معماری

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری برنا؛ مخبر شدن از رویا به خصوص هنگامی که باید بامداد زود از خواب مخبر شد، کاری پر اب و لوس است. برای بسیاری از افراد این امر خیر تنها دشوار است بلکه تقریبا غیرممکن است. شایسته کردن ها و زنگ های هشدار معمولا بوسیله اندازه کافی بلند نیستند و از دکمه Snooze که آژیر را به تاخیر می اندازد می توان به تعداد بی نهایت استفاده کرد.

Walk Up Alarm Clock 

مفهوم و ایده این برنامه زیاد مبتکرانه است. یک اکسید هشدار را فرض کنید که شما را بیدار و وادار به وضع رفتن کند. شما نمی توانید آن را بی صدا، متوقف و خواه به تعویق بیندازید! تنها راه راکد کردن آن این است که از جای خویشتن بلند شده و مبدا بوسیله حرکت کردن کنید تا این آژیر متوقف شود. دستور کار مانند این برایسیستم عامل آندرویدبا نام Walk Me Up بود دارد.  

عکس زیباکن هایی که مفروضات گوشی شما را می دزدند

Alarmy

یکی دیگر از بدترین و پرصداترین برنامه های هشدار Alarmy است و واقعا شما را از رختخواب بیرون می آورد. اکسید هشدار آن بلند، آزاردهنده و گوش تراشه است و مهمتر از همگی تا زمانی که از یک شی اختصاص و نادیده مانند پله، مسواک و حمام دوش عکس نگیرید راکد نمی شود. اگر واقعا قصد بیدار شدن را دارید، این یک برنامه فوق العاده است.

Snap Me Up

این پروگرام نه عزب باعث متوجه شدن شما می شود، بلکه یک تفریح تیمار هست. Snap Me Up یک دستور کار بانگ است که تا زمانی که از خویشتن یک عکس سلفی نگیرید راکد نمی شود. محدودیت جالب برنامه این است که این سلفی ها در گالری شما ذخیره شده و می توانید چهره خواب آلود خود را مشاهده کنید.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، پیاده روی باشگاه های آلمان عصر امروز ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری پنج دیدار از هفته بیست و ششم آغاز شد.

 بعد از تعطیلی لیگ فرانسه و بلژیک که با قهرمانی تیم های پاری سن ژرمن و کلوب بروژ توام بود بوندس لیگای آلمان به نشانی بدوی لیگ معتبر جهان است که رقابت های فوتبالش را پس از تعطیلی عهد کرونا از عادت گرفته است،

در مهمترین دیدار  این هفته تیمدورتموند در زورخانه سینگال ایدونا پارک میزبان رقیب همشهری اش، شالکه بود که با چهار تراب پیروز شد. در این مسابقه که بوسیله دربی روهر معروف است، ارلینگ هالند در دقیقه ۲۹، گوئررو داخل دقایق ۴۵ و ۶۳ و تورگان هازارد در دقیقه ۴۹ گل های دورتموند را زدند. ارلینگ هالند متصرف دورتموند این وضع گل اول تیمش را موافق شالکه به ثمر می رساند | عکس: کیکر

دورتموند با این پیروزی ۵۴ امتیازی شدند و بوسیله رتبه دوم مسیل رسید. شالکه نیز با ۳۷ امتیاز هشتم است.

در سایر دیدارهای همزمان، لایپزیک با خراج یک به خشکی امدن یک مقابل فرایبورگ متوقف شد و رتبه دوم را از مشت قسط. هرتابرلین با سه گانه گل میزبانش هوفنهایم را برد، ولفسبورگ دو به خشکی امدن یک از سد آگزبورگ گذشت و مصاف تیم های فورتونا دوسلدروف و پادربورن با تساوی عاری گل به آخر رسید.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، رئیس سازمان بنادر و دریانوردی اطلاع دادن کرد: آسیب ملتفت شده بوسیله سفینه باری ایرانی در تنگه سنگاپور بوسیله دلیل به گل نشستن بوده و اقدامات لازم بخاطر بررسی این سرگذشت و رهایی این کشتی در رخصت کار قرار پژمان است.

محمد راستاد در گفت وگو با ایسنا درباره به گل نشستن و آسیب دید سفینه باری ایرانی در تنگه سنگاپور و جزئیات آن اظهار کرد: کنار مبنا آخرین اطلاعات رسیده، سفینه باری ایرانی تک رویت که متعلق بوسیله شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بوده است، در معبر هرمز از مسیر خبیی شده و به گل نشسته و طبیعتاً بدنه سفینه آسیب دیده اما خوشبختانه هیچ مشکلی برای خدمه کشتی و نیروی انسانی آن به وجود نیامده است. کشتی باری ایران در آب های سنگاپور به گل مجمع

وی افزود: اقدامات لازم برای تجسس میزان خسارت و چگونگی اقدام برای رفع مشکل این کشتی از سوی شریک شدن سرور در حال انجام است.

رییس سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: کمیته جستار همچنین پس انجام و تکمیل عملیات رهایی بررسی خودش را درباره چرایی واقعه این حادثه شروع می کند و پس از مشخص شدن نتیجه حادثه، آن را با جزییات اعلام خواهیم کرد.

راستاد تو پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه بوسیله اینکه تصاویر منتشر شده از این تصادم نشان می دهد کشتی دیگری کنار این سفینه ایرانی پیشگاه داشته است آیا مباحث مطرح شده درباره آسیب ملتفت شده از طریق سفینه اجنبی را تایید می کنید یا خیر؟ گفت: به خشکی امدن اساس اطلاعات بدست آمده، خمش خلق شده در بدنه کشتی و آسیب قابل مشاهده تو تصاویر منتشر شده ناشی از به گل نشستن آن بوده است ولی جزییات مدل خسران و علل و عوامل حادثه پس از بررسی آویشن سوانح اطلاع رسانی خواهد شد.
وی با اعتراف اینکه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خدمه سفینه باری ایرانی مناسبت برقرار کرده اند، ادامه قسط: در حال مهیا رجحان با عملیات نجات کشتی است که همچنان تو محل مورد دید بوده و به گل نشسته است. برای عملیات نجات از آویشن نجات مردمان استفاده خواهد شد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، «احمد مرزبان» دوشنبه ۲۲ اردیبهشت افزود: این واحدها بخاطر کمیته امداد امام، بنیان ساختمانی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیش دماغ شده است.

وی اقرار کرد: ثبت معروفیت طرح رفتار ملی ساختمان تو استان در دو مرحله انجام شد که درون جنین اول یک هزار و ۹۹۱ نفر تو شهرهای فراز و زیر ۱۰۰ هزار نفرجمعیت و چهار هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای متاخر (مهاجران –امیر بالغ) و تو مرحله دوم ۱۴ هزار ۳۸۹ نفر ثبت اشتهار کردند.

وی یادآورشد: اسامی متقاضیان مرحله دوم پس از پالایش و معادله با شرایط ثبت نامی اعلام می شود و ثبت شهرت کنندگان مرحله فاتحه تو حال تکمیل پرونده و معرفی به بانک برای گشادن حساب هستند.

مدیرکل سیاق و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۳۲ هزار متر مربع زمین در راستای طرح رفتار ملی  و تامین مسکن محرومان بخاطر تاسیس ۵۳۹ واحد تحویل کمیته امداد معصوم خمینی (ره) شده است.

مرزبان افزود: ۵۲ هزار مترمربع زمین نیز برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر ساوه به ستاد اجرایی حکم حضرت امام (ره) تحویل شده است و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزاره نفر نیز ۸۷هزار متر مربع زمین در حال واگذاری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد است.

وی اظهار کرد: همچنین بخاطر ساخت طرح های مشارکتی با مدخل خصوصی مقدمات عقد پیمان نامه برای ساخت ۷۶۸ واحد داخل شهر ساوه و ۲۴۰ واحد در بطرف خانه اراک درحال ایفا است.

وزارت راه و شهرسازی درون راستای کمک بوسیله تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین ساختمان» را در قالب احداث ۴۰۰ هزاره واحد مسکونی دستور کار ریزی و به مرحله انجام گذاشته است.

متقاضیان این طرح و افراد تحت تکفل آنان باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از ابتدای سال  ۱۳۸۴ به پس ازآن بوده  و از ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای سودا و خواه پیدایش واحد مسکونی مصرف نکرده باشد و تو استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین مجله اجرایی روال ساماندهی عرضه و تأمین مسکن) فرم ‹‹ج›› آنان سبز باشد. آغاز ثبت اشتهار طرح ملی خانه در استان مرکزی بار دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن داخل استان مرکزی آغاز شد
گزارش مالی فیسبوک از فصل مقدمه سال ۲۰۲۰، تمامی پیش بینی های منتشرشده ازسوی تفریق گرانبها را ظهر سر گذاشت. غول شبکه های اجتماعی رشد خارق العاده ی را از لحاظ تعداد کاربران ثبت کرد. البته در بخشی از گزارش شرکت به عدم قطعیتی اشاره می شود که پیاده شدن معلول عالمگیر کرونا ابداع شده است و آینده ی تصرف وکار تبلیغاتی آن ها را تو معرض سربزرگی فراغت می دهد.

با اجرای محاکمه های فاصله گذاری اجتماعی داخل علت جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، مردم بخاطر رابطه با دوستان و اعضای خانواده ی خود بسیار ازپیش از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان استفاده می کنند. دراین میان فیسبوک که سال گذشته با بحران های متعدد حریم مخصوص و شکایت های قانونی روبه رو شده بود، فرصت برملا کرد تا کاربردهای مثبت شبکه ی اجتماعی خود را نیز علامت دهد.

فیسبوک تو گزارش خویشتن اطلاع دادن کرد که تعداد کاربران شبکه ی مدنی رکورد جدیدی را ثبت کرده است، اما تقاضا برای تبلیغات در پلتفرم، در سه هفته ی گذشته مسئله نزولی داشت. درواقع تصرف وکارهای کمتری در شرایط بحرانی کنونی، به دنبال انتشار تبلیغات در پلتفرم فیسبوک هستند. کاهش تبلیغات، بسیار ازهمه ازسوی همکاری های کوشا تو تصرف وکار سفر و خودرو مشاهده شد. دسته های مذکور به خیال کاهش مقصود مردم به جابه جایی در شرایط بحرانی ویروس کرونا، بیشترین خسارت ها را صبور شده اند.



گزارش مالی فیسبوک از فصل ابتدا سال ۲۰۲۰، تعداد کاربران ماهانه ی شبکه ی اجتماعی را ۲/۶ میلیارد نفر عنوان می کند که نسبت به فصل مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد تکثیر داشته است. انتزاع گرانبها مقصود داشتند که فیسبوک داخل دوره ی گذشته، حداکثر ۲/۵۶ میلیارد کاربر فعال ماهانه را ثبت نرم. داخل مقدر شدن دیگری از گزارش گفته می شود که نزدیک بوسیله سه گانه میلیارد نفر، از یکی از اپلیکیشن های فیسبوک محتوی اینستاگرام و واتساپ استفاده کرده اند.

فیسبوک باوجود رکوردشکنی در تعداد کاربران فعال ماهانه، باید با چالش های ایجادشده بر اثر همه گیری ویروس کرونا بی قراری مقابله می کرد. تولید محصولات سخت افزاری مخصوص استعمال کننده ی فیسبوک همچون هدست های واقعیت مجازی آکیولس و دستگاه های چت ویدیویی موسوم بوسیله Portal، بوسیله خیال شروع ویروس با چالش مواجه شد. به علاوه، تولید و توزیع مفروضات غلط اطراف ویروس نیز هنوز با شدت اضافی درون شبکه ی اجتماعی ادامه دارد. درنتیجه فیسبوک باید تقلا های خود را برای مدیریت محتوای زیان بخش برای سلامت و امنیت جامعه، افزایش دهد.فیسبوک باوجود نمو مفت درون منفصل گذشته، آینده را نگران کننده می بیند

بیانیه ی فیسبوک می گوید آن ها انتظار دارند تا بهره وری تصرف وکارشان تحت تأثیر چالش های بیرون از کنترل راحتی بگیرد. به عنوان مثال کامل شدن فرمان های قرنطینه ی خانگی خصوصا در ایالات متحده ی آمریکا، غول شبکه های اجتماعی را با چالش مواجه می کند. به علاوه، راهکارهای اجراشده توسط دادرسی مداران برای ثبات اقتصادی در شرایط کنونی و نیز ارزش دلار ایالات متحده، پهلو کسب وکار فیسبوک اثر می گذارد.

مارک زاکربرگ در جلسه ای با تفریق گران اقتصادی پیرامون گزارش مالی شرکتش، از نگرانی درباره ی تمام شدن وضعیت اورژانسی سلامت و بحران اقتصادی آن گفتگو کرد. او باور دارد شرایط عصبی مربوط به اعصاب احتمالا متجاوز از تصورات اکثر آدم و کارشناسان، به طول خواهد انجامید. او همچنین نگران است که بازگشایی زودهنگام کسب وکارها، بوسیله موج جدیدی از ابتلا و مرگ ومیر منجر شود و تأثیرات اقتصادی و سلامتی همگی گیری را تمام مدت کند.



فیسبوک در گزارش ماه ژانویه تا مارس خود، درآمد ۱۷/۷ میلیارد دلاری را گزارش داد که بسیار ازپیش بینی ۱۷/۴ میلیارد دلاری تجرید گران بخاطر دوره ی مذکور بود. اگرچه سمهم بنیادی ای از درآمد فیسبوک از تبلیغات کسب می شود، آن ها رشد قابل توجهی را داخل درآمد از بخش های دیگر همچون هدست های واقعیت رمزی تجربه کرده اند. معامله هدست های واقعیت مجازی فیسبوک در جزئی از جمله اول، با تکثیر ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲۹۷ میلیون دلار رسید.

درآمد فیسبوک به ازای هر سهم تو گسستگی فاتحه سال ۲۰۲۰ به ۱/۷۱ دلار رسید که پایین زیرفون از پیش دماغ ۱/۷۵ دلاری تحلیل گران وجود. آخرین آمارها، قیمت سهام فیسبوک را حدود ۱۹۴ دلار نشانی می کنند. باهم اتحاد کردن در گزارش خود اخبار کرد که درآمد از جزء تبلیغات داخل سه هفته ی ابتدایی ماه آوریل سیلان ثابتی را طی کرده است. چنین روندی موافق ادعای تحلیل گران، مفارقت دوم اشکال را برای فیسبوک رقم خواهد زد.

دبرا آلو ویلیامسون، تحلیل گر ارشد شرکت eMarketer در بیانیه ای پیرامون گزارش مالی فیسبوک نوشت:برخی کشورها زودتر از سایرین سیاست تعطیلی تصرف وکارها را سرانجام می دهند و درنتیجه خرج کردن برای تبلیغات در آن ها افزایش می یابد. ازطرفی، کشورهای دیگر هنوز محاکمه تعطیلی را داخل کشش ماه مه و حتی پس از آن دنباله خواهند داد. حتی در داخل کشورها، خصوصا ایالات متحده، بازگشایی کسب وکارها داخل مناطق انواع با سرعت متفاوتی انجام می شود. درنتیجه شرایط برای شرکتی همچون فیسبوک برای بازگشت به جریان معمولی دریافت تبلیغات، دشوار خواهد حیات.فعالیت همگی جانبه

فیسبوک در دوران عالمگیر کرونا فعالیت های متعددی را مرتبط با این ویروس اجرا داده است. زاکربرگ و همسرش طی کنفرانس های ویدیویی متعدد، با متخصصان بیماری واگیردار و سیاست مداران مصاحبه اجرا دادند تا به نوعی با توزیع اطلاعات غلط تو شبکه های اجتماعی مقابله کنند. محتوای تولیدشده، در مرکز اطلاعات خصوصی ویروس کرونا درون فیسبوک منتشر شد. فیسبوک این مرکز را در ماه مارس نحو اندازی کرد تا انسان را بوسیله اطلاعات معتبرتر گرداگرد کووید ۱۹ هدایت کند.



باوجود تمامی تقلا های انجام شده، معلومات سهو هنوز قدری از چالش های بزرگ شبکه ی اجتماعی هستند. تئوری های دسیسه و ترویج نگرانی با شدت زیادی در گروه های فیسبوک توزیع می شوند. به عنوان مثال فدایی از آن ها ادعا می کنند که ویروس کرونا به خاطر توسعه ی فناوری 5G ایجاد شده است. نیویورک تایمز در گزارشی توقع کرد که ۴۸۷ جامعه ی فیسبوکی، بوسیله توسعه ی تئوری توطئه اطراف 5G شدت می بخشند که داخل برخی مناطق حتی منجر به آتش زدن دکل های 5G شد.مقاله های مرتبط:فیسبوک: بیماری کرونا به تصرف درآمد از تبلیغات ضربه سنگینی زده استفیسبوک از ارائه ی ابزارهای تحلیل داده بخاطر بررسی سطح موفقیت فاصله گذاری مدنی شناسایی عدالت

فیسبوک علاوه پیاده شدن توسعه و ارائه ی محصولات و سرویس های جدید، میلیون ها دلار به کسب وکارهای کوچک و سازمان های رسانه ای محلی دستیار می نرم. آن ها تا ۱۰۰ میلیون دلار کمک و عرض تبلیغاتی به کسب وکارها ارائه می کنند. باهم اتحاد کردن همچنین هزاران دستگاه چت ویدیویی پورتال را بوسیله بازنشستگان تو ایالات متحده و افراد علیل در بیمارستان تو آمریکا و انگلستان اهدا کرد.

از اقدام های دیگر فیسبوک در عهد عالمگیر کرونا می توان به تمرکز بیشتر آن ها به خدمات ویدیویی اشاره کرد. آن ها هفته ی گذشته ابزاری به شهرت Messenger Room معرفی کردند که امکان چت ویدیویی را در گروه هایی تا حداکثر ۵۰ نفر ممکن می کند. سرو جدید فیسبوک، آن ها را وارد هم چشمی یمین با سرویس هایی همچون Zoom و HouseParty می کند.

زاکربرگ درون پایان گپ های خود درباره ی گزارش مالی فیسبوک گفت که شرکتش باز بی آرامی غرض به تولید محصولات متاخر و همچنین استخدام ۱۰۰ هزار نیروی متاخر در مقدر شدن های مهندسی و توسعه ی محصول دارد. او می گوید مردم امروز نیازهای جدیدی دارند و شرکتش برای تنخواه گذاری در بازیابی وضعیت اقتصادی، احساس مسئولیت می کند: «من اعتقاد دارم در دوران رکود اقتصادی، بهینه کار، ادامه دادن سرمایه گذاری و خلق آینده است». از سرمایه گذاری های فیسبوک می توان بوسیله سرمایه گذاری ۵/۷ میلیارد دلاری در Jio Platforms هند اشاره کرد که میدان بزرگی بخاطر شبکه ی اجتماعی و اپلیکیشن پیام رسان واتساپ فیسبوک محسوب می شود. بیشتر بخوانید:گزارش عملکرد مایکروسافت تو سه گانه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۰ منتشر شدگزارش CIPA از کاهش ۵۰ درصدی خرید دوربین نسبت به سال گذشته حکایت داردفیسبوک Messenger Rooms بخاطر رقابت با Zoom معرفی کردن شدکاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن در خلع شروع ۲۰۲۰فیسبوک آواتارز به عنوان رقیب بیتموجی در اروپا آغازبه امر کرد
اچ پیطی چند نفس اخیر روزهای شلوغی را سپری کرده و به رونمایی محصولات به نسبت متنوعی پرداخته است. محصولات متاخر اچ پی در دسته ی لپ تاپ ها و دیگر رایانه های سزاوار سرزنش حمل جای می گیرند و تو تکاپو هستند بوسیله لطف پردازنده های نسل دهمی جدید اینتل، قدرت پردازشی بیشتری عرضه دهند. جدیدترین قوم از لپ تاپ های اچ پی که اخیرا به روزرسانی شده، قوم ی لپ تاپ های تبدیل پذیر HP Pavilion x360 14 است. در مدل جدید این لپ تاپ تماشاچی استفاده از پردازنده مرکزی نسل دهمی سری Ice Lake اینتل هستیم.

دو لپ تاپ جدید سری Pavilion x360 14 که اچ اثر چند روز پیش معرفی کردن کرد حالا درون دسترس فراغت پژمان اند. این لپ تاپ ها به عنوان محصولاتی که حمل آن ها ساده است منظور دارند بوسیله لطف رقیق ادوات مناسب، بهره وری را افزایش دهند و نبوغ هایی مختلف درون دسترس کاربر بگذارند. قابلیت هایی که از بین آن ها می توانیم بوسیله مواردی جالب بسان امکان پشتیبانی از شبکه ی 4G LTE اشاره کنیم؛ بدین ترتیب می توان در مکان هایی که دارای اینترنت بی سیم وای فای نیستند نیز به استراحت بوسیله وب همواره شد.

بوسیله لطف طراحی بهبودیافته، مدل ۲۰۲۰ لپ تاپ HP Pavilion x360 14 ضخامتی بسیار کم دارد تا ضمن داشتن ظاهری مدرن، وزن بخشی داشته باشد و بتوان بوسیله صبر آن را به هر جایی حمل کرد. براساس اطلاعات رسمی، این لپ تاپ ها ضخامتی ۱۸ میلی متری و وزنی معادل ۱/۶ کیلوگرم دارند.



مدل ۲۰۲۰ از لپ تاپ های سری HP Pavilion x360 14 قرار است تو دو نسخه داخل دسترس قرار گیرد تا بتواند سلایق بیشتری را پوشش دهد. نسخه ی نخست در حقیقت لپ تاپی میان رده به شمار می آید و دیگری را می قابلیت لپ تاپی پایین رده به شمار آورد. در هر دو مدل، از یک نوع طراحی استفاده شده است؛ بنابراین هردوی آن ها ریختگی پیمانه هستند و ابعادی جمع و جور دارند. درواقع تنها تفاوت بین محصولات جدید سری HP Pavilion x360 14 به سخت ادوات مربوط می شود.  دو لپ تاپ جدید HP از یک نوع بدنه یکروز می گیرند و مهیا بوسیله صفحه عرضه لمسی ۱۴ اینچ با روشنایی ارزان هستند

در هر دو لپ تاپ متاخر اچ پی تماشاچی بهره گیری از صفحه ارائه لمسی ۱۴ اینچ با پنل IPS هستیم که امکان چرخش ۳۶۰ درجه ای آن وجود دارد. بدین ترتیب می توان از HP Pavilion x360 14 هم به نشانی لپ تاپ و هم بوسیله عنوان تبلت بهره گرفت. با نگاهی به پنل جلویی ملتفت می شویم که حاشیه های بالا، حق و چپ نمایشگر چندان متجاوز نیستند، اما داخل مقدر شدن پایینی حاشیه ی اضافی به چشم می خورد. درون هر دو نمونه از لپ تاپ های موردبحث اچ پی مجموعه ای از اسپیکرهای بالارده ی Bang
شیائومی مدتی پیش ردمی کی ۳۰ پرو (Redmi K30 Pro) را رونمایی کرد که از تراشه ی قدرتمند و فناوری 5G برخوردار بود و ۴۲۵ دلار نرخ داشت. حال به نظر می رسد همکاری چینی می خواهد مدلی ارزان نمدار از سری ردمی کی ۳۰ بوسیله راسته ارائه کند.

مدل متاخر ردمی K30i معروفیت دارد و درواقع، نسخه ی لایت ردمی کی ۳۰ است و ویژگی های متشابه با آن دارد؛ ولی شوق می جوی با نفیس مناسب تر بوسیله دست کاربران برسد. طبق اطلاعات منتشرشده داخل فضای مجازی، ردمی K30i اواخر آوریل سال ساری معرفی می شود و مهم ترین محدودیت آن نیز برخورداری از فناوری 5G است.

در حال حاضر، گوشی های هوشمند متعددی به بازار عرضه شده اند که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند؛ اما ویژگی حقیقی ردمی K30i ارزان تربودن آن از مدل های موجود تو میدان است. تفاوت پا بر جا ردمی K30i با ردمی کی ۳۰ تو مشخصات دوربین اصلی خواهد وجود. دوربین ردمی کی ۳۰ به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مهیا است؛ ولی دوربین ردمی K30i حسگری ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تقریبا مشخصات دیگر نسخه ی لایت با نسخه ی استاندارد مانند خواهد حیات و ردمی K30i نیز از خراش اسنپدراگون 765G، دوربین چهارگانه، نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می درنگ. درصورتی که هذیان صحت داشته باشند، ردمی K30i با مقدار ۱،۷۹۹ (۲۵۴ دلار) به بازار عرضه می شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ردمی K30i مناسب ترین گوشی هوشمند مجهز بوسیله فناوری 5G خواهد بود.

متأسفانه سری ردمی K30 برای بازارهای محدودی نمایش می شود و به غیر از چین، تو راسته دیگری بوسیله طوررسمی حیات نخواهد داشت. این موضوع درباره ی ردمی K30i همچنین چاکری می کند و احتمال دارد تنها بوسیله راسته گره راه یابد. با این حال، اگر میوه جدید شیائومی بوسیله بازارهای جهانی نمایش شود، با استقبال چشمگیر کاربران مواجه خواهد شد؛ مخصوصا کاربرانی که بوسیله پشت گوشی مجهز به فناوری 5G با قیمتی بوسیله مراتب کمتر از محصولات موجود در راسته می گردند.مقاله های مرتبط:شیائومی ۸ اردیبهشت می 10 Youth Edition و MIUI 12 را رونمایی می کندانتشار بدوی اسکرین شات های منتسب به رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

همچنین، برای کسانی که بوسیله دنبال محصولی درفش دار، اما ارزان نرخ هستند، ردمی کی ۳۰ پرو عرضه شده است که ۴۲۵ دلار مقدار دارد؛ ولی از سخت افزاری توانمند برخوردار است. در ردمی کی ۳۰ پرو از تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره مند است.

محصول تازه معرفی شده شیائومی از گواهی IP53 و نمایشگر ۶/۶۷ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن FH برخوردار است. ردمی کی ۳۰ پرو مبتنی پهلو اندروید ۱۰ است و رابط کاربری MIUI 11 شیائومی را یدک می کشد.

باید دید شیائومی برای عرضه ی سری ردمی کی ۳۰ چه برنامه ای دارد و آیا شاهد ارائه ی جهانی این محصول، مخصوصا گوشی هوشمند معرفی نشده ردمی K30i، در سراسر نقاط دنیا خواهیم بود یا خیر.بیشتر بخوانید:شیائومی ۸ اردیبهشت می 10 Youth Edition و MIUI 12 را رونمایی می کندهوامی ارائه Mi Band 5 شیائومی و Amazfit متاخر را تأیید کردانتشار بدوی اسکرین شات های منتسب به رابط کاربری MIUI 12 شیائومیشیائومی می نوت 10 لایت با دوربین پنج گانه عاری فوکوس لیزری در فهرست تأییدیه NBTC مشهود شدپتنت جدید شیائومی حاکی از گوشی جدیدی با نمایشگر Waterfall است