معماری

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، کارفرما حسن خمینی، یادگار گرامی آستان امام خمینی با حضور داخل منزل شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان با خانواده معظم آن شهید دیدار کرد.

  جدیدترین خبرها و رویدادها را درون اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید  (کلیک کنید)
باSGHAROOOON ما همراه باشید تا بدین نظم بتوانید برای آگهی های استخدام مهندس برق اقدام کنید.

هرگز غلبه رزومه را دست کم نگیرید! در مدت می تواند فرصت های استخدام (https://karboom.io/jobs) مهمی را  برایتان فراهم کند و به کارفرما، چشم اندازی از جنس باهم اتحاد کردن اش با شما در آینده بدهد. در این مطلب، توصیه های خوبی جهت نوشتن رزومه رشته مهندسی برق وجود دارد که می تواند باعث عملکرد بهتر شود؛ با ما همراه باشید.

با تشریح ساختاررزومهشروع کنید

شروع رزومه اغلب می تواند شیرهدار ترین قسمت باشد و وادارتان کند که تا آخرین لحظه، نوشتن را به تعویق بیندازید و یک سند با کیفیت پایین ارائه دهید. اگر با درود ساختار رزومه خود ابتدا کنید، متوجه می شوید به علت فرمان کردن با یک الگوی معین، لبالب کردن پاره های مختلف، آسان زیرفون است.

یک ساختار مهم باید شامل موارد کوچکتر باشد: مفروضات وابستگی مشخصات مهارت های حقیقی امتحان شغلی (شامل مسئولیت ها و دستاوردها) تحصیلات و مدارک تعلق مندی ها (اختیاری)

درون رخ تمایل، می توانید این موارد را کپی کنید تا نقطه شروعتان باشد.

آگهی هایاستخدامی تهراندر وبسایت کاربوم

بخاطر تاثیرگذاری بیشتر، بهترین سازی کنید





استخدام کنندگان به احتمال بسیار درون جنین اول، رزومه شما را کامل نمی خوانند؛ به هر حال، آنها می توانند صدها پروگرام بخاطر این نقش داشته باشند! بنابراین، مهم است که رزومه خویشتن را برای تاثیرگذاری بیشتر، نیکوترین کنید. به گونه ای که حتی اگر یک استخدام کننده، تنها ۱۰ حین بخاطر بررسی آن زمان صرف کردن کند، بتواند رادیکال ترین نکات درون تک شما را دریابد.

بخش احاطه های اصلی تان را داخل یک لیست بولت پوینتی قرار دهید تا در هنگام معاینه سریع توسط فرد استخدام کننده، به قرار قابل رؤیت باشد. عرضه مشخصات کامل داخل بالای سند، می تواند توجه خواننده را به احسان طلبیدن کند؛ بنابراین از این بخش، بخاطر شناساندن بهترین دستاوردها و بنیانی ترین مهارت های شغلی تان کاربرد کنید.

تکاپو کنید از تجربیات مرتبط با مهندسی صاعقه  و مسئولیت هایتان در پروژه های قبلی، چه تجربه توسعه سخت افزار الکتریکی باشد یا کنترل پروژه و نظارت بر آن و خواه استفاده از نرم اسباب طراحی، به طور خاص توضیحاتی ارائه دهید. به این ترتیب، بوسیله استخدام کنندگان اجازه خواهید انصاف تا تجربه هایتان را به خوبی دریافتن کنند.

تمرکز به خشکی امدن بستگی

اگر تجربه اضافی در حوزه مهندسی عمران دارید، بزرگترین چالش می تواند رعایت طول رزومه وعظ شده باشد. در حالت ایدئال، یک رزومه باید دو صفحه باشد؛ صبر دادن هر چیزی بیشتر از این، برای استخدام کنندگان لحظه گیر است.

مقدور است مجبور شوید نسبت به اطلاعاتی که در رزومه قرار می دهید، سخت گیر باشید؛ زیرا نمایش جزئیات از تمامی تجربیات شغلی ای که داشته اید، فضای زیادی را اشغال می یواش. هموار باید بوسیله الزامات شغل مرسوم دیدن توجه داشته باشید و اطلاعاتی را درج کنید که ثابت می کند اقتدار ماموریت شغل را دارید.

درنهایت، تمام جزئیات رزومه شما، باید مربوط به اشتغال مدنظرتان باشد.

شواهدی از مهارت هایتان ارائه دهید

همه استخدام کنندگان مایلند بدانند آیا مهارت های شما، براساس داده های پا بر جا تدارک شده است یا خیر؛ اما این موضوع، در بستگی با مهندسانی است که بیشتر با ریاضیات سروکار دارند. استخدام کنندگان مهندسی، تحت فایده جملاتی که شامل ارقام است راحتی خواهند گرفت. بوسیله عنوان مثال:  تحویل پروژه A A تو x هفته معرفی کردن سیستمی که داخل  هفته،x ساعت کاری صرفه جویی می کند میزان تولید انرژی، توسط xxxx کاهش می

یابد چونی احاطه هایتان را اضافه دهید  تا رزومه قدرتمندی داشته. باشید عبارت های عمومی که هیچ مدرکی برایشان وجودندارد، بوسیله طور کلی، بی نفوذ.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پایگاه خبری «الخلیج الجدید» قدری از نمایش پخش شده در کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که درون آن امارات و توافق عادی سازی این قلمرو با تل آویو به سخره گرفته می شود.

 در این نمایش که درون آن کشوری به شهرت «امارات یکی است» مورد تمسخر صبر می گیرد، یکی از بازیگران نقش جعبه و دیگری که «فیصل» نام دارد، با پوشش عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس نقش یک شهروند عربی را ارتکاب می کند.

طبق گزارش الخلیج الجدید، در این فیلم، از شهروند عربی یادشده سؤال می شود که پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره امضای توافق عادی سازی روابط چگونه بود که فیصل در جواب به او می گوید: «ترامپ به من گفت: بیا با اسرائیل ارامش کن. غلام هم گفتم درون مقابل چه چیزی؟ غلام که حتی یک هیاهو با آنها نداشتم. او گفت: دهانت را ببند. به تو جنگنده های اف-۳۵ و بمب اتمی کوچک و زره پوش مجانی می دهم. من بی آرامی موافقت کردم و توافق را امضا کردم». مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی بطی ء.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

قوطی این نمایش تو ادامه می گوید: «ما خوشحالیم که با "امارات یکی است" توافق صلح توشیح کردیم» و تو طبق شهروند عربی یادشده به او می گوید: «ما امارت ها نیستیم ما یکی هستیم فقط. مساحت ملک ما از سطل آشغال تا آن شتر است».

الخلیج الجدید در امتداد نوشت که در این فیلم امارات بشدت تک تمسخر قرار می گیرد. درون این فیلم عزیمت از امارات یکی است، آن است که این کشور تنها یک شهروند به نام فیصل دارد و دمای هوای آن زیاد بالاست.

طبق زیرنویسی که در این فیلم فراغت داده شده است، از شهروند اماراتی یادشده سؤال می شود که حقیقت درآمد این کشور چیست و او نیز پاسخ می دهد گردشگری و مجری نیز با شگفتی از او سؤال می بطی ء که «واقعا؟ آیا گردشگر نیز بوسیله اینجا می آید» و فیصل در جواب به او می گوید «نه, چه کسی به اینجا می آید؟! دمای هوای در سایه اینجا ۶۰ درجه است. تا اینکه شترها همچنین اینجا نیستند. نگاه کن آنها تو گرداگرد ما پرسه می زنند».

تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز «محمد زمینه زاید» ولی عهد ابوظبی را به فکر کردن امضای مصالحه صلح با تل آویو به سخره محزون بود بطوریکه کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم، پیشتر، فیلمی منتشر کرده حیات که تو آن دو بی مانند در نقش «بنیامین نتانیاهو» ابتدا وزیر رژیم صهیونیستی و ولی دوران ابوظبی ارائه داده شدند که عاشقانه کنار یکدیگر نشسته و در حال خواندن آواز صلح بودند
به گزارش همشهری آنلاین، در گذشته های دور نوعی مارمولک  وجود داشت که به دلیل تغییر وضعیت آب و هوایی و تطابق شکل فیزیکی پایگاه با محیط زیست جدید، پاهای خود را بوسیله نرم کردن در سراب های اینده از دست دادند و به لباس ظاهری اژدر درآمدند.

«فیلیپ برگمن» جانورشناس از دانشگاه کلارک در ووستر، ماساچوست به سایت خبری «نیوزسیانست»(newscientist) می گوید: این مارمولک ها هر چهار اندام خود را که شامل دو دست و دو پا می شود، حدود ۶۲ میلیون سال پیش از دست دادند و شکل معنوی گیرایی تغییر کرد، اما حدود ۴۰ میلیون سال بعد، این اندام ها تو برخی از گونه ها دوباره نمو کرد.

بوسیله گفته این جانورشناس، عامل این تغییر فیزیکی، تغییر آب و فضا و وضعیت محیطی از یک هوا متجاوز خشک بوسیله خیس و تر بوده است.

شایان تذکر است که خاستگاه این رویه سوسمار کوچک یک محیط خشک در جنوب خاوری آسیای امروزی است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بعضی از کارگران پتروشیمی خرم آباد اخیرا اعتراض خود را نسبت به برخی مشکلات در بحث قراردادها و استاندارد حقوق کارگران این شرکت اعلام کرده و خواستار ردیابی این موضوع شدند.

در همین راستا مهرداد ویسکرمی امروز شنبه فاتحه آذر به وجود برخی مشکلات درون مملکت قرارداد فداکار نیروهای پتروشیمی این شهرستان اشاره و اعتراف کرد: داخل مدل بکارگیری برخی نیروهای پتروشیمی از نظر درآمد ابهاماتی بود دارد که باید با تشکیل جلسه آن ها را پیگیری و برطرف کرد.

نماینده مردم خرم آبادو چگنی در حلقه شورای اسلامی ضمن پافشاری به خشکی امدن لزوم برقراری امان شغلی برای نیروهای پتروشیمی خرم آباد افزود: با وجود اینکه اغلب کارگران و کارفرمایان شرکت تبعه هستند، ولی داخل نحوه قرارداد آن ها بایستی تجدیدنظر شود. بسیاری از نیروهای بخش تعمیرات پتروشیمی مدعی هستند اگرچه دارای فعالیتی مانند دیگر کارکنان این شرکت را دارند، اما از نظر میزان دریافتی حقوق و مزایا و همچنین نوع پیمان نامه تبعیض هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: معاینه این مشکل تو اجازه کار قرار خواهد گرفت، در همین راستا با مدیرکل کار استان نیز جلساتی برگزار و مقرر شد که ردیابی های لازم صورت پذیرد. مواجب نمایندگان بازرسی دقیق بر اجرای قوانین است، چنانچه در موارد قانونی بکارگیری نیروها در پتروشیمی تخلفی مشاهده شود، قطعا با عوامل ایجاد شاق برخورد خواهد شد.