معماری

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

مدتی پیش گزارش مالی سه گانه ماهه ی ثالث سال ۲۰۲۰ سامسونگ منتشر شد که در آن، شاهد عملکرد بیش خوب این همکاری الزام ای بودیم. بر زمینه آمار رسمی، فروشگوشی های سامسونگ با رشد فصلی تقریبا ۵۰ درصدی مواجه شده است.

به تازگی گزارش جدیدی توسط سم موبایل منتشر شده است که بر اساس آن، افزایش سودا ۵۰ درصدی گوشی های سامسونگ باعث شده است تسهیم مایه های این شرکت در بازار موبایل کره ی جنوبی به بالاترین حد برسد. بر اساس این گزارش، سامسونگ موفق شده است درون سه گانه ماهه ی سومین ۲۰۲۰، ۷۲٫۳ درصد از سهم میدان موبایل کره ی جنوبی را از آن خویشتن کند و رکورد جدیدی در این بنیان بوسیله ثبت برساند.

این نخستین وعده است که تسهیم سامسونگ از بازار موبایل کره ی جنوبی از مرز ۷۰ درصد رد می شود. طبق آمار، اپلوال جی کمتر از ۱۰ درصد از سهم میدان موبایل این ملک را تو بازه ی زمانیِ اخبار شده بوسیله خود اختصاص داده اند. 

در سال ۲۰۲۰ سامسونگ تنوع گوشی های خود را بسیار ازپیش افزایش رحم. این همدستی اجبار ای نه عزب استاندارد بهبودیافته ی شماری از گوشی های قبلی را معرفی کرد بلکه مایه هایی رده بالا همانند گلکسی نوت ۲۰ اولترارا دردسترس کاربران قرار داد و به طور شدید پر حرارت ملتفت بازار گوشی تاشدنی شد. بر بنیاد گزارش جدید سم موبایل، گوشی های سریگلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فلیپ 5Gوگلکسی زد فولد ۲ 5G نقش پررنگی درون نمو در خور توجه تسهیم سامسونگ از بازار موبایل اجبار ی جنوبی ایفا کرده اند.سامسونگ برای نخستین بار، بیش از ۷۰ درصد از سهم بازار موبایل اجبار ی جنوبی را از آنِ خود کرده است

آمار مدخل محصولات زومیت نشان می دهد محصولات سامسونگ همواره در بین پرفروش ترین گوشی های راسته ایران پیشگاه دارند؛ موافق این آمار،  سامسونگ گلکسی A11 توانسته است در رتبه ی دوم پرفروش ترین گوشی های نیمه ی نخست آبان جای بگیرد. در بین ۱۰ گوشی پرفروش لایق شقه ی اول آبان داخل بازار ایران، ۶ گوشی متعلق به سامسونگ هستند. البته متأسفانه به برهان وضعیت اقتصادی، گوشی های میان رده خواه اقتصادی در بازار ایران پرفروش می شوند و امروزه کم کسی قدرت خرید پرچمداران را دارد.

تحلیلگران می گویند سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۲۰ راحتی است بسیار رقابتی برنده از سه گانه ماهه ی سوم باشد و به همین دلیل، پیش بینی می شود سهم کلی سامسونگ از بازار موبایل با افت اندک مواجه شود. موافق ادعای تحلیلگران، تقاضا برای گوشی های سری آیفون ۱۲ اپل قرار است بیش اوج باشد و همین موضوع بوسیله کاهش تسهیم سامسونگ از بازار منتهی خواهد شد.مقاله های مرتبط:سامسونگ پردرآمدترین سه ماهه ی مالی تاریخچه خود را به ثبت رساندسامسونگ؛ مبصر ترین تولیدکننده ی گوشی هوشمند در فصل سوم ۲۰۲۰

به خشکی امدن مبنا گزارش های غیررسمی، به مشیت مقابله با این اتفاق، سامسونگ نیت دارد از گوشی های سری گلکسی اس ۲۱ (گلکسی اس ۳۰) زودتر از سال های قبل و در ۱۴ ژانویه ی ۲۰۲۱ (۲۵ دی ۱۳۹۹) رونمایی کند. باتوجه بوسیله شایعه ها، ممکن است نرخ محور ی گوشی های سری گلکسی اس ۲۱ پایین تر از گوشی های سری گلکسی اس ۲۰باشد. طبق همین گزارش ها، مجری ی سری گلکسی اس ۲۱ قرار است حاوی ابزار جانبی بیشتر باشد. رونمایی سری گلکسی اس ۲۱ تو اواسط ژانویه باعث می شود از همان آغاز سال آینده ی میلادی شاهد رقابت جذابی در بازار موبایل باشیم.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی گوشی های سامسونگ دارید؟بیشتر بخوانید:نتایج تست پایداری آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس منتشر شداحتمال پشتیبانی پیکسل 4 ای 5G و پیکسل 5 از توان DSDS در شبکه 5G پتنت اوپو به گوشی هوشمندی با زوم هیبریدی ۱۵ برابر اشاره می کندهواوی آنر را فروخت۱۵ کشور آسیا و اقیانوسیه بزرگ ترین پیمان نامه تجارت آزاد دنیا را امضا کردند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل مبنا ملی ورزش های رایانه ای، با رونمایی رسمی از مدرسه بازی سازان فردا محتواهای آموزشی تهیه شده در انستیتو ملی بازی سازی بوسیله مرور از طریق شبکه معرفت آموزی مسرور درون اختیار حدود ۴۰ هزار دانش آموز عضو کانال دبیرستان بازی سازان فردا درون این شبکه قرار می گیرد.

فرزانه شریفی، مدیر انستیتو ملی ورزش سازی بنیاد ملی ورزش های رایانه ای با اشاره به اینکه مخاطب آموزش های ورزش سازی ارائه شده تو مدرسه بازی سازان فردا تمام دانش آموزان ناحیه به ویژه گروه های اهل سنت کوچکتر ۱۶ ساله هستند، تصریح کرد: «آموزش ورزش سازی بخاطر این مقطع سنی و داخل سطح کشوری و بوسیله صورت مجانی تقریبا بی سابقه بوده است. در حال حاضر مخاطبان مدرسه بازی سازان فردا تو شبکه دانش آموزی شاد به حدود ۴۰ هزاره نفر فصیح است که پیش دماغ می شود، افزایش هویدا بطی ء.»

به گفته مدیر انستیتو ملی بازی سازی محتواهای آموزشی ورزش سازی در شبکه شاد ارائه داده می شود و علاوه بر ارائه آموزش عمومی غیرهمزمان ورزش سازی تو قالب ویدئوهای آموزشی برای همگی کسانی که مخاطب این شبکه هستند، علم آموزانی که پیش زمینه آموزش بازی سازی را از گذشته دارند و طی دعوت شناسایی می شوند، به صورت همزمان و با امن مستقیم انستیتو دوره های تخصصی را طی می کنند.

شریفی نیز تصریح کرد: «انستیتو ملی بازی سازی بوسیله نشانی تربیت کننده اصلی دانش آموزان در این شبکه، محتواهای آموزشی حوزه های فنی، هنری و نقشه کشی را از طریق این شبکه در اختیار دانش آموزان در سراسر کشور قرار می دهد و مشاوران و اساتیدی که بخاطر این عزیمت در نظر محزون شده است، دانش آموزان را بوسیله سمت یادگیری خوب بازی سازی تربیت می کنند.»

مدیر انستیتو ملی بازی سازی این نکته را تیمار گفت که علی رغم عدم امکان بستر و شرایط تعاملی در شبکه شاد؛ ولی امکانی فراهم شده تا دانش آموزان انبازی کننده در دوره های آموزشی بازی سازی بتوانند سوالات خود را از اساتید این مملکت بپرسند. 

اریب شریفی نیز افزود: «انستیتو ملی بازی سازی تو استودیو خود درون حال بایگانی بیش از ۱۰۰ شایسته کردن محتوای آموزشی بخاطر این شبکه است که تا پایان سال تحصیلی جاری به تدریج در اختیار دانش آموزان صبر می گیرد. مدرسه بازی سازان فردا بوسیله عنوان یک مکتب مهارتی به موازات دروسی که معلمان بوسیله خرد آموزان تو کشش سال تحصیلی درس می دهند، خلق کردن شده است تا بچه ها  ورزش سازی را از سطح ابتدایی تا حرفه ای حرفه ای یاد بگیرند و به عنوان سلاله بازی ساز فردا به صنعتی گیم ایران متصل شوند. در واقع ما با این طرح به تعاقب مطمئن نیروی آماده به حکم در دودمان اینده صنعت گیم ایران هستیم. علم آموزان دلبستگی مند به بازی سازی با آموزش در مدرسه ورزش سازان فردا، با ادامه این مسیر در دانشگاه، جزو کسانی هستند که آموزش های اولیه در این بن را دیده اند و می توانند علاوه بر تحصیل در فضای دانشگاهی به درآمدزایی و ترقی کسب و امر درون حوزه صنعت گیم فکر کنند.»

بنا به گفته شریفی این طرح دسترسی به اهداف بلندمدتی چون امکان برگزاری رویدادهای ورزش سازی از سر شبکه شاد با دستیار و همراهی وزارت آموزش و پرورش و سرمایه گذاری بنیاد ملی ورزش های رایانه ای قفا می کند تا خرد آموزان از هر خال ملک با باهم اتحاد کردن تو رویدادهایی که به قیافه مجازی برگزار می شود، بازی سازی را یاد بگیرند. آموزش های نمایش شده در مدرسه بازی سازان فردا بوسیله صورت سطح بندی شده و از ارائه مباحث پایه به گروه های مبتدی شروع و به تولید پروژه توسط بچه ها ختم می شود. 

مدیر انستیتو ملی بازی سازی تو پایان افزود: «در حال مجهز مبصر ترین محدودیت در اجرای این طرح این است که بتوانیم ظرفیت بسیار مبصر ۴۰ هزاره نفری از معرفت آموزان را که در آینده بیشتر هم خواهد شد، برای ارائه آموزش های مناسب ساماندهی کنیم. با راه اندازی مدرسه بازی سازان فردا سعی چند ساله انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی ورزش های رایانه ای برای دستیابی به سه هدف بنیادی خود یعنی ملی کردن بازی سازی درون کشور، آموزش ورزش سازی بخاطر گروه های سنی متنوع و آموزش گروه های محروم بوسیله نتیجه می رسد.»
نینتندودر سال ۲۰۱۷ با عرضه ی کنسول جدیدسوییچ (Nintendo Switch)تلاش کرد خاطرات شکست کنسول Wii U را از ذهن طرفداران و اهالی صنعتی بازی های ویدیویی پاک درنگ. کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ از همان ابتدا به لطف ویژگی های جذاب و داشتن ورزش های ارشد و محبوب توانست دست خط موفقیت را به سرعت طی درنگ.

چنانچه زومجی را ظهر کرده باشید، احتمالا معارفه دارید که در فهرست ماهانه ی پرفروش ترین ها همواره نامکنسول نینتندو سوییچ به چشم می خورد. درون همین ربط چند وقت پیش نینتندو به رخ رسمی اعلام کرد که تا ته ماه اوت بیع سوییچ به ۶۱٫۴۴ میلیون واحد رسیده است.

در تازه ترین اعلام بازی، نینتندو گزارش مالی خود را منتشر کرد که بازهم از امتداد دار بودن موفقیت کنسول ویژه این مشارکت حکایت دارد. کنسول سوییچ در سه ماهه ی اخیر با ابتیاع ۶٫۸۶ میلیون واحد، بیع جهانی خویشتن را به ۶۸٫۳ میلیون واحد رسانده است.مقاله های مرتبط:فیل اسپنسر در مورد عرضه بازی های انحصاری ایکس باکس بخاطر نینتندو سوییچ گفتگو کردشایعه: نینتندو سوییچ پرو احتمالا به صفحه نمایش جدید Mini-LED مجهز شده است

نینتندو قبلا پیش دماغ کرده بود که داخل بازه ی زمانی یک ساله از آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱، سوییچ بین ۱۹ تا ۲۴ میلیون واحد فروش تجربه یواش. باتوجه به ورزش های عظمت برای اینکه Hyrule Warriors: Age of Calamity و Bravely Default 2 که تو آینده منتشر می شوند، بوسیله نظر می رسد موفقیت های این کنسول حتی از پیش بینی های نینتندو همچنین فراتر رود.

حال باید مشتاق ماند و دید نینتندو می تواند با انتشار بازی های مبصر خود در هیاهوی عرضه ی کنسول های نسل نهم همچنان موفقیت خود را دنباله دهد خواه خیر؟

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی تعداد دستگاه های به خرید گویا از نینتندو سوییچ دارید؟ برای آشنایی بیشتر با کنسول می توانید وارسی نینتندو سوییچ را درون زومجی بخوانید. بیشتر بخوانید:بررسی پلی استیشن 5 از دید سایت های شریف دنیابررسی ایکس باکس سری ایکس از دیدن وب سایت های معتبر دنیاعلی بابا با درآمد ۲ میلیارد دلاری خلال فصل سوم ۲۰۲۰، تو زیرساخت ابری از IBM پیشی گرفتدرآمد ۱٫۲ میلیارد دلاری بلیزارد از ابتیاع تو برنامه ای در کشش سه ماهظاهرا پلی استیشن 5 از خروجی 1440p پشتیبانی نمی کند
براساس گزارش ها، ظن می رود شیائومی و اوپو و ویوو در محصولات جدیدشان از تراش های اگزینوس مصرف کنند؛ البته پیش از این، سامسونگ تراشه های اختصاصی اش را در اختیار ویوو استراحت داده بود و این مشارکت فدایی از گوشی های جدیدش را با تراشه های سری ۸۸۰ و ۹۸۰ اگزینوس نمایش کرد. حال، گفته می شود همدستی زور ای قصد دارد تراشه های اگزینوس را به دو تولیدکننده ی بزرگ چینی، یعنی اوپو و شیائومی، همچنین بفروشد.

به گزارش رسانه ی Business Korea، سامسونگ تراشه ی اگزینوس اوپو و شیائومی و ویوو را درون سال ۲۰۲۱ تأمین می درنگ. به عبارت دیگر، این تراشه ها برای گوشی های میان رده ی سه گانه شرکت یادشده تو شقه ی نخست سال آتی داخل دیدن خمود شده است. گفته می شود بوسیله دلیل حاشیه ی سود کم این تراشه ها بخاطر محصولات سامسونگ، واحد تولیدی سامسونگ LSI به قفا جذب مشتریان جدید است.

رسانه ی Business Korea به این موضوع اشاره می کند شیائومی و اوپو با توجه بوسیله مشکلات هواوی و تکثیر تولید محصولاتشان، به دنبال روزی گیری از تراش های اگزینوس سامسونگ هستند. ظاهرا تراشه های اگزینوس با قیمت رقابتی دراختیار تولیدکنندگان صبر می گیرد.مقاله های مرتبط:اولیه داده ها از تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ منتشر شداکسینوس 2100 سامسونگ احتمالا به زودی معرفی می شود

این ابتدایی وعده حلق که فرصت طلبی سایر شرکت ها را برای تصاحب میدان در وضعیت سخت پیش روی هواوی تماشاچی هستیم. بعضی پیش، رسانه ها از عرضه ی زودهنگام سری گلکسی اس ۳۰ سامسونگ وقوف دادند و برهان این تصمیم سامسونگ را حفظ جایگاهش به عنوان ارشد ترین تولیدکننده ی گوشی های هوشمند تو دنیا دانستند.

سه ماهه ی سوم سال ساری میلادی، هواوی بدوی وهله جایگاه سامسونگ را در این بازار تصاحب کرد؛ اما تحریم های هواوی تأثیر منفی بر عملکرد و تولید این همدستی گذاشت و طولی نکشید که سامسونگ این ایستگاه را از شرکت چینی پس گرفت.

ناگفته نماند ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان)، سامسونگ پردازنده ی سری ۱۰۸۰ اگزینوس را درون چین رونمایی خواهد کرد که جانشین اگزینوس ۹۸۰ سال گذشته محسوب می شود. پیش تر، شرکت الزام ای بر شایعات مهر تأیید زد و اطلاع دادن کرد پردازنده اگزینوس ۱۰۸۰ از چهار هسته Cortex-A78 و پردازنده ی گرافیکی Mali-G78 تشکیل شده است.  بیشتر بخوانید:AMD همچنان بوسیله تصاحب سهم اینتل از بازار CPU ادامه می دهدفروش گلکسی نوت ۲۰ تو ماه اکتبر کم از انتظار بوده استگوشی های جدید هواوی با تراشه دایمنسیتی مدیاتک روانه ی بازار خواهند شداحتمالا گلکسی اس 30 سامسونگ زودتر از زمان پیش بینی شده عرضه می شودافزایش گمان ارائه گلکسی زد فولد 3 بوسیله همراه قلم
آیSGHAROOOONSGHAROOOONSGHARسیOOON مسترز ICmasters (شرکتی) داخل مملکت ی مهندسی معکوس قطعات نیم هادی و خدمات IP است که معمولا پردازند ه ها را موشکافانه بررسی می کند آی. سی مسترز به لطافت سراغ بررسی مقدماتی ی سیستم روی-چیپ-ای ۱۴ بایونیک اپل A14 (Bionic رفته) که در گوشی های سری آیفون ۱۲ و تبلت آیپد ایر ۲۰۲۰ کاربرد شده است آی . سی مسترز بوسیله منظور تجسس دقیق خراش ی متاخر اپل از میکروسکوپ الکترونی عبوری موسوم به TEM نصیب گرفت گزارش.

مفصلی که خبرگزاری SemiAnalysis تالیف است، از ابعاد دای Die (و) تراکم ترانزیستورهای تراشه ی A14 Bionic پرده برداشت این. نوع داده ها داده هایی همچون اقتدار های فناوری های تولیدی و برخی از معیارهایی را بخاطر ما برملا می کند که تولیدکنندگان تراشه در ترجیح قرار می دهند آیا. تصویری از ابعاد دای A14 می تواند ایده ای مقدماتی درباره ی نحوه ی عملکرد تراشه های اختصاصی اپل برای رایانه ها را در حافظه ما ساختن کند؟ تراش 

ی A14 Bionic اپل از ۱۱٫۸ میلیارد ترانزیستور تشکیل شده است و نخستین تراشه ی موبایلی دنیا محسوب می شود که در آن، از لیتوگرافی پنج نانومتری انبازی صنایع نیمه هادی تایوان TSMC (استعمال) شده است درون. این تراشه ی اپل از ۶ هسته ی عمومی استفاده شده که خود متشکل از دو هسته ی قدرتمند فایراستورم FireStorm (و) چهار هسته ی کم استفاده آیس استورم IceStorm (است) افزون. براین، واحد پردازش گرافیکی GPU (تراشه) ی A14 اپل مدل سازی چهار کلاستری Cluster (دارد) و داخل این تراشه از موتور تندخو ۱۶ هسته ای با غلبه ۱۱ تاپس TOPS (به) کار رفته است ابعاد. Die پردازنده ی A14 Bionic اپل ۸۸ میلی مترمربع است همچنین،

اپل در تراشه ی پیشرفته اش از چندین شتا ب دهنده ی تخصصی استفاده کرده است تا A14 Bionic قدرت پردازشی چشمگیری بخاطر انجام انواع کارها داشته باشد براساس. بررسی های آی سی مسترز، ابعاد دای پردازنده ی ای ۱۴ بایونیک ۸۸ میلی مترمربع mm۲ (است؛) درحالی که نسل سابق آن، یعنی A13 Bionic، از دای ۹۸٫۴۸ میلی مترمربعی کاربرد می کرد کیفیت.

تصویری که آی سی مسترز منتشر کرده، چندان پروضوح نیست؛ بااین حال با انجام فدایی محاسبات، می توانیم بوسیله این نتیجه برسیم که کلکسیون ی دوهسته ای فایراستورم به همراه حافظه ی کش سطح دوم L2 (Cache بزرگ) حدودا ۹٫۱ میلی مترمربع است همچنین. برابر بررسی ها، ترکیب کلکسیون ی چهارهسته ای آیس استورم با ذهن ی کش L2 بوسیله ابعاد تقریبا ۶٫۴۴ میلی مترمربع می رسد و واحد پردازش گرافیکی به تنهایی حدودا ۱۱٫۶۵ میلی مترمربع از سطح تراشه را اشغال می بطی ء می. دانیم اپل تو سال های گذشته از سیستم یکپارچه ی کش در تراشه هایش کاربرد کرده است؛ باوجوداین، سخت است بخواهیم این جهیز یکپارچه را روی عکس هویدا کنیم برای.



مشاهده ی شمایل پشته در ابعاد پا بر جا روی آن کلیک کنید براساس.

داده های منتشرشده ی SemiAnalyis، میانگین انبوهی ترانزیستورهای خراش ی A14 Bionic برابربا ۱۳۴٫۰۹ میلیون ترانزیستور در هر میلی مترمربع از سطح تراشه است که این عدد بخاطر تراش ی A13 Bionic اپل ۸۹٫۹۷ میلیون ترانزیستور بوسیله ازای هر میلی مترمربع بود با. درنظرگرفتن این حقیقت که تولیدکنندگان قطعات نیمه هادی طی محاسبه ی انبوهی ترانزیستورها سراغ وضع های مختلف می روند، هرگز نمی توانیم تراکم ترانزیستورها روی تراشه های پنج نانومتری TMSC با تراشه های ۱۰ نانومتری اینتل تقریبا (۱۰۰ میلیون ترانزیستور در هر میلی مترمربع را) دقیقا با یکدیگر مقایسه کنیم؛ بجهت این نوع مقایسه مداقه کافی را ندارد مقاله. های مرتبط اپل:A14 Bionic شناساندن شد؛ اولیه تراشه 5 نانومتری دنیاقدرت نمایی تراشه A14 اپل در بنچمارک های جدیداپل و مدل سازی A14 بایونیک؛ حرکت به لفظ بی نهایت انبوهی

ترانزیستور تراشه ی A14 Bionic اپل بوسیله نوعی کمتر از زیادترین انبوهی ترانزیستوری است که لیتوگرافی پنج نانومتری TSMC می تواند ازلحاظ تئوری عرضه دهد برای. رخداد این پیوستگی می نبوغ چند توضیح تذکر کرد غلظت.

ترانزیستور برای ساختارهای مختلف تراشه ها متفاوت است ساختارهای. منطقی Logic (می) توانند به منت با همه ی لیتوگرافی های متاخر تطبیق صریح کنند؛ بااین حال، این گفته بخاطر ساختارهای SRAM و I O/O و آنالوگ صدق نمی نرم و تراش های سابق الذکر در دنیای امروز به سختی می توانند با لیتوگرافی های پیشرفته بسان پنج نانومتری یکسانی پیدا کنند.

همین موضوع باعث می شود حرفی که انبازی هایی مثل TSMC هنگام رونمایی لیتوگرافی های جدیدش بوسیله حداکثر تراکم ترانزیستور نسبت می دهند، تا حد زیادی تئوری باشد و در ایفا نتوان به آن دست روشن کرد. درواقع، تراکم ترانزیستور در دنیای اصلی به سنخ خراش و نحوه ی طراحی آن رابطه مستقیم دارد.

طراحی پردازنده های پیشرفته روی SRAM متمرکز است؛ برای اینکه از SRAM بخاطر ثبات (Register) و کش پردازنده کاربرد می شود. SRAM برای دسترسی بوسیله ثبات و کش پردازنده به قطعات هموار کننده و مدار بندی نیازمند است و قطعات متصل کننده ای که به آن ها اشاره کردیم، در اکثر مواقع به خوبی با کل کلکسیون سازگاری فاش نمی کنند.  با درنظرگرفتن این حقیقت که تمامی خراش های پیشرفته گوناگون مختلفی از هسته های پردازشی را دارند، این خراش ها از ذهن ی کش زیادی هم روزی می گیرند.

افزون براین، پاره هایی از تراشه لازم است با سرعت کلاک بیشتر از پاره های دیگر فعالیت کنند (هسته های اشتراکی اراده است). این بخش های خراش می توانند بخاطر دستیابی به قدرت پردازشی بیشتر، سراغ استفاده از سلول های پرقدرت با ابعاد معمولا بزرگ بروند و تراکم ترانزیستور را قربانی کنند.

اپل داخل تراشه های سری A A روی ارائه ی قدرت پردازشی هنگفت مانور خاص می دهد و با درنظرگرفتن همین موضوع، تراش هایی که اپل مدل سازی می کند، معمولا از کش های جلال برخوردار. هستند ارشد بودن ذهن ی کش تراش ی A14 تا حدی براساس عکسی تأیید می شود که آی سی مسترز منتشر کرده. است همچنین، اپل بهینه سازی های دیگری روی عملکرد تراشه هایش اعمال می.کند میانگین غلظت ترانزیستور خراش ی A14 Bionic اپل ۱۳۴٫۰۹ میلیون ترانزیستور در هر میلی مترمربع از سطح تراش

است نخستین آمار مربوط به عملکرد خراش ی A14 Bionic اپل که داخل بنچمارک Speedometer.2 0 ثبت شده اند، علامت می دهند که این تراشه ازلحاظ تئوری می تواند ۵۴ درصد زننده خیس از تراشه ی هشت هسته ای Intel Core i9 ظاهر شود که در مک بوک پرو نمایش شده در اواخر ۲۰۱۹ به کار رفته.

است فراموش نکنید Speedometer.2 0 بنچمارکی است که روی مرورگرها تمرکز می یواش و پاسخ دهی اپلیکیشن های تحت وب را با شبیه سازی اقدامات عادی قطع گیری می کند که کاربر ممکن است در دنیای واقعی اجرا دهد و درنهایت امتیازی به تراشه می.

دهد امتیازاتی که Speedometer.2 0 تو نظر می گیرد، هرگز نمی تواند اطلاعات دقیقی از نحوه ی عملکرد تراشه ها در وظایف کاری پیچیده به ما ارائه دهد؛ وظایفی که به نعوظ خاص برای تراشه های مدرن x86 نیکوترین سازی شده. اند بااین همه، امتیاز Speedometer.2 0 حداکثر قدرت تئوری تراشه را تا حدی اعلام می کند و ایده هایی از آن به حافظه ما می. دهد تا حدی خاص، می قابلیت بنچمارک Speedometer.2 0 را به مانور ی تعیین پیشدستی کردن تو خودرو (رانی Drag) Race تشبیه کرد؛ اما بخاطر رایانه های.

پیشرفته آشنایی با A14 Bionic می تواند ایده ی نخستین ی اپل سیلیکون را در حافظه ما خلق

کند؟ حال کهبا ساختار تراشه ی A14 Bionic بهتر آشنا شدیم، به سؤال مطرح شده درون ابتدای مقاله برمی: گردیم آیا این تراشه می تواند ایده هایی از نحوه ی عملکرد اپل سیلیکون در رایانه های سری مک به ما بدهد؟ اپل بسیار از یک دهه است که تراش ی عام می سازد و از آن ها در محصولاتی متنوع، از گوشی های هوشمند و تبلت ها گرفته تا شایسته کردن های هوشمند و اخیرا پوشیدنی ها و هدفون ها، استعمال می.

کند بررسی چند سال اخیر علامت می دهد اپل هر زمان که به دنبال افزایش قدرت پردازشی تبلت های آیپد پرو و آیپد ایر بوده، تصمیم خمود است تعداد هسته های پردازنده ی به کاررفته درون آن ها را افزایش دهد و واحد پردازش گرافیکی بهتری در آن ها اماله. کند افزون براین درون سال های گذشته، اپل ذهن ی بیشتر با رابط گسترده زیرفون را داخل تراشه ی آیپد پرو و آیپد ایر قرار داد و تصمیم گرفت سیستم پیشرفته تازگی به منظور پراکنده سازی گرمای شاگرد از فعالیت تراشه ها طراحی.

کند گرچه درحال حاضر همگی چیز در حد حدس و گمان است، می توانیم میل داشته باشیم که اپل قاعده ی مشابهی برای طراحی تراشه ی اپل سیلیکونِ خصوصی مک برپایه ی A14 در پیش. بگیرد اپل سیلیکون تو نوت بوک ها و رایانه های دسکتاپ اپل به کار می رود و هسته و ذهن ی بیشتر و جهیز خنک کننده ی کارآمدتر خواهد داشت و قطعا تغییرات دیگری نیز به خود خواهد. دید مقاله های:مرتبط گذار به خراش های اپل آغاز شد؛ ماجراجویی کوپرتینونشین ها در دنیای آرمتولید اپل سیلیکون از سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ آغاز می شودنسل اول اپل سیلیکون احتمالا ۱۲ هسته پردازشی خواهد

داشت با قضاوت از روی ابعاد مجموعه هسته های فایراستورم و البته واحد پردازش گرافیکی، اپل ازلحاظ تئوری می تواند تعداد هسته های پرقدرت و کلاسترهای GPU را دوبرابر کند، بدون اینکه مجبور باشد ابعاد دای A14 Bionic را افزایش محسوسی. دهد شکی نداریم که اپل برای دستیابی به این مرام باید حتما ساب سیستم حافظه ی A14 را بهبود بخشد و این یعنی احتمالا بوسیله افزودن کردن کانال حافظه ی ۶۴ بیتی جدید و ذهن ی کش بهتر نیاز پیدا می.

کند با وجود تمامی این ارتقاها، انتظار داریم ابعاد دای تراشه ی دسکتاپ اپل قرین به مدل  های پرچم دار از تراش های سری Ice-Lake U اینتل باشد که کوچک زیرفون از تراشه های متاخر نسل یازدهمی Tiger-Lake U. 

اینتلهستند داخل همایش WWDC 2020، اپل صرفا گفت که تو بازه ی زمانی دوساله عزم دارد استفاده از خراش های اینتل را پهلو بگذارد و سراغ استفاده از تراشه های اختصاصی مبتنی بر معماری آرم. برود از آن زمان تاکنون، جزئیات دیگری درباره ی اپل سیلیکون منتشر نشده است و صرفا می دانیم که اپل سیلیکون قرار است از همان معماری بوسیله کاررفته در دیگر تراشه های شرکت، یعنی آرم، نصیب. ببرد درون ابتدا، برخی تحلیلگران گفته بودند ممکن است تراشه های یادشده با معروفیت خراش های A سری A بخاطر (A-مک ها A) Series for Macs خطاب شوند؛ اما درنهایت خود شرکتِ کوپرتینویی آن ها را اپل. 

سیلیکون خطاب کرد درحال حاضر، خواهش داریم اپل سیلیکون درمقایسه با A14 Bionic هسته ی CPU و GPU بیشتری داشته باشد و ازلحاظ ابعاد، چندان. بزرگ نمدار نشود اپل هرگز نگفته است که قصد دارد از هسته های پرقدرت مخصوص خراش های موبایل برای خراش ی اپل سیلیکون بهره گیرد؛ بنابراین، هرآنچه گفتیم، فعلا تو حد ظن.

و احتمال است دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این:مقاله چیست؟بیشتر بخوانید سرویس SmartThings Find سامسونگ برای جا یابی مایه های گم شده معرفی کردن شداپل درون حال نحو اندازی موتور ضربان وجوی اختصاصی اش برای جایگزینی گوگل استاسنپدراگون ۸۷۵ می تواند ۲۵ درصد سریع تر از مدل قبلی باشدضرردهی واحد موبایل ال جی تو فصل سوم ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده استنسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ گوشی وان پلاس ۸ تی ۱۲ آبان راهی
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از سینما سینما، پس از ابتلای میرکریمی بوسیله کرونا، پیش تولید فیلم «نگهبان شب» اندوه به تعویق افتاد. او در حال سپری کردن دوران نقاهت این بیماری درون خانه است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تو این اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان غربی آمده است: با توجه بوسیله اتفاق ناگوار بخاطر یکی از دانش آموزان منطقه نازلو، با ابراز تأسف از ائتلاف ناگوار و اطلاع دادن همدردی و تسلیت با خانواده بنا به اعلام رئیس آموزش و پرورش این منطقه، موضوع به طور جد از ضابطه مراجع ذی صلاح تک پیگیری قرار دارد.

بر اساس نظر رئیس سازمان آموزش و تحصیل نازلو، تا پایان سال تحصیلی گذشته این دانش آموز با حضور داخل مکتب به ثبت اشتهار و دریافت کتاب های خود رفتار کرده حیات و با تعطیلی مدارس و تبدیل قضیه آموزش دیگر داخل مدرسه حاضر نشده اما آموزش و پرورش منطقه این بینش آموز و سایر دانش آموزان با شرایط شبیه را فراموش نکرده و پیگیر شرایط تحصیلی آنان بوده و هست و ادعای خودکشی معرفت آموز نازلوی ارومیه به برهان نداشتن تبلت یا گوشی هوشمند تکذیب می شود.

به خشکی امدن همین بن با توجه به امساک این قصبه از مدرسه، با پیگیری های ارتباطی مدیر، کمک و معلمان مدرسه با یکی از اقوام بصیرت آموز بنا بوسیله اذعان وی و مشاهده عوامل اجرایی مدرسه بینش آموز از قاعده تلویزیون مطالب آموزشی را فرامی گرفت و مدیر و کمک مدرسه همچنین پیگیر این موضوع بودند. دانش آموز مذکور سال گذشته از طریق تلویزیون و امانت های آموزشی توانسته نمره قبولی درون مقطع هفتم دریافت بطی ء.