معماری

باSGHAROOOON ما همراه باشید تا بدین نظم بتوانید برای آگهی های استخدام مهندس برق اقدام کنید.

هرگز غلبه رزومه را دست کم نگیرید! در مدت می تواند فرصت های استخدام (https://karboom.io/jobs) مهمی را  برایتان فراهم کند و به کارفرما، چشم اندازی از جنس باهم اتحاد کردن اش با شما در آینده بدهد. در این مطلب، توصیه های خوبی جهت نوشتن رزومه رشته مهندسی برق وجود دارد که می تواند باعث عملکرد بهتر شود؛ با ما همراه باشید.

با تشریح ساختاررزومهشروع کنید

شروع رزومه اغلب می تواند شیرهدار ترین قسمت باشد و وادارتان کند که تا آخرین لحظه، نوشتن را به تعویق بیندازید و یک سند با کیفیت پایین ارائه دهید. اگر با درود ساختار رزومه خود ابتدا کنید، متوجه می شوید به علت فرمان کردن با یک الگوی معین، لبالب کردن پاره های مختلف، آسان زیرفون است.

یک ساختار مهم باید شامل موارد کوچکتر باشد: مفروضات وابستگی مشخصات مهارت های حقیقی امتحان شغلی (شامل مسئولیت ها و دستاوردها) تحصیلات و مدارک تعلق مندی ها (اختیاری)

درون رخ تمایل، می توانید این موارد را کپی کنید تا نقطه شروعتان باشد.

آگهی هایاستخدامی تهراندر وبسایت کاربوم

بخاطر تاثیرگذاری بیشتر، بهترین سازی کنید





استخدام کنندگان به احتمال بسیار درون جنین اول، رزومه شما را کامل نمی خوانند؛ به هر حال، آنها می توانند صدها پروگرام بخاطر این نقش داشته باشند! بنابراین، مهم است که رزومه خویشتن را برای تاثیرگذاری بیشتر، نیکوترین کنید. به گونه ای که حتی اگر یک استخدام کننده، تنها ۱۰ حین بخاطر بررسی آن زمان صرف کردن کند، بتواند رادیکال ترین نکات درون تک شما را دریابد.

بخش احاطه های اصلی تان را داخل یک لیست بولت پوینتی قرار دهید تا در هنگام معاینه سریع توسط فرد استخدام کننده، به قرار قابل رؤیت باشد. عرضه مشخصات کامل داخل بالای سند، می تواند توجه خواننده را به احسان طلبیدن کند؛ بنابراین از این بخش، بخاطر شناساندن بهترین دستاوردها و بنیانی ترین مهارت های شغلی تان کاربرد کنید.

تکاپو کنید از تجربیات مرتبط با مهندسی صاعقه  و مسئولیت هایتان در پروژه های قبلی، چه تجربه توسعه سخت افزار الکتریکی باشد یا کنترل پروژه و نظارت بر آن و خواه استفاده از نرم اسباب طراحی، به طور خاص توضیحاتی ارائه دهید. به این ترتیب، بوسیله استخدام کنندگان اجازه خواهید انصاف تا تجربه هایتان را به خوبی دریافتن کنند.

تمرکز به خشکی امدن بستگی

اگر تجربه اضافی در حوزه مهندسی عمران دارید، بزرگترین چالش می تواند رعایت طول رزومه وعظ شده باشد. در حالت ایدئال، یک رزومه باید دو صفحه باشد؛ صبر دادن هر چیزی بیشتر از این، برای استخدام کنندگان لحظه گیر است.

مقدور است مجبور شوید نسبت به اطلاعاتی که در رزومه قرار می دهید، سخت گیر باشید؛ زیرا نمایش جزئیات از تمامی تجربیات شغلی ای که داشته اید، فضای زیادی را اشغال می یواش. هموار باید بوسیله الزامات شغل مرسوم دیدن توجه داشته باشید و اطلاعاتی را درج کنید که ثابت می کند اقتدار ماموریت شغل را دارید.

درنهایت، تمام جزئیات رزومه شما، باید مربوط به اشتغال مدنظرتان باشد.

شواهدی از مهارت هایتان ارائه دهید

همه استخدام کنندگان مایلند بدانند آیا مهارت های شما، براساس داده های پا بر جا تدارک شده است یا خیر؛ اما این موضوع، در بستگی با مهندسانی است که بیشتر با ریاضیات سروکار دارند. استخدام کنندگان مهندسی، تحت فایده جملاتی که شامل ارقام است راحتی خواهند گرفت. بوسیله عنوان مثال:  تحویل پروژه A A تو x هفته معرفی کردن سیستمی که داخل  هفته،x ساعت کاری صرفه جویی می کند میزان تولید انرژی، توسط xxxx کاهش می

یابد چونی احاطه هایتان را اضافه دهید  تا رزومه قدرتمندی داشته. باشید عبارت های عمومی که هیچ مدرکی برایشان وجودندارد، بوسیله طور کلی، بی نفوذ.
  • ۹۹/۰۹/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی