معماری

۵ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

ASGHAسالOOOON گذشته هنگام رویداد CES، تمامی تمرکز ال جی روی تلویزیون های OLED R R سری سیگنچر بود؛ تلویزیونی ۶۵ اینچی که از محور ی برآمده ی آلومینیومی رول می شد و بیرون می. آمد این محصول نتیجه ی یک سال زحمات بازوی تولیدی شرکت در بخش صفحات نمایش. حیات مدخل نمایشگر ال (جی LG) Display در رویداد CES 2020 نیز آخرین نسخه از تلویزیون های رول شدنی اش با قطر ۶۵ اینچ و رزولوشن ۳۸۴۰ تو ۲۱۶۰ (پیکسل) UHD را معرفی کردن می. نرم نمایشگر سابق الذکر برخلاف مقیاس پیشین، محفظه ی آلومینیومی ندارد و درست همانند صفحات سیستم های پروژکتور، از سقف به پایین رول شده و باز می. شود ال جی می گوید این نمایشگر را می توان درون صورت حاجت به پایین کشید و درون مواقع دیگر رول و درون استفاده از محیط صرفه جویی.

کرد تیم آلِسی مدیر واحد توسعه ی محصولات متاخر ال جی پیش تیز درون مصاحبه با CNET گفت فناوری یادشده، بوسیله سادگیِ برعکس کردن یک تلویزیون رول شدنی عادی. نیست او می:گوید ابتدایی مدل از اولدهای رول شدنی به گونه ای طراحی شده وجود [که از] پایین به بلندی منبسط. شود حتی اگر یک حرفه ای راهی برای آویزان کردن آن از سقف پیدا می کرد، هیچ مکانیزمی بخاطر چرخش ورق بود. نداشت [درنتیجه] تصاویر بوسیله صورت از پشت نمایش داده می. شد  همچنین امکان پذیر بود که نصب آن از یک سقف با ارتفاع ۸ (پا ۲۴۴ سانتی) متر باعث شود که پشته پنل بسیار بالاتر از آنی باشد که به راحتی [بتوان نمایشگر] را مشاهده.

کرد هنوز معین حلق که بخش نمایشگر ال جی چگونه مشکل مربوط بوسیله بالا بالای سقف را حل کرده است، اما نکات مبهم در این باره طی رویداد CES در هفته ی آینده روشن خواهد.

              شد نمایشگر سمت حق ۵۵ اینچی و از نوع OLED (شفاف) Transparent با رزولوشن Full HD است و ال جی آن را در CES 2020 معرفی کردن خواهد.کرد مقاله های:مرتبط ال جی از مانیتور/۳۱ ۵ اینچی UltraFine Ergo با پایه ارگونومیک رونمایی کردپروژکتور لیزری 4K ال جی ارزش مناسب لطافت از تلویزیون OLED

دارد تو بر نمایشگر رول شدنی، گروه صفحات نمایش ال جی یک نمایشگر OLED کوچک با قطر ۴۸ اینچ را طی رویداد CES2020 معرفی خواهد. کرد تاکنون کوچک ترین پنل های OLED این شرکت کره ای ۵۵ اینچی بوده و عملا استفاده از آن ها در خانه ها و آپارتمان های کوچک مقدور. نبود هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان ارائه ی تجاری این علیه یا بها کامل شده ی آن منتشر نشده.

است درواقع معرفی نمایشگر ۴۸ اینچی، بی شباهت به آن چیزی زدودن که در زمان معرفی تلویزیون رول شدنی ال جی تماشاگر. بودیم با بود جنین ی ال جی مبنی پیاده شدن فروش نمایشگر رول شدنی طی همان سالی که تو CES 2019 معرفی شد، این شرکت نتوانست متعاقبا تاریخی بخاطر عرضه ی این دشت منتشر. کند مقدر شدن نمایشگر ال جی در بیانیه ی مطبوعاتی خود، به زمان ارائه ی این نمایشگر رمز ای نکرده و تا اینکه این سؤال را که آیا نمایشگر رول شدنی نمایش خواهد شد یا خیر، بی پاسخ گذاشته. است چنین موردی عرضه ی قریب الوقوع OLED رول شدنی را بعید جلوه می.

دهد ال جی تعداد دیگری از نمایشگرهای جدیدش را همچنین با خود بوسیله CES خواهد. آورد این محصولات دربرگیرنده سه نمایشگر با نقشه کشی خاص برای بخش های مختلف جت. است از جمله یک نمایشگر ۵۵ اینچی OLED به استیل video walls برای کابین های هواپیما، نمایشگر ۵۵ اینچی OLED (شفاف) Transparent با رزولوشن Full HD بوسیله نشانی نمایشگر و نیز بخشی از راهرو و یک صفحه ی نمایش ۶۵ اینچی UHD OLED انعطاف پذیر که نبوغ منعطف شدن در هر دو انتها را داشته و برای بخش فرست کلس هواپیما مدل سازی شده.



است برای دعوت مصرف کنندگان بیشتر، بین محصولات ال جی یک نمایشگر ۸۸ اینچی OLED با رزولوشن 8K با نبوغ Cinematic Sound، با جهیز صوتی ۱۱٫۲ کاناله و یک نمایشگر UHD با پیمانه ی ۷۷ اینچ، از نوع OLED دیواری و قابلیت Film Cinematic Sound با ضخامتی ناچیز از نیمه (اینچ/۱ ۲۷ سانتی) متر نیز بود خواهد. داشت جهیز صوتی در هر دوی این صفحات، با خود نمایشگر یکپارچه. است در مقدر شدن فناوری مربوط به خودروها، ال جی از یک نمایشگر OLED پلاستیکی در ابعاد مختلف رونمایی خواهد. کرد آخر در بخش فضاهای تجاری، نمایشگرهای تعاملی لمسی ال جی رونمایی خواهند. شد استاندارد ای از این محصولات، یک ورق ی ارائه ۸۶ اینچی LCD است که نظیر وایت بردی الکترونیکی با قابلیت پشتیبانی هم زمان از ۴ قلم ایفا می.

کند ال جی پیش تر گجت هایی را شناساندن کرده که ربطی به صنعتی صفحات نمایش نداشته و راحتی است داخل رویداد CES 2020 ارائه داده. شوند از جمله ی این محصولات، یک کِشتکار سبزیجات بخاطر استفاده درون تو ساختمان و نیزساندبارهای مبتنی پیاده شدن هوش مصنوعی.  


است برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2020 رجوع.کنید بیشتر:بخوانید سامسونگ گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت را معرفی کردنام نمونه و ابعاد تلویزیون های جدید سونی درون CES 2020 روبرو شدسونی با «شعار نسخه ای منحصربه فرد از» آینده به CES می آیداز رویداد CES 2020 در حوزه ی گیمینگ چه انتظاری داریم؟نمایش دستاوردهای-C Lab سامسونگ درون CES
مرمت موبایل چندان بی آرامی سهل و عاری مشکل نیست. شما نمی توانید به راحتی تلفن همراهتان را به اولیه مغازه تعمیرات موبایل بسپارید و مشکلات نرم افزاری و پر اب افزاری آن را با اطمینان رفع کنید. پیش از هر انتخابی از خودتان بپرسید آیا تعمیرگاه موبایل مدنظرتان امنیت اطلاعات، تصاویر، ویدئوها و اطلاعات انحصاری شما را حفظ کردن می کند؟ آیا راهی برای اطمینان از این موضوع دارید؟ پاسخ به این سؤالات ابتدای راه است و بعد مسائل فنی باید نگرانی بعدی شما باشد. آیا تعمیرکار موبایل شما محدودیت فنی و آموزش دیده است؟

تعمیرات برند های متنوع تلفن همراه نیازمند تخصص زیاد است که تنها از تجربه نشئت نمی گیرد و نیازمند آموزش های صنف ای و بوسیله روز است. با حل این موضوع اقبال به قطعات می رسد. تلفن همراه شما یک وهله دچار مشکل شده است و درصورت استفاده از قطعات غیراصل و غیرشرکتی ممکن است در مدت زمان کوتاهی مجددا دچار بغرنج شود. سؤال مهمی که پس از تعمیر موبایل باید از خویشتن کنید، این است که آیا مقدور است مشکل مدنظر مکرر طریق و کله اش پیدا شود و موبایل شما احتیاج به مرمت مجدد داشته باشد؟ این موضوع داخل سیستم سنتی کنونی تعمیرگاه های موبایل به رخ کلامی اخبار می شود؛ بوسیله طرز ای که وقتی تلفن همراه شما مراحل تعمیر را گذراند، تعمیرکار به شما ضمانت کلامی می دهد که نمی نبوغ از اجرای آن اطمینان داشت. تعمیر موبایل آن قدرها هم بی حاشیه نیست ولی سؤال اینجا است که چگونه به این پرسش های عمده برای تعمیر تلفن همراهتان پاسخ می دهید؟

نحو حل ایدئال مرمت موبایل چیست؟

پیش از هرچیز اصلا استراحت نیست از جایتان تکان بخورید. در خانه یا محل امر بنشینید و به سادگی فرم درخواست تعمیر موبایلتکیز را بوسیله صورت آنلاین پر کنید. کارشناسان حرفه ای با مدرک بین المللی «تکیز» با قطعات OEM (قطعاتی که از همان تولیدکننده ی میوه واقعی تهیه شده اند) و تضمین کیفیت تلفن همراه شما را در سریع ترین زمان مرمت می کنند و با تضمین بهینه کیفیت، گارانتی خدمات بوسیله شما ارائه می دهند. حفظ اطلاعات محرمانه از مهم ترین اصول فعالیت تکیز است و کارشناسان این انبازی پایبندی به آن را داخل حضور خریدار و در رأس اصول اخلاقی مدنظر دارند.

اطمینان از اجرای خدمات برند یا طرح نوآور یا مجموعه ی نوین برای حل نگرانی های فراوان نیازمند اطمینان عمومی است. گاهی پیشنهاد خوب از سمت یکی از دوستان مطرح می شود و گاهی ستایش و تمجید های یکسره اجتماع شما را به سمت استفاده از یک مجموعه با خدمات منحصربه فرید سوق می دهد. خواندن نظرات مشتریانهم برای خودی بهتر کیفیت و جزئیات خدمات خالی از لطف زدودن. شاق موبایل شما چیست؟

مشکلات تلفن همراه می تواند شامل ایراد های نرم افزاری خواه سخت افزاری شود. برای تعمیرات نرم افزاری اطلاع از رادیکال ترین و به روز ترین رویداد ها درزمینه ی سیستم عامل و نرم ادوات ها زیاد بنیانی است و بطی ء وسایل ها و جهیز های عامل غیررسمی ممکن است مشکلات جدیدی پدید آورند. مشکلات سخت افزاری نیز با استفاده از قطعات عنصر و OEM برای مدت بیشتری حل خواهند شد. اگر LCD تلفن همراهتان شکسته یا نیاز به تعویض باتری دارید، فراموش نکنید قطعه ی عنصر می تواند برای شما نیکوترین روش محلول باشد و چه بهتر که بدون ولخرجی ثانیه این موضوع را در نگرش کار یا ساختمانی با آستان کارشناس حل کنید. حال فرض کنید درکنار این طرز حل خوب، جشنواره های ویژه درون ماخذ های متنوع اعم از تعویض LCD، باتری و... با مقدار های خاص بوسیله شما پیشنهاد شود. اگر تصمیم گرفته اید موبایلتان را با «تکیز» تعمیر کنید، ۳۰ کارشناس حرفه ای با مدرک بین المللی و سابقه ی ۵،۷۰۰ مرمت مظفر داخل مدت کوتاه تولد این مجموعه، آماده ی عرضه ی امتحان ای نوین به شما هستند.نگران نباشید  «تکیز» اینجا است

بخاطر استفاده از خدمات مرمت تکیز یا ستاندن اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید بوسیله وب سایت تکیز رجوع کنید یا با عده ی ۷۲۹۱۲-۰۲۱ رابطه بگیرید.

درباره ی تکیز

تکیز نمایش دهنده ی خدمات حرفه ای تعمیر موبایل در محل بخاطر کاربرانی است که زمان و استراحت برایشان در تقدم استراحت دارد. خدمات ما با استفاده از قطعات OEM و اصلی و ازطریق کارشناسان دارنده ی گواهینامه ی بین المللی عرضه می شود.بها های ماتعمیر در نگرش مشتریخدمات حرفه ای مطابق با استانداردهای جهانیحفظ حمایت اطلاعاتگواهینامه های معتبر بین المللیقطعات OEMو اصلیضمانت تعویض قطعاتبیشتر بخوانید:۶ فرودگاه برتر جهان از نگاه الی گشتیک تیر و دو نشان با اسنپ مارکتهمراه بایواستار با سرعت رو به آیندهتعویض سرفیس مشت دوم با سرفیس جدید مایکروسافت داخل امتداد پارسهخرید پرفکت مانی از دیجی دلار
چاک پدل، روز یکشنبه ۲۴ آذر تو سن ۸۲ سالگی درون منزل انحصاری خویشتن واقع تو سانتاکروز کالیفرنیا، به علت بیماری سرطان لوزالمعده دیده از جهان فروبست. این مهندس و کارآفرین بزرگ داخل سال ۱۹۷۴، با طراحی یک ریزپردازنده ارزان قیمت ۲۵ دلاری، تحول بزرگی تو تولید انبوه کامپیوترهای شخصی ایجاد کرد.مقاله های مرتبط:بیل گیتس در مصاحبه ای متاخر از خصوصیات ممتاز استیو جابز صحبت می کندبیوگرافی استیو وزنیاک، غم زمینه گذار مشارکت اپل

در این سال، آقای پدل و تعدادی دیگر از مهندسان شرکت موتورلا درون حال طراحی یک تراشه سیلیکونی جدید بودند، تا اینکه نامه ای از مدیران شریک شدن اخذ کرد که از او خواسته بودند تا پروژه را متوقف کند.

منفذ پدل در رویای ساخت خراش فوق العاده ارزانی بود که می توانست درون طیف وسیعی از وسایل و مایه های جدید مثل کامپیوترهای شخصی و سامان های صندوق داری مصرف گسترده داشته باشد. اما مدیران انبازی این بدعت ناخواسته و ارزان را رقیبی خانگی بخاطر پردازنده ۳۰۰ دلاری که موتورلا همان سال از آن رونمایی کرده بود، می دانستند.

بنابراین آقای پدل، این پروژه را بوسیله مشارکت فناوری MOS  واقع درون ولی فورج، که رقیب موتورلا در ساخت پردازنده محسوب می شد منتقل کرد و البته ۷ نفر از مهندسان این مشارکت همچنین بوسیله همراه او موتورلا را ترک کردند و در آنجا بود که چاک پدل، پردازنده ۲۵ دلاری موسوم به 6502 را تولید کرد.  ۲۵ دلار در سال ۱۹۷۴ مبلغی مقابل با هزینه یک بار شام ۴ نفره بوده است؛ رقمی تقریبا معادل با ۱۳۰ دلار امروز.



تبلیغ پردازنده ۲۵ دلاری شرکت MOS در سال ۱۹۷۵

ابداع همین خراش های کم ارزش ارج وجود که اولیه موج مبصر تولید کامپیوترهای انحصاری متشابه اپل۲ و کومودور PET را تو آمریکا و انگلستان در پی داشت.

منفذ پدل در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای با موزه کتاب کامپیوتر تو تک این اتحاد گفت: بازار نیازمند یک [تراشه]  ارزان بود.

خلال سال های بعد، اینتل، غول تراشه سازی داخل کالیفرنیای شمالی تلاش کرد تا کسب و امر ساخت کامپیوترهای شوهردار را مافوق چیرگی خویشتن درآورد، اما به جای سیلیکون ولی، این ولی فورج (محل استقرار شریک فناوری MOS) وجود که حاجت راسته را تأمین می کرد.

داگ فربرن یکی از مدیران موزه تاریخچه کامپیوتر تو کالیفرنیا در مورد او می گوید:رخنه پدل یکی از بزرگترین قهرمانان تحسین نشده عصر کامپیوترهای شخصی است. در واقع تمامی کامپیوترهای شخصی موفق و پرفروش آن دوران با پردازنده 6502 باریک شده اند؛ نه توسط اینتل و نه شریک های دیگر.

چارلز اینگرهام پدل درون سال ۱۹۳۷ در قریه Main بوسیله گیتی آمد. پدرش فروشنده و مادر او طرح ریز مجلات حیات. او داخل بچگی آرزو داشت که گوینده رادیو شود اما پس از اینکه ستاندن درون بنیاد مهندسی نبوغ بیشتری دارد، بخاطر تحصیل بوسیله دانشگاه مهندسی Main رفت.

پس از فارغ الحصیلی در فاتحه به استخدام جنرال الکتریک در آمد و پس ازآن به موتورولا الحاقیه و تو این همکاری کار پیاده شدن روی خراش ۳۰۰ دلاری موسوم بوسیله 6800 را آغاز کرد. هنگامی که مدیران موتورلا طی نامه ای از او خواستند تا کار پهلو روی پروژه تولید پردازنده ارزان نرخ خود را متوقف کند، او در نامه ای پاسخ عدل که چون شرکت، این پروژه را مختار کرده است، تمامی فعالیت های اجرا شده و دستاوردهای پروژه 6502 متعلق بوسیله او خواهند بود.

وقتی پدل ایده ساخت پردازنده متاخر خویشتن را نزد یکی از بنیانگذاران شریک شدن فناوری MOS برد، این شخص از تپش رفتار قانونی و شکایت موتورولا پروژه را رگه کرد. ولی بنیانگذار دیگر شرکت، John Paivinen که پیش از آن درون جنرال الکتریک همکار پدل بود، حاضر به همدستی با این پروژه شد.

همان طور که پیش دماغ می شد، موتورولا به دلیل کوچ پدل و ۷ مهندس دیگر این شرکت بوسیله ولی فورج و تولید این تراشه متاخر بوسیله دادگاه شکایت کرد و پس از سال ها مجادله حقوقی، شرکت فناوری MOS به پرداخت جریمه ۲۰۰ هزار دلاری محکوم شد.

چاک پدل داخل MOS کامپیوتری انحصاری مبتنی بر پردازنده خود با نام KIM-1 تولید کرد و البته دو جوان با نام های استیو جابز و استیو وزنیاک که به تازگی شرکتی با صیت اپل تأسیس کرده بودند نیز از مشتریان این خراش مناسب قیمت ۲۵ دلاری بودند.

درون سال ۱۹۷۶ شرکتی به نام سامان های اداری کومودورکه تولید کننده ماشین حساب بود، شریک فناوری MOS را خریداری کرد و به این ترتیب، چاک پدل به یکی از مهندسان ارشد انبازی کومودور تبدیل شد.



کومودور PET مبتنی بر ریزپردازنده 6205 همدستی MOS

تعدادی بعد جابز و وزنیاک به این انبازی پیشنهاد فروش اپل را دادند که با مخالفت کومودور برملا شد. پدل و همکارانش در کومودور، کامپیوتری انحصاری مبتنی بر 6502 ساختند که کومودور PET نام گرفت و ۴۹۵ دلار نرخ داشت.

جالب است که بدانید تراشه 6502  در کنسول های بازی آتاری و اولین کامپیوترهای شخصی بریتانیا یعنی BBC MICRO رو همچنین بوسیله کار رفته است.

تو اوایل دهه ۱۹۸۰ رخنه پدل شرکتی با نام  NNA را بنا نهاد و  در آن کامپیوتری طراحی کرد که ذهن تعویض پذیر داشته باشد و این امکان را به کاربر خود می قسط که بتواند اطلاعات را از جایی بوسیله جای دیگر منتقل کند؛ اختراعی که شاید بتوان آن را پدر حافظه فلش امروزی دانست.



تصویر چاک پدل در سال ۱۹۷۷

اگرچه مقدور است عهد کامپیوترهای شخصی رو به افول باشد اما میراث چاک پدل هنوز پابرجا است. اختراع او باعث شد تا کامپیوترهای خانگی، مقرون به نفع و همه گیر شوند و تمامی فناوری های پیشرفته امروزی از گوشی های هوشمند گرفته تا هر دستگاه ای که پردازنده ها داخل تاسیس آن نقش دارند، بوسیله نوعی بدهکار ایده ای هستند که پدل ۴۵ سال پیش، رویای آن را درون شیوه می پروراند.

بیشتر بخوانید:پردازنده QuickSilver آمپر با ۸۰ هسته پردازشی در راه استارتقای ابتدایی سراب از پردازنده های رایزن بوسیله لیتوگرافی ۱۲ نانومتریپردازنده های سری U تایگرلیک اینتل ۳۲ تا ۶۲ درصد نوک تیز برنده از سری Ice Lake هستنداینتل معماری کردن بزرگ AMD را بخاطر رهبری بخش کارت های گرافیک استخدام کردپلتفرم DRIVE AGX Orin انویدیا با ۱۲ هسته هرکول، ۱۷ میلیارد ترانزیستور دارد
مارکت پلِیس آنلاین (Online Marketplace) یا بازارگاه مجازی رنجور برای فروش کالا از تأمین کننده های بی نهایت را مهیا می نرم اما عزب قید چند سال اخیر در کشورمان محبوبیت و گسترش صریح کرده است. در مفهوم مارکت پاسبان که یکی از ابزارهای تجارت الکترونیک (e-commerce) محسوب می شود، عنصر بر این است که سازمان کننده ی تصرف وکار نیازی بوسیله دراختیار داشتن کالا ندارد، بلکه عزب باید فضایی برای دیگر فروشندگان عرشه حمایت خود به حیات آورد تا بتوانند تو آن محیط محصولات خود را بوسیله فروش برسانند.مقاله های مرتبط:سهم خرده فروشی و فروشگاه های آنلاین تو نمو اقتصادی ایران

چنین ایده ای و خرید از این طور مکانی برای کاربران زیاد جذاب به نظر می رسد؛ چرا که آن ها می توانند به صورت اینترنتی در میان کالاهای چندین تأمین کننده با وضعیت متفاوت سودا و مقدار های مختلف بوسیله عزاداری بپردازند، شرایط فروش کالاهای مثل را با هم مقایسه کرده و درنهایت خریدشان را ایفا دهند. نیز کاربران قادر خواهند بود تا به سرعت از اطلاعات جدید مربوط بوسیله محصولات یا موجود شدن کالایی باخبر شوند و دردسر آن ها درمقایسه با زمانی که بوسیله طور حضوری به خرید می مسئله و مجبور هستند تا مورد به مورد به سراغ فروشگاه های مختلف بروند، بسیار کم می شود.



اما همان طور که مشخص است، اداره ی چنین تصرف وکاری نیاز به هماهنگی بسیار بالا، پلتفرم و پشتیبانی قوی و جلب رضایت مشتریان ناراضی دارد. علل ناموفقیت یک مارکت پلیس چه مواردی می تواند باشد؟ کسب وکار مارکت پلیس باید چه اقداماتی تو موجب جلب هرچه بیشتر رضایت کاربرانش انجام دهد؟ چالش های موجود و پیش روی مارکت پلیس های مطرح کشورمان چیست؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش ها را بیابیم.انواع مارکت پلیسعمودی (Vertical)

مارکت پلیس های عمودی یک سنخ کالا را ازطریق منابع متنوع بوسیله فروش می رسانند. برای مثال، TrueFacet مارکت پلیسی است که جواهرات و محصولات زینتی را از ارائه کننده های متنوع ارائه می کند. مزیت این دسته از مارکت پلیس ها این است که به نعوظ تخصصی فعالیت می کنند و اصالت محصولات خود را وجهه می کنند.افقی (Horizontal)

مارکت پاسبان های افقی انواع مختلفی از محصولات را که دارای ویژگی مشترکی هستند به بیع می رسانند. بخاطر شهید استارتاپ Dote بخاطر خدمت به خانم هایی طراحی شده که ترانه دارند خریدهای مختلف فروشگاهی خویشتن را بوسیله صورت اینترنتی از میان چند فروشگاه انجام دهند. ازطریق این وب سایت یا اپلیکیشن آن می توان از چندین تکه فروشی داخل یک مکان معامله کرد.

جهانی (Global)

مارکت پلیس های جهانی هر نوع کالایی را به مشتریان بوسیله خرید می رسانند. eBay نمونه از این نوع مارکت پاسبان ها است.

داخل این میان، فدایی مارکت پلیس ها در مقابل آمازونو دیجی کالا، هم محصولات خود و اندوه محصولات دیگر تأمین کنندگان را به معامله می رسانند. به این دسته مارکت پلیس های هیبرید یا ترکیبی گفته می شود و درون آن ها هر کاربری می تواند خویشتن فروشنده باشد.مارکت پلیس در ایران

۴۳ درصد از کل تراکنش های مرتبط با ابتیاع آنلاین در ایالات متحده متعلق بوسیله آمازون است و به صورت میانگین، لقمه فروشانی که محصولات خود را در حداقل یکی از مارکت نماینده های مطرح، از جمله آمازون، به فروش می رسانند تماشاگر نمو ۳۸ درصدی جریان درآمدی هفتگی خود هستند. آمازون نیمی از بازار تجارت الکترونیک آمریکا را در جوانمردی دارد. داخل ایران نیز امروز شاهد فعالیت چندین مارکت پلیس محبوب هستیم بوسیله طوری که تجارت الکترونیک در تولید ناخالص داخلی ایران مقابل با ۱۰ درصد است. از جمله ی مارکت پلیس های مطرح داخل کشورمان می نبوغ بوسیله موارد تحت اشاره کرد:دیجی کالاتخفیفان و نت برگدیوار و شیپورکافه بازار و مایکتاسنپ فود و مامان پزفیدیبو و کتابراه

مقاله های مرتبط:تسهیم سودا کالاهای ایرانی در دیجی لوازم به ۶۸ درصد رسید

به گزارش دیجی کالا، این فروشگاه با حدود ۲۰ میلیون بازدید ماهانه به پرمخاطب ترین و موفق ترین فروشگاه ایران و خاورمیانه دگرگونی شده است که درون سال ۱۳۸۵ با تنخواه ی اولین ی بسیار محدود ابتدا به کار کرد. یک چهارم مردم ایران ماهانه از دیجی کالا ملاقات می کنند. حدود دو درصد از کاربران هر روز در دیجیکالا سفارش می دهند و ۶۵ درصد کاربران ماهی یک موعظه درون آن ثبت می کنند. با افتتاح مرکز پردازش کالای «دانش» در تهران، اندوه اکنون قسمت قسمت کردن دیجی لوازم بزرگ ترین مرکز پردازش کالا در ایران و خاورمیانه را با توانایی پردازش ۵۰۰/۰۰۰ کالا در هر روز دراختیار دارد. داخل ادامه ی مطلب نیز به آمارهای جالب از دیجی کالا اشاره می کنیم که در گزارش نیم سال اول سال ۹۸ این شرکت آمده است.فرصت و چالش های بستر مارکت پاسبان

مارکت پلیس آنلاین با فروشگاه اینترنتی تفاوت های زیادی دارد؛ فروشگاه اینترنتی تنها به فروش محصولات مشخصی مشغول است و آن ها را در انبار های خویشتن نگه می دارد. درواقع فروشگاه اینترنتی کالاهای خود را به فروش می رساند درصورتی که درون مارکت پاسبان مسئولیت تعیین نرخ و تأمین محصولات با فروشندگان است و نه بسترهای واسط؛ در این بستر، تأمین کنندگان مانند فروشگاه ها و مارکت پاسبان مانند پاساژی که فروشگاه ها تو آن صبر دارند و تنها مدیریت فضا را به خشکی امدن عهده دارد، ظاهر می شوند. خریدار به نعوظ غیرمستقیم و از طریق فضای مارکت نماینده با فروشنده ارتباط خواهد داشت و درون این بین مارکت پاسبان تلاش می کند تا شرایط و فرصت های مناسب فروش را مهیا نرم. با این توضیح می استعداد تاحدودی وارد نقش و مسئولیت های این دو شد.



اسلوب اندازی کسب وکار: بسیاری از مارکت نماینده های مطرح و پرطرفداری که امروز می شناسیم، تو نگرش های کوچک یا حتی در خانه های مبنا گذاران آن ها، با تعداد نیروی پایین و بدون سرمایه گذاری شروع به حکم کردند؛ آمازون، eBay، Airbnb و... همه شروعی بسیار سهل ازطریق وضع اندازی یک وب سایت و حتی مدل کسب وکاری متفاوت داشتند که رفته رفته بوسیله لباس و شمایل امروزی خود درآمدند. البته توسعه ی مارکت پلیسی جامع، هزینه و تاریکی های بسیاری به همراه دارد که داخل ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

خلق محیطی کم قیمت برای فروش محصولات: مارکت پاسبان محیطی کاربردی برای تأمین کننده و تولیدکنندگان رخت به حیات می آورد تا مستقیما به بازاری گسترده همواره شوند و هزینه های لجستیکی، انبارداری، بسته بندی، تولید محتوا، بازاریابی، بصیرت بازار و خدمات پس از خرید را کنار عهده ی آن بگذارند. همچنین آن ها دیگر نیاز بوسیله هزینه برای تبلیغات و معرفی کردن محصول خود نخواهند داشت. در نیمه ی مطلع سال ۹۸ هر فروشنده ی کوشا دیجی متاع به طور متوسط ماهانه ۲۳ میلیون تومان معامله داشته است و در مرداد ماه ۱۳۹۸ یکی از فروشندگان دیجی کالا ۲۰ میلیارد تومان ابتیاع را تجربه کرد که رکورد فروشندگان در طول یک ماه محسوب می شود. همین موضوع علامت می دهد که فروشندگان و تأمین کنندگان کالاها، دیجی متاع را محیط مناسبی برای رشد بیع در نظر می گیرند؛ به طوری که درون ۶ ماه گذشته، تعداد ۱۸،۴۸۲ کسب وکار بخاطر فروشندگی در دیجی کالا التماس داده اند.



بستری بخاطر سودا کالاهای اهل:برندسازی بخاطر مشارکت های کوچک در برابر رقبای توانمند خود امری بسیار دشوار است. این موضوع زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد که بوسیله برند های مردمان هر ملک در رقابت با نام های بزرگ بین المللی بر می خوریم. مارکت پلیس ها فرصت متجاوز نیکوکاری بخاطر شهرت های کوچک فراهم می کنند تا برند خویشتن را در کنار انواع محبوب معرفی کردن کنند. مارکت پلیس ها در هر کشوری می توانند محیطی کم قیمت برای فروش محصولات بومی منطقه مهیا کنند و بوسیله نوعی معرفی و تبلیغ برای خرید کالاها از تولیدکنندگان ناشناس محصولات داخلی انجام دهند. این محصولات ممکن است کالاهای الکتریکی تا صنایع دستی را در پیاده شدن بگیرند. دیجی رخت برندی ملی است و حمایت از کسب وکارهای ایرانی را عمده ترین مسئولیت اجتماعی خود می داند. در حال حاضر ۳۰ هزار کسب وکار ایرانی در این پلتفرم مشغول به فعالیت هستند و در نصف ی اول سال ۹۸ همچنین تعداد ۲۷۴۸ برند ایرانی در دیجی رخت فعالیت داشتند که ۶۸ درصد معامله تعدادی متعلق به آن ها حیات. یک اتلیه صنایع دستی (ترمه بافی) در مردادماه امسال توانست مبلغ ۸۳ میلیون تومان خرید ازطریق پلتفرم دیجی رخت داشته باشد.



ایجاد فضای رقابتی میان فروشندگان: یکی از عمده ترین مزیت های مارکت پلیس، ایجاد فضایی رقابتی میان فروشندگان است. کاربران می توانند با کشف کردن میوه مورد نظر خود، فروشندگان مختلف، شرایط فروش و گارانتی را در کنار نرخ آن ها بررسی و نمونه ی ایده آل را خریداری کنند. همچنین زمانی که فروشندگان فرصت رشد سودا در هوا مارکت پاسبان را مشاهده می کنند، تلاش خود را داخل جهت ارائه ی کالای باکیفیت تر معطوف می کنند تا بدین نظام خرسند و برگشت مشتریان را امتحان کنند. سیاست های کاری این مدل تصرف وکاری نیز باعث رقابتی شدن بیشتر فضا شده و امکان های متنوعی را برای معامله داخل کامل ساعات روز در برابر مشتری قرار می دهد. به عنوان نمونه دیجی رخت این حکم را ازطریق سیستم امتیازدهی به فروشندگان و قابلیتی به نام «جعبه خرید یا Buy Box» اجرایی می کند؛ این مجری محلی بخاطر به نمایش گذاشتن بها متاع است و کاربر بی حد زود با آن مواجه می شود. فروشندگان می توانند با ارائه ی ارج مفت تر، آماده وجود داشتن میوه در انبار برای ارسال و اخذ امتیاز بالاتر نسبت به دیگر فروشندگان محصول مشابه، کالایشان را درون جعبه فروش (با نام «اضافه به سبد خرید») نمایان سازند. درحقیقت در نیمه ی اول ۱۳۹۸ به نعوظ متوسط یومیه ۸۳۵۷ کاربر تو پیشنهاد بهسازی محتوایی کالاهای دیجی کالا همدستی داشتند.



خرید مطمئن مرطوب: کاربران با اطلاع از تجربیات سایر خریداران، امتیازات محصول و اطلاعات موجود در جعبه خرید می توانند با اطمینان بیشتری نسبت به خرید محصولات اقدام کنند. همچنین امکان مقایسه ی فراخ ی محصولات از تأمین کنندگان متنوع حیات دارد که این اطلاعات بوسیله صورت با قاعده به روزرسانی می شوند.

تنوع بالای متاع: حقیقی ترین مشخصه ی مارکت نماینده ها تنوع بالای کالا است. تنوع محصولات درون مارکت نماینده نسبت به فروشگاه های فیزیکی بسیار بزرگ و زنجیره ای خواه تا اینکه انواع فروشگاه های آنلاین بسیار بیشتر خواهد بود؛ به طوری که تنوع کلی محصولات در دیجی رخت ۱،۷۰۰،۱۵۴ عدد است اما داخل مبصر ترین هایپرمارکت ها این رقم بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ هزار برآورد نمی شود. لازم به ذکر است دیجی کالا پیش از تبدیل شدن به مارکت پلیس و تا سال ۱۳۹۵ تنها نزدیک به ۱۰۰ هزار کالای مختلف را بوسیله مشتریان خویشتن عرضه می کرد.

کاهش نفقه های تهیه محصول: جستجو میان فروشگاه های بی حد تو مکان های مختلف تنها نفقه ی رفت وآمد را تحمیل نمی کند؛ گاه ممکن است کاربر در شهری کوچک یا دور از محل فروشگاه اصلی برای ابتیاع ثمر مورد نظر باشد و خود نتواند بخاطر فروش حضوری اقدام کند. تو این وضعیت مارکت پلیس آنلاین قرین هر فروشگاه آنلاین دیگری به فراغت علیه را در وارستگی خریدار می گذارد. به عنوان نمونه، تاکنون ساکنین ۱۱،۱۳۲ روستای ایران از دیجی متاع سودا کرده اند و دورافتاده ترین خوش نویسی «پسابندر» با فاصله ی ۱۸۹۴ کیلومتر بوده است.



مدل سازی پلتفرم و رابط کاربری کاربرپسند: مدل سازی وب سایت، جهیز پشتیبانی و نظردهی قوی، تأمین امن صیقل و پنل کاربردی برای ارتباط مشتریان، کارکنان، فروشندگان و... با یکدیگر، بهینه سازی سایت، نقشه کشی و پیاده سازی قیف فروش، بازاریابی محتوا، گشایش تجربه کاربری، رابط کاربری کاربرپسند و همچنین دسته بندی کالا و خدمات معامله چالش های اصلی مارکت پلیس آنلاین در حوزه ی تجربه ی کاربری محسوب می شوند. هماهنگی میان فروشندگان محصولی مشابه تو زمینه ی نحوه ی نمایش آن از چالش های رادیکال مارکت پاسبان ها محسوب می شود. ممکن است محصولی از یک فروشنده دارای جزئیات و توضیحات وافر باشد اما محصول مشابه از فروشنده ی دیگر با جزئیات اندک و ناکافی ارائه شود. تو این شرایط، تجربه ی کاربری با شاق مواجه می شود و بر آمار بازدید تأثیر سلبی می گذارد.

دیجی متاع به نشانی مبصر ترین مارکت پلیس ملک تو این زمینه تقلا زیادی برای گشایش تجربه ی خرید کاربران خود کرده است که می توان بوسیله آموزش های کاربردی درون وب سایت آکادمی فروش مجموعه اشاره کرد. نیز بازرسی ناظرین دیجی لوازم برای تأیید ثبت کالا از طریق فروشندگان، از دیگر راهکارهای این مارکت نماینده برای ایجاد هماهنگی بیشتر در نحوه ی نمایش محصولات فروشندگان است.

ارسال به موقع: هماهنگی میان تأمین کنندگان با تیم مدیریتی بخاطر تصرف اطلاع از وضعیت پایگاه کالایی خاص حائز عظمت فراوانی است. تحویل حجم فوقانی از موعظه ها و تخمین زمان دقیق تحویل متاع به خریدار را می توان یکی از بخش های اصلی عملکرد یک مارکت پلیس توصیف کرد. هماهنگی با فروشندگان بخاطر ارسال محصولات چالش هایی را به همراه دارد؛ دراین بنیان در حال حاضر ۹۶ درصد کالاهای مارکت پلیس دیجی کالا بوسیله موقع و در زمان اعلام شده بوسیله خریدار تحویل داده شده است. به نشانی مثال آمازون نیز به طور میانگین به ۲ تا ۵ روز کار کننده بخاطر تحویل کالای خریداری شده به مشتریان خود زمان نیاز دارد.مقاله های مرتبط:

دیجی کالا از محرر قیمت ۱/۷ میلیون لوازم اطلاع رحم

پشتیبانی خرید:یکی از بزرگ ترین چالش های مارکت پلیس، ارائه ی پشتیبانی و خدمات فروش به کاربران است. هماهنگی با تامین کننده ی لوازم و تحویل به موقع آن به خریداران و عرضه ی پشتیبانی ارزان در بازه ی بیع تا تحویل، امری دشوار است که پیچیدگی های زیادی به همراه دارد. دراین زمینه، همواره گواه ابراز ناخرسندی فراوان کاربران بوده ایم. دیجی کالا برای غلبه بر این چالش از فروشندگان می خواهد تا آدرس و عده تلفن ثابت خویشتن در ولایت تهران را ثبت کنند تا به نشانی مشخصات نماینده خدمات پس از فروش آن فروشنده در ارتباط با دیجی لوازم در نظر گرفته شود. نیز این فروشگاه برای پاسخ به کاربران و پشتیبانی از خریداران تعداد ۴۰۸ پشتیبان دارد؛ روزانه به طور متوسط بوسیله ۱۹،۸۱۲ وابستگی و در طول هفته به طور میانگین بوسیله ۱۰۶۳ ایمیل و در توئیتر همچنین هفتگی به میانگین ۲۸۲ توئیت کاربران پاسخ می دهد. با این حال تصرف رضایت ۱۰۰ درصدی خریداران، هنوز چالش بزرگی برای ارشد ترین فروشگاه اینترنتی ایران به شمار می رود. 

عرضه ی ارزش های غیرواقعی: احتمالا برای شما همچنین پیش آمده که قیمت محصول خاصی را درون وب سایتی مانند دیجی کالا بالاتر از قیمت فروشگاه فیزیکی بیابید. دراین زمینه باید رمز کرد که مارکت پلیس نقشی تو قیمت محصولات ندارد و فروشندگان مسئول قیمت گذاری کالا هستند؛ درون مواردی مشاهده شده که برخی فروشندگان با آگاهی به این موضوع، خود قیمت محصولی (به خصوص محصولی متاخر) را بالا ثبت کرده و سپس بها کمتری در فروشگاه خویشتن برای آن تعیین می کنند تا اعتماد مشتری را جذب کنند. دیجی لوازم دراین زمینه با معارفه رسانی کاربران ردیابی هایی عمل می دهد و فروشندگان بزهکار را جریمه می کند. به علاوه باتوجه بوسیله اینکه در میزان مارکت پاسبان هر متاع توسط چندین فروشنده با بها ها و وضعیت متفاوتی بوسیله ابتیاع می رسد، دیجی کالا زیاد از یک سال است که دیگر تضمین بهترین ارزش را ندارد؛ اما اگر کالایی قیمت نامتعارف داشته باشد، مورد بررسی قرار می گیرد.



مارکت پلیس ها برای محلول این دسته از معضلات راه حکم های اضافی را انجام کرده اند که بوسیله عنوان مثال در دیجی لوازم ابزارهایی درون پلتفرم بخاطر ترغیب فروشنده ها به مقدار گذاری عادلانه بود دارد؛ این موارد عبارت هستند از: نمایش کمترین قیمت پیشنهاد شده تو صدر سیاهه فروشندگان که باعث خلق رقابت درون بین فروشنده ها برای عرضه ی مفت ترین ارج می شود؛ امتیاز دادن به فروشنده ها توسط خریداران، رده بندی آن ها و خارج کردن فروشندگانی که امتیاز پایین کسب می کنند. همان طور که پیش تر اشاره شد، دیجی کالا در زمینه ی محصولات تنها نقش نظارتی دارد؛ بااین حال و پس از نارضایتی های فراوان ناشی از تفاوت عمده ی قیمت ها با بالارفتن مقدار دلار، تیم مارکت پاسبان شریک شدن اقدام به تدوین قوانین سختگیرانه ای دراین ماخذ کرد که با مراجعه به آن می خوانیم: «در صورت فروش کالای غیر اصل، فروشنده موظف به صیقل جزا ای معادل با ۱۰ برابر قیمت محصول ابتیاع رفته ضربدر تعداد کل فروخته شده از آن علیه از ابتدا‏ خواهد بود.» در قدم بعد، با فروشنده پیمانه شریک شدن خواهد شد. همچنین پیش تر مدیرعامل دیجیکالا از گشایش سیستم تخمین حدودی قیمت محصولات خود خبر داد که به لطف این جهیز فروشندگان قادر به عرضه ی قیمت های غیرواقعی نخواهند بود.

کنترل کیفیت رخت: فروشنده ی کالایی که ادعای عنصر بودن علیه را دارد، قطعا باید کالای باکیفیت و اصل دردسترس مشتری صبر دهد. اما داخل موارد زیادی، مشتریان از این بابت اعتراف ناخرسندی می کنند و کالای خود را پس می فرستند. به عنوان شهید از ابتدای سال ۹۷ هر ۱۰ هزار کالای فروخته شده تو دیجی کالا، ۴ عدد تقلبی بوده و بازگشت داده شده و با فروشندگان خاطی نیز قطع همکاری شده است. البته مدیران دیجی رخت ضمن اعتذار از این مشتریانی که تحت تأثیر خطاهای فروشندگان مارکت پلیس صبر محزون بودند، داخل ۶ ماه شروع سال ۹۸ به طور متوسط ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان کد هدیه بوسیله این مشتریان پرداخت شد. البته این خطاها شامل تأخیر در ارسال کالاها، بطلان کردن نصیحت ها و کالاهای تقبلی حیات که درمجموع ۱/۱ درصد کچل پند ها را تو پهلو می گرفت. بوسیله طور متوسط ۸۱ درصد از مشتریان دیجی کالا داخل نصف سال شروع امسال از کیفیت کالا رضایت داشتند و متوسط نرخ عدم تأمین کالا ۰/۳۵ درصد بوده است.

سهم زیاد لقمه فروشی آنلاین تو کشور های ترقی یافته: سهم مارکت پلیس از خرده فروشی آنلاین بالاتر از کل راسته لقمه فروشی و درون ایران ۱ تا ۲ درصد تخمین زده می شود؛ این آمار در آمریکا ۱۵/۴ درصد، داخل بریتانیا ۲۰/۶ درصد، درون ترکیه ۴/۷ درصد و تو چین ۲۴ درصد است. فاصله ی اضافی سهم لقمه فروشی های آنلاین در سرزمین های توسعه یافته با کشورمان، علامت از پتانسیل بسیار بالای این حصه در ایران دارد که از فضای نمو زیاد و امکان ورود نام های متاخر به این حوزه خبر می دهد.



با نگاهی بوسیله پرفروش ترین محصولات دیجی رخت تو نیم ی شروع سال جاری درمی یابیم که پاره زیادی از فروش مارکت پاسبان ها را محصولاتی با قیمت پایین تشکیل می دهند.

داستان بامیلو

در قسمت پایانی مقاله به شکست مارکت نماینده بامیلو اشاره می کنیم که اولیه سرمایه گذاری جدی گروه اینترنتی ایران در فضای استارتاپی سرزمین و درواقع اولیه پیاده سازی ایده ی مارکت پلیس در ایران بود؛ بامیلو بوسیله عنوان رقیبی جدی برای دیجیکالا، بازار تجارت الکترونیک را پویاتر کرد. باوجود قسمت تلخ بامیلو، رقابت آن با دیجی متاع در نهایت به ترقی ی مارکت پلیسی تمامیت در کشور شد.

آرمان والی، یکی از ابتدایی افرادی وجود که بوسیله محض ورود دسته اینترنتی ایران به فضای کسب وکار، بوسیله آن کلکسیون پیوست. او درباره ی ادخال گروه اینترنتی ایران و بامیلو به اکوسیستم استارتاپی می گوید:بامیلو تنها به عنوان رقیبی برای فعالان میدان لقمه فروشی ملتفت ایران نشد. گروه اینترنتی ایران، علاوه بر تأسیس آن وب سایت، مفاهیم بسیاری از اکوسیستم استارتاپی را نیز بوسیله ایران آوردند. مفاهیمی همچون دیجیتال مارکتینگ، نحوه ی استخدام بخاطر استارتاپ و به طور طاسی فرهنگ استارتاپی، با ورود قسمت قسمت کردن اینترنتی ایران، شکلی تازه گرفتند.

تو مقاله ی دیگری از زومیت، به علل در رو بامیلو از راسته اشاره شده است:

تنخواه گذاری های گسترده با زیرساخت فرسوده: بامیلو داخل چشم مصرف کننده ها، فروشگاهی وجود که بوسیله عنوان جایگزینی بعضا ارزان تیز نسبت به دیجیکالا، بوسیله سرعت قد بصیرت کرد. تنخواه گذاران، مبالغ سنگینی را به شرکت تنقیه کردند تا هرچه سریع تر، برند خویشتن را داخل حافظه کاربران ماندگار کنند. بازاریابی بامیلو تو سال های بدوی فعالیت، با طولانی نکات مثبتی که از لحاظ فنی و تکنیکی داشت، روی زیرساخت تقویت استوار نشده وجود. تبلیغات گسترده ی بامیلو با بهره گیری از تکنیک های حرفه ای بازاریابی دیجیتال، کاربران بسیاری را به سمت وب سایت آن ها روانه می کرد. درمقابل، زیرساخت لازم درون همگی ی حوزه ها از فنی گرفته تا لجستیک و پشتیبانی مشتری، هنوز آماده ی پذیرایی از این حجم از کاربر نبود.



ضعف در معرفی کردن مارکت پاسبان: وقتی بوسیله عنوان نخستین کاربران به وب سایت بامیلو سر می زدیم، فرض پهلو این بود که با فروشگاهی قرین دیجیکالا مواجه خواهیم شد؛ اما پس از اقدام بوسیله خرید (اگر اندکی دقت می کردیم) اشتهار شرکت ها و توزیع کننده های دیگر را به عنوان ارائه کننده ی متاع می دیدیم. برای کاربر آن سال های بازرگانی الکترونیک بازار، مفهوم بازارچه یا مارکت پلیس، کاملا غریب بود. کما اینکه امروز هم بسیاری از انسان مفهوم واقعی آن را باخبر نمی شوند.مقاله های مرتبط:بامیلو به نعوظ رسمی بوسیله کار خود پایان داد

بامیلو با ایده ای جدید وارد فضای تجارت الکترونیک شده بود، اما زیرساخت فرهنگی لازم برای فعالیت در آن را ابداع نکرد. مشتریان باملیو تو بسیاری از اوقات از شرایط نامناسب تحویل کالا و کیفیت آن ها ناراضی بودند. همین لیس رضایت، از روزهای فاتحه اعتمادسازی برند را برای تیم های بازاریابی دیجیتال و فروش، مشکل می کرد. مشتریان کالایی را با اعتماد به برندی دارا خریداری می کردند که قطعا با آن حجم از تبلیغات، باید زیرساخت پرعضله می داشت. در مقابل، بعضا با کالاهایی با چونی پایین یا تقلبی رو به رو می شدند که حتی در زمان کم قیمت نیز تحویل داده نمی شد. با گذشت چند سال از فعالیت بامیلو در حوزه ی بازارچه ی اینترنتی، هرچند کیفیت سرو بوسیله لباس محسوسی بهتر شد اما باز غم مشکلات تحویل به موقع کالا و از آن بنیانی تر، کنترل کیفی روی تأمین کننده ها برطرف نشد. کافی است جستجویی در شبکه های مدنی داشته باشید تا داخل همین چند ماه اخیر نیز با شکایت های متعددی که درکنار هشتگ #بامیلو منتشر می شود، روبه رو شوید.

نظر شما خوانندگان گرامی داخل وفاق با مفهوم مارکت پلیس چیست؟ آیا از عملکرد مارکت نماینده های ایرانی رضایت دارید؟ شما چه مشکلاتی را در این فروشگاه ها مشاهده کرده اید؟ نظرات خویشتن را با ما درون میان بگذارید.بیشتر بخوانید:برندهای ایرانی در تلاش برای افزودن محبوبیت در فضای آنلاینسهم خرده فروشی و فروشگاه های آنلاین درون رشد اقتصادی ایرانسهم خرید کالاهای ایرانی در دیجی کالا به ۶۸ درصد رسیددیجیکالا با ۲۰ میلیون نفر دیدار کننده ماهانه، پرمخاطب ترین فروشگاه ایران و خاورمیانه استپوشش زنده متنی زومیت از رویداد تجارت الکترونیکی ایران [روزگار ۱۴]
اپلSGHAROOOON به پیشرفت در صنعت گوشی های هوشمند و شکست رقبا ادامه می دهد و حتی کاهش ۱۱ درصدی کل سود صنعتی گوشی های هوشمند داخل منفصل سوم سال جاری میلادی تأثیر یدکی به خشکی امدن درآمدزایی کوپرتینویی ها نگذاشته است. کاهش سود طاسی این صنعت بوسیله برهان تأثیرگذاری گوشی های ارزان ارزش روی سیلان غرض گیری و بیع مشتریان تعبیر کردن می شود و تکثیر نفقه ی تولید گوشی های درفش دار نیز در آن بی تأثیر نیست. محققان Counterpoint می گویند اپل در هر دو مرزوبوم ی درآمد و سود در صنعت گوشی های هوشمند فرمانروایی می کند و به ترتیب ۳۲ و ۶۶ درصد از حوزه ها را به خود اختصاص می دهد.

در گزارش Counterpoint مرتبط با آمار ابتیاع و سود صنعت گوشی های هوشمند می خوانیم:اپل با کسب ۶۶ درصد از سود و ۳۲ درصد از طاس درآمد گوشی های هوشمند، در بازار جهانی فرمانده مطلق است. کاربران وفادار حرفه ای در بازارهای اصلی همچون آمریکا و اروپا و ژاپن یکی از دلایلی هستند که عملکرد اپل در وضعیت سوددهی را مقدور می کند؛ درحالی که رقبا در این طور وضعیتی، عزب به سوددهی امیدوار هستند. اینک با استراتژی قوی درخت سرو ، اکوسیستم اپل در وضعیتی قرص قرار دارد و می استعداد در سال های آینده جریانی جماز تو درآمد را برای آن ها پیش بینی کرد. در جزئی از جمله آینده ی تعطیلات، بیع و درآمد اپل بازهم افزایش خواهد یافت؛ چون محصولات متاخر آن ها کاربران زیادی را به خود جذب می کنند.

سامسونگ از محاسبه درآمد و سود با فاصله ای متجاوز پس از اپل فراغت دارد؛ چراکه تنها ۱۷ درصد از منفعت صنعت را ازآنِ خود کرده است. البته آمار مذکور درمقایسه با گزارش فصل دوم سال ۲۰۱۹، ترفیع کره ای ها را مدال می دهد. می توان معامله درخورتوجه گوشی های گلکسی نوت ۱۰ و سری A A سامسونگ را دلیل انعام برای اضافه سود این شرکت.

دانست مقاله های:مرتبط آیفون 11 سهم اپل را در میدان اروپا، ژاپن و استرالیا اضافه داده استسلطه اپل و سامسونگ پهلو راسته گوشی های رده بالا طی تابستان

۲۰۱۸ برندهای چینی متشابه شیائومی و هواوی توفیق اضافی در افزایش تسهیم خویشتن از بازار نداشته اند و تکاپو می کنند بهترین سخت افزارها را با کم قیمت ترین ارزش به میدان عرضه کنند؛ درنتیجه ارج میانگین محصولات آن ها از تصمیم گیری شان برای نمایش ی محصولات قدرتمند با مقدار مناسب متأثر می شود و حاشیه ی سود را برای هر مایه کاهش می. دهد درواقع، رویکرد چینی ها کاملا موافق اپل فراغت می. گیرد کوپرتینویی ها با حیات اطلاع از معامله بیشتر دستگاه های مفت قیمت، هیچ گاه آیفون ارزان تولید نمی کنند و قیمت میانگین خرید خود را در بازه ی بالای راسته حفظ کرده.



اند ارزان ترین عضو قوم ی آیفون زمان حال آیفون ۸ است که مدل ۶۴ گیگابایتی آن برچسب نفیس ۴۴۹ دلار. دارد از تولید این گوشی متجاوز از دو سال می گذرد و محصولی قدیمی محسوب می. شود با بود پردازنده ی قدرتمند در این گوشی که رقبا را بوسیله زانو درمی آورد، آیفون ۸ ازلحاظ دوربین و نمایشگر دنبال نمدار از رقبا حرکت می کند؛ بااین حال، اپل هنوز به فروش آیفون ۸ با قیمت میانگین کم از نسخه های پرچم دار، یعنی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱پرو امتداد می.

دهد فداکار کارشناسان عقیده دارند نسخه ی جدید iPhone SE یا iPhone 9 احتمالا داخل قوم ی محصولات سال بعد اپل، جایگزین آیفون ۸ خواهد. شد با شناختی که از اپل داریم، قطعا مشخصات سخت افزاری دشت مذکور و ظرفیت های ذخیره سازی آن به نوعی تعیین می شوند که مشارکت سوددهی و درآمد خود را حفظ کند و احتمالا همین رویکرد، کاربرد از نمایشگر OLED و فیس آیدی و دیگر نبوغ های حرفه ای را ناممکن می.درنگ بیشتر:بخوانید عرضه ایرپاد سال آینده دوبرابر خواهد شد و به ۸۵ میلیون مایه خواهد رسیدآیا تشعشات فرکانس رادیویی آیفون 7 تو محدوده مصون قرار دارد؟ویدیوهایی از هدفون بی سیم گلکسی بادز پلاس سامسونگ منتشر شدآیفون های 2020 احتمالا با سنسورهای استقرار کننده شمایل ارائه خواهند شددوربین گلکسی اس 11 پلاس بوسیله حسگر Bayer-1-to 9 مهیا خواهد