معماری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بعضی از کارگران پتروشیمی خرم آباد اخیرا اعتراض خود را نسبت به برخی مشکلات در بحث قراردادها و استاندارد حقوق کارگران این شرکت اعلام کرده و خواستار ردیابی این موضوع شدند.

در همین راستا مهرداد ویسکرمی امروز شنبه فاتحه آذر به وجود برخی مشکلات درون مملکت قرارداد فداکار نیروهای پتروشیمی این شهرستان اشاره و اعتراف کرد: داخل مدل بکارگیری برخی نیروهای پتروشیمی از نظر درآمد ابهاماتی بود دارد که باید با تشکیل جلسه آن ها را پیگیری و برطرف کرد.

نماینده مردم خرم آبادو چگنی در حلقه شورای اسلامی ضمن پافشاری به خشکی امدن لزوم برقراری امان شغلی برای نیروهای پتروشیمی خرم آباد افزود: با وجود اینکه اغلب کارگران و کارفرمایان شرکت تبعه هستند، ولی داخل نحوه قرارداد آن ها بایستی تجدیدنظر شود. بسیاری از نیروهای بخش تعمیرات پتروشیمی مدعی هستند اگرچه دارای فعالیتی مانند دیگر کارکنان این شرکت را دارند، اما از نظر میزان دریافتی حقوق و مزایا و همچنین نوع پیمان نامه تبعیض هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: معاینه این مشکل تو اجازه کار قرار خواهد گرفت، در همین راستا با مدیرکل کار استان نیز جلساتی برگزار و مقرر شد که ردیابی های لازم صورت پذیرد. مواجب نمایندگان بازرسی دقیق بر اجرای قوانین است، چنانچه در موارد قانونی بکارگیری نیروها در پتروشیمی تخلفی مشاهده شود، قطعا با عوامل ایجاد شاق برخورد خواهد شد.
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی