقعی که باید به کلینیک درد مراجعه کنید به تطویل زیر است:هنگامی که به دلیل درد قطعی نمی توانید کارهای روزمره خویشتن را انجام دهید.درد ساختن شده تا چند ماه بدون بهبودی ادامه داشته باشد.با بود اجرا دردهای نخستین دردهای شما روزبه روز بدتر شود.با مراجعه به پزشک عمومی و انجام درمان، شاهد مسئله بهبودی خود نبوده اید.



تو صورت مشاهده هر یک از موارد مادون باید فوراً به بهترین کلینیک درد جوانمرد مراجعه کرده تا با درمان های حرفه ای والا نظر متخصصان باتجربه مشکل خود را برطرف کنید. در کلینیک درد با تخصص و احاطه بالایی که در این زمینه دارند، می توانند کلیه مشکلات شما را با جدیدترین تکنیک های روز و با کمترین عارضه درمان کنند.بیشتر بخوانید:رونمایی ثمر جدید لباسشویی پاکشوماساخت سایت و فروشگاه حرفه ای با سایت ساز رایومحصولات دکوراسیون داخلی درون فروشگاه آل دکورفراخوان حوالی پیش شتابدهی و شتابدهی مرکز نوآوری ایران زمیناجاره کلاس مجازی - آنلاین داخل تهران سرور
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ علی اما پور گودرزی رئیس پلیس زنهار اقتصادی پایتخت گفت: در پی گرفتن خبری مبنی به خشکی امدن دپوی قیمت زیادی متاع آشپزخانه در صحن یک دبیرستان تو دوره خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی راحتی گرفت.

وی افزود: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد که ۲ نفر از قاچاقچیان کالا، رخت خانگی را در حیاط دبیرستان ای جمع آوری کرده اند که هویت مالکان و محل دقیق آنها خبر شد و حاصل تحقیقات پلیسی درون اختیار مقام قضائی صبر گرفت و دستور تعاون متهمان و بازرسی از داخل مدرسه دریافت شد. تیمی از کارآگاهان موجودی جنوب این نماینده به عنوان اعلامی گسیل شدند، در بازرسی از تو مدرسه ۳ هزار و ۸۷۷ قلم لوازم شوهردار فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور بیع کشف شد.

رئیس پاسبان امان اقتصادی تهران مبصر گفت: کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همگی اموال کشف شده به دایره جمع آوری و معامله اموال تملیکی تهران انتقال یافت. درون این بستگی ۲ بازپرس دستگیر و پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل عرفی به مرجع قضائی معرفی شدند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل کریمی اصل مدیر جهاد کشت مراغه گفت: متوسط تولید آلوچه در باغ آقای خصوصی ۵۴ جسم در هکتار و میانگین تولید آلوچه درون باغ های آذربایجان خاوری ۱۰ بدنه و تو مراغه ۱۲ پیکر است. او ۴ مقابل میانگین شهرستان و ۵ مقابل میانگین استان تو باغش محصول تولید کرده است.

او افزود: این باغدار جوان به اندیشه عمل به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی، آبیاری به موقع، مبارزه با آفات و بزرگداشت مسائل فنی باغداری بوسیله این موفقیت مشت یافته است. این باغدار دومین بار است که موفق به کسب عنوان باغدار استاندارد در تولید آلوچه می شود.

مدیر جهاد زراعت مراغه گفت: آقای خصوصی در روستای شلیل وند مراغه ۲ هکتار باغ آلوچه دارد و پیش بینی می شود امسال بیش از ۹۰ بدنه دشت برداشت کند.

مراغه ۱۵۰۰ هکتار باغ آلوچه دارد و درون سال زیاد از ۱۵ هزاره تن آلوچه در این شهرستان تولید می شود.
به گزارش همشهری آنلاین، در جای پا اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و طلبیدن از انسان ایران که از آنها خواسته وجود تا داخل طلب خونِ به ناحق ریخته شدۀ حضرت معصوم حسین«علیه السلام» در شب عاشورا  فریاد "لبیک یا حسین "شیوه دهند،  شایسته کردن ۲۱ امشب فــریــاد حمـاسی و نجـات بـخـش  'لـبـیـک یـا حســیـن'  مردم ایران از پشـت بـام ، پـنـجـرۀ منـازل ،کـوچـه پـس کوچـه های شـهرهـای ایران ، مأذنـۀ مسـاجد و هیات مذهبی واژگونی انداز شد.
سونی در اطلاعیه ای رسمی اخبار کرده است می خواهد به زودی گوشی هوشمند جدیدی با صیت اکسپریا ۸ لایت (Sony Xperia 8 Lite) روانه ی میدان ژاپن نرم. اکسپریا ۸ لایت تنه ی مانند به اکسپریا ۱۰ دارد و از بسیاری از ویژگی های واقعی این گوشی هوشمند بهره می برد. سونی گوشی اکسپریا ۱۰ را در دومین ماه از سال گذشته ی میلادی رونمایی کرده بود. تفاوت حقیقی بین اکسپریا ۸ لایت و اکسپریا ۱۰، دوربینموجود در پنل پشتی است.

براساس اعلام رسمی، گوشی سونی اکسپریا ۸ لایت از تراشه ی اسپدراگون ۶۳۰ کوالکام برخوردار است. اسنپدراگون ۶۳۰ برپایه ی لیتوگرافی ۱۴ نانومتری ساخته شده و تاریخ رونمایی اش به متجاوز از سه گانه سال پیش برمی گردد. این تراشه هشت هسته ای از جنس ARM Cortex A53 است و می تواند بوسیله حداکثر سرعت کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز دست یابد. 

اکسپریا ۸ لایت برای نمایش محتوای بصری به صفحه نمایشی ۶ اینچ از نوع LCD با وضوح فول HD پلاس و نسبت تمثال طویل ۲۱:۹ حاضر شده است. ابعاد کلی اکسپریا ۸ لایت مشابه اکسپریا ۱۰ است و بین دو گوشی اختلاف خاصی ازلحاظ طراحی دیده نمی شود و حتی دوربین پنل پشتی آن ها نیز چینش شبیه هم است.



اکسپریا ۸ لایت در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین قرص لباس است. طی بررسی مشخصات متخصص دو گوشی، تضاد بین دوربین ها این بود که اکسپریا ۸ لایت بوسیله دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 ولی اکسپریا ۱۰ سونی به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی عمق سنج با لنز f/2.4 مجهز است. اکسپریا 8 لایت سونی احتمالا هیچ گاه ملتفت بازارهای جهانی نخواهد شد

سونی تاکنون دقیقا نگفته است دوربین ثانویه ی اکسپریا ۸ لایت چه هدفی را پشت می کند و به چه سنخ لنزی مجهز شده است. بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی می گویند اکسپریا ۸ لایت تصاویری باکیفیت ثبت می کند که می توانند بوسیله احسان سوژه ی حقیقی را در تصویر ممتاز کنند. این گفته بدین مجرد است که احتمالا حسگر ۸ مگاپیکسلی به مشیت امتیاز عمق صحنه ها بخاطر ثبت جلوه ی بوکه روی تصاویر کاربرد دارد.

سونی همچنین ادعا می یواش دوربین اکسپریا ۸ لایت بزرگ نمایی اپتیکال دوبرابری دارد؛ البته مقابل گفته ی سایت GSMArena، این گفته از ترجمه ی ماشینی مقاله ای ژاپنی نشئت می گیرد و بهتر است با اطمینان از روزی مندی دوربین گوشی سونی از بزرگ نمایی اپتیکال سخن به میان نیاوریم.



در پنل جلویی اکسپریا ۸ لایت سونی، حاشیه ی زیادی به چشم می خورد که با استانداردهای طراحی گوشی های هوشمند امروزی بی آرامی خوانی ندارد و جذاب به نظر نمی رسد. امروزه تا اینکه ساده ترین میان رده ها حزن بخاطر افزودن نسبت نمایشگر بوسیله جثه در پاره بالایی حفره خواه ترک خوردگی دارند. از دیگر مشخصات اکسپریا ۸ لایت سونی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و آستان USB-C است.

سونی میان رده ی متاخر خود را به باتری ۲،۸۷۰ میلی آمپرساعتی مجهز کرده و اطلاعاتی درباره ی سیستم عامل و رابط کاربری اکسپریا ۸ لایت اطلاع دادن نکرده است. بااین حال GSMArena می گوید این گوشی با اندروید ۹ پای عرضه می شو د؛ سیستم عاملی که تقریبا دو سال از انتشار رسمی آن می گذرد.  این شریک ژاپنی اراده دارد اکسپریا ۸ لایت را مطلع سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۱ شهریور ۱۳۹۹) با بها ۲۹،۸۰۰ ین (معادل تقریبا ۲۸۰ دلار) و در دو رنگ سفید و مشکی روانه ی راسته کند. در این گوشی میان رده از ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت ذهن پس انداز سازی استفاده شده است. 

درحال حاضر، باریک بین مشخص نشده است که سونی قصد دارد گوشی اکسپریا ۸ لایت را کِی روانه ی بازارهای بین المللی کند. البته حدس دارد هیچ گاه این گوشی در بازارهای بیرون از ژاپن عرضه نشود؛ زیرا مدل عادی آن، یعنی اکسپریا ۸، در اواخر ۲۰۱۹ عرضه شد و هیچ گاه به بازارهای جهانی ورود بی پرده نکرد. سونی تاکنون التماس رسانه ها برای ارائه ی جزئیات بیشتر را بی پاسخ گذاشته است. بیشتر بخوانید:تمثال گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 صریح شدآیفون 12 اپل بیستم شهریور با اپل واچ سری 6 رونمایی می شود؟ایسوس ذن فون 7 و 7 پرو با دوربین چرخان معرفی شدندشیائومی رابط کاربری MIUI 12 را برای محصولات بیشتری نمایش می کندکاهش ۲۰ درصدی خرید گوشی های هوشمند در گیتی در منفصل دوم سال ۲۰۲۰
عضو شورای شهر تهران می گوید تو ۶ ماه اخیر و با ورود ویروس کرونای جدید به ایران، بیش از ۱۰ هزاره مورد فوتی ناشی از ابتلا بوسیله بلای ناگهانی کووید ۱۹ در تهران ثبت شده است. ناهید خداکرمی اطلاع دادن کرده است که تا روز گذشته، ۱۰ هزار و ۲۰۰ شهروند تهرانی جان خویشتن را به دلیل ابتلا به کرونا از مشت داده اند. تهران بوسیله دلیل جمعیت شناورش وضعیت پیچیده ای دارد و رتبه ی فاتحه پخش ویروس کرونا در کشور را نیز ازآنِ خود کرده است. ناگفته نماند روزمره یک میلیون نفر به پایتخت وارد و تا انتهای روز از آن خارج می شوند.

چهارم فروردین، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت خبر داده وجود که آمار کرونا ازاین پس به تفکیک استانی اعلام نمی شود و از آن زمان، عزب از آمار کلی ابتلا و فوتی براثر کرونا در سطح کشور شروع بوده ایم. براساس آخرین آمار وزارت بهداشت کشور، تا امروز، دوم شهریور، تعداد ۳۵۸ هزار و ۹۰۵ ایرانی بوسیله کووید ۱۹ مشغول شده و ۲۰ هزاره و ۶۴۳ نفر نیز جان خود را از مشت داده اند.مقاله های مرتبط:بیشترین استاندارد ابتلا بوسیله کرونا در ایران، داخل رده اهل سنت جوانان استایران سومین قلمرو جهان ازنظر نرخ ابتلای کادر تداوی بوسیله کرونا است

با بود کاهش تعداد مبتلایان و فوتی ها تو انتهای فصل بهار، تابستان موج جدیدی از شیوع کرونا را درون کشورمان نما زد و آمار فوتی ها باردیگر سه رقمی شد. در دو ماه اخیر، شرایط رفت و آمدها و سفرها و حضور در اجتماع فزونی خمود و مسائلی مانند برگزاری کنکور، مراسم های حضوری و آغاز فصول سرد سال نیز می تواند به افزایش آمار ابتلا به کرونا در ایران شدت بخشد.

به گفته ی سخن گوی وزارت بهداشت، تیمار زمان حال استان های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در شرایط سرخ قرار دارند. باوجوداین، وضعیت و با مشاهده ی اقدام افراد درون روزهای تعطیل دو ماه اخیر تمایل می جوی در تعطیلی هفته ی آینده نیز تماشاگر موج سفرها در کشور باشیم که به وخامت شرایط در استان ها تکثیر می کند.بیشتر بخوانید:وزارت بهداشت: سلامت داوطلبان کنکور از سر کدملی ردیابی می شودایران ثالث ملک دنیا ازنظر قیمت ابتلای کادر علاج بوسیله کرونا استآغاز کارآزمایی ۴۰هزار نفری برای آزمایش واکسن تأییدنشده کووید ۱۹ تو روسیهعصاره گل خرزهره هیچ تأثیری در تداوی کووید ۱۹ نداردکووید ۱۹ می تواند حتی داخل افراد بی علامت هم به حادثه قلبی منجر شود