معماری

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

از انواعکاپشن و بافت و پلیور مردانه و زنانه تا لباس های کاربردی مثل تی شرت و شلوار جین و مانتو، این تخفیفی بی نظیر برای خریدی بوسیله صرفه از بادی اسپینر است. بادی اسپینر برندی شناخته شده و پرطرفدار با ۴۰ شعبه تو سراسر کشور است که از ۱۰ سال پیش تاکنون، بوسیله مدل سازی و تولید انواع لباس مردانه و زنانه می پردازد. این برند امروز یکی از باکیفیت ترین برندها بخاطر انتخاب استایلی یومیه یا رسمی و شیک بوسیله شمار می رود. با تنزل های یلدا تا کریسمس بادی اسپینر فرصت دارید بهترین و پرفروش ترین محصولات این فصل را با قیمت های مناسب بخرید.نگاهی بوسیله مجموعه ی برگ ریزان و زمستان بادی اسپینر

درون بادی اسپینر می توانید از انواع کاپشن و کت، پلیور و بافتن و سویشرت و هودی مردانه گرفته تا انواع لباس زنانه مانند مانتو، بارانی و پالتو، بافتنی های ظریف و دلگشا فام و تی شرت و پیراهن را ببینید و بخرید. بادی اسپینر گوناگون موزه کتانی و نیمه بوت زنانه، کفش اسپرت یا روزمره یا بوت و نصف بوت مردانه را با کیفیت درخورتوجه و ارج به صرفه تولید می کند تا ست لباس های شما با کفشی شیک کامل شود.

در طراحی های خاص پاییز و زمستانی، طیف کاملی از شکل های کاربردی با نقشه کشی های کلاسیک و درکنار آن طراحی های مدرن و خاص با الهام از مد روز را می استعداد نظر. همین باعث می شود با هر سلیقه ای یا بخاطر هر موقعیتی شبیه تیپ رسمی یا اسپرت مردانه یا استایل جشنواره یا روزمره زنانه، نیکوترین های کم ارزش فصل را بتوانید انتخاب کنید. در جشنواره فروش از یلدا تا کریسمس بادی اسپینر یا جدیدترین کالکشن برگ ریزان و زمستان بادی اسپینر داخل هر شعبه ای ست دلخواه خود را بسازید و برای خرید آن تا ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید اینترنتی از بادی اسپینر

شما می توانید محصولات بادی اسپینر را داخل وب سایت این برند هم مشاهده و به سادگی با چند کلیک سودا کنید. در تنزل ها که ممکن است سودا از شعب بادی اسپینر داخل تجمع کار اندکی محظور باشد، می توانید از هر جایی سریع العمل تر از وب سایت بادی اسپینر اینترنتی معامله کنید و بهترین های تقلیل دار را به مشت آورید. پس همین امروز دست به کار شوید و تنزل ویژه ی یلدا تا کریسمس بادی اسپینر را از دست ندهید!

جدیدترین محصولات بادی اسپینر و نیکوترین تنزل های این عید را در اینستاگرام بادی اسپینر ببینید و از ست های زنانه و مردانه این برند بخاطر ساختن تیپ اختصاص اتیه تان ایده بگیرید.بیشتر بخوانید:سوپرایزی داخل رویه است! شگفتانه یلدای جیبانو را از دست ندهیددانلود کتاب و خرید و خرید انواع تاریخچه با ای بوکناهارتایم، تام ترین سامانه سفارش غذای شرکتیوجه تمایز کباب ترکی درون فست فود زیتونکمپین یلدا اد نخست شد
اسکوترهای اشتراکی اولیه مرحله تو ایران اجرایی می شوند. یوراید از آویشن شباب تشکیل شده و تلاش می درنگ بسیاری از کارها مانند طراحی اپلیکیشن، بک اند و سرور، تاسیس IoT و مکانیکال اسکوتر را درون خود ایران عمل دهد. درواقع داخل ساخت اسکوترهای یوراید، برخی قطعات وارد و برخی در ایران تولید می شوند؛ ولی درزمینه ی IoT باتوجه به الزامات مخابراتی زیرساخت های شرکت، همه چیز به صورت بومی و متناسب با شبکه ی مخابراتی ایران تولید و طراحی، مقیاس سازی و تاسیس این تجهیزات همچنین بوسیله صورت داخلی انجام شده است.



اسکوترهای یوراید به طور پراکنده داخل سطح ده راحتی داده می شوند؛ اما بعضی از آن ها نیز تو محل های پررفت وآمد مانند مترو، مراکز خرید و... قرار می گیرند تا شهروندان با استعمال از این وسایل حمل ونقل بوسیله استراحت از محلی به نگرش دیگر بروند. تصور کنید از مترو یا اتوبوس پیاده می شوید؛ اما برای چسبیدگی به محل مدنظرتان هنوز مسیری داخل پیش دارید. یکی از گزینه ها قبض تاکسی است؛ ولی اسکوتر راهی اتش فشانی پر حرارت و زننده تر و کم ارزش تر را پیش پای شما صبر می دهد.

درواقع، استفاده از اسکوتر عمومی نفی کننده ی استفاده از سامانه های حمل ونقل اشتراکی نیست؛ بلکه موجب اتمام زنجیره ی حمل ونقل عمومی نیز می شود. این وسایل محموله ونقل درون بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی به خدمت ناوگان حمل ونقل درآمده اند؛ ولی در کشورهای واقع در خاورمیانه و حاشیه ی خلیج فارس فقط به صورت محدود در دبی عملیاتی شده اند. بدین ترتیب، حال فرصتی بخاطر شهر تهران پیش آمده تا با اجرای مقیاس طرح اسکوترهای اشتراکی در ابعاد وسیع، به عنوان شهری پیشرو تو حمل و نقل پاک در سطح خاورمیانه لقب گیرد.





برای مقدمه کار با اسکوترهای یوراید کافی است اپلیکیشن اختصاصی آن را از کافه بازار یا گوگل پلی یا بوسیله روش های دیگری که در سایت یوراید رمز می شود، قبض کنید. اپلیکیشن حاوی اطلس ای است که با کمک GPS کوشا می شود و نگرش فعلی شما را مدال می دهد. سپس می توانید طولانی اسکوترهای موجود تو هوا دوروبر را مشاهده و یکی از آن ها را گزینش کنید و برای شروع استفاده، QR روی اسکوتر را اسکن کنید تا قفل آن بازشود. با اسکوتر می توانید از خال ای بوسیله عمه ی دیگر سیر تکاملی کنید و پس از اتمام سفر، آن را دوباره به روش گفته شده قفل کنید و درون محل مدنظر قرار دهید تا در اختیار دیگران تو آن نگرش استراحت بگیرد. این وسایل ۴۵ تا ۵۰ کیلومتر برد دارند و می استعداد مسافت ۴۵ کیلومتر را با معادل ۷۵ کیلوگرم با آن ها خلال کرد.



اسکوترها برای استفاده ی آقایون و خانم ها دردسترس است. یوراید در نظر دارد استفاده ی زنان از اسکوترها را ساده و دراین زمینه فرهنگ سازی درنگ. اسکوترها به سیستم ضدسرقت و GPS مجهز هستند که از به دزدی روبیدن آن ها جلوگیری می کند؛ اما پیشگیری تمام از این امر نیازمند نزاکت سازی بیشتر است؛ ازاین رو، یوراید درزمینه ی امانت داری و اعتمادسازی در میان شهروندان فرهنگ سازی می کند که دغدغه ی بسیاری از کسب وکارها محسوب می شود تا با ارتقای فرهنگی، از اسکوترهای اشتراکی بهینه زیرفون استفاده شود.

اسکوترهای برقی و عمومی یوراید، بخاطر محیط زیست آلودگی ابداع نمی کنند و از آلودگی صوتی نیز جلوگیری می کنند. دسترسی سریع و کاربری آسان و بی نیازی بوسیله گواهینامه برای راندن از دیگر مزایای مصرف از اسکوترهای اشتراکی است.

در حال حاضر، متجاوز از ۲۱/۵ میلیون سفر کوتاه درون شهری تو سال با اسکوترهای برقی اشتراکی درون گیتی ارتکاب می شود و این ابزار محموله ونقل هرساله از اشاعه ۸،۲۰۰ جثه دی اکسیدکربن جلوگیری می کنند.اسکوترهای یوراید بخاطر استفاده آقایون و بانو ها دردسترس است

اسکوترهای یوراید برخلاف فدایی سرویس های درون شهری خرج ی نخستین ای را شامل نمی شوند و افراد می توانند تو هر مرتبه، هزینه ی در نظر پژمرده شده را پرداخت کنند. بخاطر انجام این امر، کاربر باید قبل از ابتدا سفر، لذت پول خود را در اپلیکیشن ازطریق کارت های عضو پیشدستی کردن شارژ کند تا پس از انتهای سفر، نفقه از کیف پول وی کسر شود.

سرویس کاران یوراید اسکوترها را شبانه در ایستگاهای مشهود در سطح قصبه جمع آوری می کنند تا درصورت بود هرگونه خرابی و بغرنج یا تمام شدن شارژ به آن ها جستجو شود. در انتهای هر روز، سرویس کاران باتری اسکوتر را شارژ می کنند و اسکوتر دوباره در سیکل کارگر راحتی می گیرد.بیشتر بخوانید:توضیحاتی درباره حمله سایبری اخیر به زیرساخت های طالع الکترونیک کشوراینترنت اشیاء، رنجور بخاطر ارتباطات ایالت هوشمندردیاب تبعه امکان معارفه از محل دقیق خودرو را فراهم می کندکیوسک های هوشمند خدمات را بدون نیاز به باجه دار انجام می دهنددریافت اشاره پویا (رمز دوم یکبار کاربرد) برای همه بانک ها
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه مجمع هیات دولت در جمع خبرنگاران اضافه کرد: این حمله توسط سپر امنیتی دژفا وقوف و دفع شده و ابعاد آن در حال حصول شدن است. این حمله بیش بزرگ بوده و باید ابعاد آن به قیافه کامل تک وارسی قرار بگیرد.

وی درباره اینترنت ملی و این ادعا که راحتی است به زودی شبکه جهانی اینترنت در ایران قطع شود، گفت: این رک است که چیزی بوسیله معروفیت اینترنت ملی معنای خارجی ندارد، اینترنت یک شبکه جهانی است و تقسیم آن بوسیله داخلی و بین المللی، درست نیست. شبکه ملی اطلاعات با اینترنت ملی فرق های زیادی دارد. کمال مطلوب کسانی که از لفظ اینترنت ملی استفاده می کنند تخریب دستاوردهای ایرانی در حوزه های متنوع است.

آذری جهرمی افزود: زمان زیادی از هنگامی که امریکا از برجام برون رفت و بی تعهدی هایش را محصول ایران آغاز کرد نگذشته است. مردم ایران را در حوزه های مختلف تحریم و آن ها را تروریست خواندند. همدستی های مختلف و همچنین نزدیک ۹ ماه قبل ارائه خدمات ابری به شریک شدن های ایرانی را تحریم کردند. ما یادمان نرفته آن ها یک شب وارد گوشی های تلفن همراه مردم ایران شدند و اپلیکیشن های تحریمی را پاک کردند.

ویر ارتباطات با اشاره به این که امریکاهمین الان خدمات صیقلی را به شریک های ایرانی نمایش نمی دهد، خاطرنشان کرد: ما باید دست روی دست بگذاریم که امریکا تعیین بطی ء کدام شرکت ایرانی استراحت است نمو درنگ و کدام یک نباید رشد کند؟ توسعه شبکه ملی اطلاعات را به توصیه رهبر معظم انقلاب با جدیت پیش می بریم که سهم خود را داخل جهان بگیریم. زمانی که امریکا تحریم هایی علیه من و وزارت ارتباطات وضع کرد پیام ما فاحش حیات که استارتاپ های ایرانی را به نمایشگاه باکوتل آذربایجان بردیم. اگر اینترنت نباشد چطور می خواهیم تو کشورهای دنیا تجارت کنیم؟

وی مباحثی که پرگیر شبکه ملی داده ها و پیمانه اینترنت مطرح می شود را دروغ و پروپاگاندا خواند و گفت: به زودی درباره شبکه ملی مفروضات با مردم مصاحبت خواهم کرد، شعار شبکه ملی معلومات رشد قناعت کشور در مملکت قناعت دیجیتال و اینترنت امروزه برای توسعه اقتصاد اکسیژن است.

آذری جهرمی تصریح کرد: مگر می توانیم در حوزه کشاورزی تماس خود را با دنیا اندازه کنیم و صادرات ایفا ندهیم؟ حوزه اینترنت هم بوسیله همین شکل است و به هیچ وجه اندازه نمی شود مگر داخل موارد خاص مانند چند روز شدید که کلکسیون امنیتی برای کنترل اوضاع دستور به کمیت آن دادند، پس از عاقبت این ناراحتی ها حتما با انسان مصاحبت خواهم کرد.  کسر هزینه اینترنت بین الملل در زمان حد اینترنت پیگیری می شود

وی رمز کرد: روز گذشته بیدار شدم که اپراتورها در زمان پیمانه اینترنت، نفقه اینترنت بین الملل را درون اخذ مردم منظور کردند که این مصداق حق الناس است، از دایره تنظیم هنجار خواستم که این مورد را پیگیری کنند. وزیر ارتباطات در خصوص خسارت کسب و کارها تو چند روز جدی اینترنت گفت: در این مدت به استارتاپ ها و کسب و کارها خسران وارد شده و هنوز فدایی به شرایط درآمدی قبل از اینترنت برنگشته اند. داخل همین خصوص جلساتی را با حجره بازرگانی تهران و ایران نظام صنفی رایانه ای و اتحادیه کسب و امر نوپا برگزار کردیم تا در آینده نزدیک به نتیجه برسیم.

وی درباره انتقاد کاربران به عملکرد پیام رسان های بومی در اطراف قطعی اینترنت تصریح کرد: بر اساس گزارشی که به دست غلام رسیده است، ظرفیتی که طی آن مدت روی پیام رسان های داخلی آمد به اندازه گذشته نبود، البته این گزارش تا روز ششم و هفتم قطعی وجود. بعد از آن آماری به مشت من نرسید. اطلاع دارم که برخی خوب کار کردند، فداکار اختلال داشتند، برخی موانع سخت افزاری داشتند و فدایی دیگر معماری نرم افزارشان ایراد داشت، اما تو این بین، پیام رسان های کم مشهوری بودند که خدمات خوبی ارائه دادند.

وزیرارتباطات افزود: شرکت های نرخ افزوده ای که تخلف کرده اند از وزارت ارتباطات مجوز ندارند و نیکوترین اصیل تیمار جمع آوری شکایت مردم و ثبت آن ها بود که اینها باید حسابرسی شوند. ما به مجموعه ای که تحت عنوان سران سه انباره تصمیمات اقتصادی می گرفتند روزنامه زدیم تا به وزارت ارتباطات اجازه حسابرسی بدهند که ما را به مرکز ملی فضای مجازی احاله دادند و مرکز ملی فضای مجازی پارسا است دستگاه قضایی بایستی ورود کند، ما شکایت را عرضه داده ایم و منتظر معاینه دستگاه قضایی هستیم.
درون کشش فصل های مهاجرت یعنی بهار و پاییز هر سال، میلیاردها پرنده وقتی در گردون میان آمریکای لاتین و کانادا به پرواز درمی آیند، از مرکز قلمرو آمریکا می گذرند. برای بسیاری از این پرندگان این سیر اجل وعده است. پژوهشی ابتکاری از آزمایشگاه پرنده شناسی کورنل درون نیویورک ارزیابی می زند که هر سال، حدود ۶۰۰ میلیون پرنده در کشور آمریکا پس از برخورد با مسکن های اهتزاز جان خود را از دست می دهند. شاید برای این پرندگان مهاجر، شیکاگو، جایی که امتدادی از شیشه و فولاد در میان یک مسیر انباشته تجمع مهاجرت خودنمایی می کند، خطرناک نمدار از طولانی شهرهای آمریکای باشد. بسیاری از آن ها به پنجره های ساختمان مک کورمیک برخورد می کنند که بزرگ ترین مرکز همایش در آمریکای شمالی است. با این حال، این برخوردهای غم انگیز ثمره ی علمی شگفت آوری به جنین آورده است.



مقیاس ای از هزاران پرنده ی موجود تو مجموعه ارسی ی فیلد که به پنجره های خانه های اهتزاز مرکز شهر شیکاگو برخورد کرده اند

در طول ۴۰ سال گذشته، دانشمندان و داوطلبانی از موزه ی فیلد شیکاگو هزاران پرنده ی افت کرده را از پرگیر این ساختمانی های بلند جمع آوری کرده اند. دیو ویلارد، مدیر متقاعد ی مجموعه ی موزه مقرری ی کمیت گیری مختصات این پرندگان اسودگی را برعهده گرفت و داده ها را بوسیله صورت دستی تو دفترچه ای ثبت کرد. دانشمندان داده هایی را که ویلارد جمع آوری کرده بود، تجزیه و تفریق کردند و نتایح آن را داخل وارسی ای در مجله ی Ecology Letters منتشر کردند. این پژوهش علامت می دهد که خلال ۴۰ سال گذشته، اندازه ی پزندگان مهاجر کاهش محسوس کرده؛ تغییری که نویسندگان مقاله معتقدند نتیجه ی تغییرات اقلیمی است.



دیو ویلارد خصوصیات بدن ۷۰۷۱۶ پرنده ی مرده را اندازه گیری و اطلاعات آن ها را بوسیله صورت دستی در پیش نویس ای ثبت کرد

داخل سال ۱۹۷۸، ویلارد برای بدوی کود به نعوظ اتفاقی درمورد پرندگانی شنید که به ساختمانی مک کورمیک، در یک مایلی موزه ی فیلد، تلاقی می کردند. این فرمان کنجکاوی او را برانگیخت. ویلارد یک روز صبح در اطراف ساختمان گام زد تا پرندگان مرده ای را که روی زمین محذوف بودند، روشن درنگ. از آن زمان، ویلارد و داوطلبان دیگر زیاد از ۱۰۰ هزار پرنده ی مرده را جمع آوری کرده اند. ویلارد با دقت و با مصرف از کولیس (دستگاهی برای وزن گیری نکته سنج اشیاء کوچک) اندازه های بدن هر نمونه (طول منقار، پاها و بال ها) را برملا می کرد. او اندازه آن ها را نیز وزن گیری و پس ازآن تمام داده ها را به عارض دستی دانا یک چرک نویس می کرد. ویلارد می گوید نخست ایده این بود که ببینیم آیا الگوهای آب و هوایی مختلف روی تنوع رویه هایی که هر سال این مسیر بین قاره ای را می پیمایند، پی دارد یا نه. اما ازآنجاکه دانشمندان تعداد زیاد پرندگانی که بوسیله ساختمانی های قصبه برخورد می کردند را مشاهده کردند، تصمیم گرفتند که ببینند آیا ازنظر آماری تغییرات انتزاعی داری در اندازه ی پرندگان اتفاق محذوف است یا خیر. ویلارد می گوید:من تو فقره جمع آوری داده بهتر از تجزیه و تحلیل داده هستم. تغییرات متجاوز کوچک حیات و بوسیله دید نمی رسید بتوانیم آن ها را ببینیم.



بنیان وینگر، زیست شناس دانشگاه میشیگان درکنار فدایی از پرندگان مورد کاربرد در مطالعه

داخل معاینه ی حاضر، گروهی از دانشمندان دانشگاه میشیگان قطع گیری های مربوط به ۷۰۷۱۶ پرنده از ۵۲ گونه (مانند توکا، گنجشک و سسک) را که در فاصله ی سال های ۱۹۷۸ تا ۲۰۱۶ جمع آوری شده بود، مورد تجزیه و تحلیل فراغت دادند. آن ها دریافتند که تمام آن ها دچار کاهش در اندازه بدن شده بودند و آمار کاهش در ۴۹ وضع مجرد دار بود. بخاطر مثال کشش عظم پایین پا خواه تارسوس تا ۲/۴ درصد کاهش نمودار کرده بود. بن وینگر، ادیب ی ارشد این مطالعه و زیست شناس دانشگاه میشیگان می گوید:چیزی که موجب تعجب ما شد این حیات که روانی موردبحث در بین گونه های متنوع سفت وجود. من هنوز هم فکر می کنم که این شگفت آورترین یافته ی وارسی است. ما انتظار داشتیم که اندازه بدن برخی از اسلوب ها در حال کاهش باشد اما فورا مشخص شد که کامل متد ها دچار کاهش در اندازه ی بدن شده اند.

در همان زمان، طول نهنگ پرندگان بوسیله طور متوسط ۱/۳ درصد افزایش پیدا کرده وجود. دانشمندان دریافتند، راه هایی که دارای بیشترین کاهش در حد بدن بودند، در مقیاس زمانی ۴۰ سال، بیش از دیگر گونه ها دارای تکثیر داخل کشش جناح شده بودند. چه چیزی موجب این تغییرات شده است و معنای آن ها چیست؟مقاله های مرتبط:انباشتگی پرندگان در آمریکای شمالی کاهش پیدا کرده استچگونه برخی از پرندگان دربرابر تغییرات اقلیمی سازوار می شوندپرندگان می توانند از در برز با هم وفاق منیع کنند

پژوهشگران پیشنهاد می کنند که کاهش اندازه ی بدن پرندگان احتمالا پاسخی دربرابر افزایش دمای جهان است. وینگر توضیح می دهد که داخل یک وضع ی خاص، افرادی که درون اقلیم های سردتر زندگی می کنند، معمولا بزرگ تر از آن هایی هستند که در مناطق گرم تر یافت می شوند. این پدیده به نشانی «قانون برگمان» شناخته می شود. وینگر می گوید:ازآنجاکه این الگویی است که مردم بسیار از ۱۵۰ سال است آن را امتیاز داده اند، پیش بینی می شود با گرم شدن زمین همچنین این الگو را مشاهده کنیم.

به طور تلخیص می استعداد گفت، بدن مبصر پر حرارت به جانوران کمک می بطی ء که در اقلیم های سرد، گرم بمانند؛ درحالی که موجودات کوچک نم گرمای کمتری را حفظ کردن می کنند. پژوهشگران تخیل می کنند از آنجایی که دما تو تابستان سرزمین های تولیدمثلی در خارج از شیکاگو درحال افزایش بوده، این دگرگونی ممکن است توضیح دهنده ی کاهش در اندازه بدن باشد. در همین حین، تکثیر طول بال پرندگان مقدور است سازگاری باشد که به آن ها این امکان را بدهد تا تا اینکه با بدن های کوچک تری که کارمایه کمتری در خویشتن ذخیره می کنند، عروج بین قاره ای خود را امتداد دهند. اما وینگر نیز خاطرنشان می کند، پرندگانی که در دماهای گرم تیز رشدو نمو می کنند، در زمان بلوغ درون پی پدیده ای که «انعطاف پذیری تکوینی» نامیده می شود، بدن های کوچک تری دارند. دانشمندان می گویند که برای مشخص کردن اینکه آیا کاهش پیمانه بدن پرندگان واقعا درجهت سازگاری با فشار ناشی از تغییرات اقلیمی تکامل یافته یا پاسخی دربرابر گرما است که داخل مراحل بدوی ی زندگی رخ داده، تجزیه وتحلیل بیشتری حاجت است. وینگر می افزاید:این موارد لزوما از غصه جدا نیستند و با هم ارتباط دارند.

درموزه ی فیلد، درحالی که ویلارد قصد ندارد اندازه گیری های خود را به این زودی راکد کند، حدس می بطی ء که بهره باید این کار خود را به زیست شناس دیگری تحویل دهد. او معتقد است که اختصاص دادن برتر داده های مذکور آن است که استاندارد ها موجود هستند و از این اطلاعات می توان به روش هایی که هنوز بوسیله ذهن آن ها خطور نکرده است، کاربرد کرد.بیشتر بخوانید:کوچک شدن جنگل ها چه تأثیری بر حیات وحش می گذارد؟ناکامی گیتی تو کاهش انتشارات کربنی در سال ۲۰۱۹حاصل سهو داخل تفویض جفت در نوعی ماهی، خلق یک گونه جدید است۱۰ ناحیه حقیقی انتشاردهنده دی اکسید کربن تو جو زمینجرمی کلارکسون، گرتا تونبرگ را جای ابله توصیف کرد
پس از آخرین تحولات بیش بیش ارز و واردات، انواع بازار های مختلف درون ایران ذیل الشعاع قرار گرفت و شاهد تعویض مهره های حقیقی صنعتی های بزرگ بودیم. درواقع بسیاری از شرکت های مطرح ازجمله شرکت های شاداب افزاری از میدان ایران دست کشیده و برند های دیگری درون ایران رشد روشن کردند. دسترسی بوسیله متاخر ترین محصولات و خدمات بخاطر کاربران داخلی از بزرگی زیاد بالایی برخوردار است و همین میزان توقع تو بسیاری از کسب وکارها تأثیر گذاشته تا رویکرد متفاوتی را نسبت به گذشته در پیش بگیرند. 

ازجمله فروشگاه های اینترنتی سرشناس در میدان ایران، بوسیله فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی می توان اشاره کرد. بخاطر اینکه بتوانیم بیشتر با حال و هوای این فروشگاه اینترنتی آشنا شویم، گفتگویی با مقداد زنگی، مدیرعامل مقداد آی تی داشتیم. در دنباله همراه زومیت باشید:

تماشا درون آپارات

بیشتر بخوانید:نتایج اورکلاک پردازنده ها، از رسیدن بوسیله محدودیت بنیادین سیلیکون خبر می دهداستفاده از کلیدهای امنیتی یوبیکو برای ورود بوسیله رایانه های ویندوزی ممکن شدهرآنچه درباره هدست هولولنز 2 مایکروسافت باید بدانیدشتاب شاداب افزاری چیست و چه اهمیتی دارد؟رزبری پای 4 با پشتیبانی از 4K و ۴ گیگابایت رم معرفی شد
به گزارش همشهری آنلاین محسن بیرانوند تو گفت و گو با روزنامه نگار ایلنا با اشاره به ناآرامی های اخیر در اثر افزایش قیمت بنزین که موجب اعتراضات بسیاری از مردم داخل برخی از مناطق قلمرو شد، گفت: ماهشهر نیز از ناآرامی های اخیر ایمن نماند و شماره ای رفتار به تخریب و یا به آتش کشیدن مایملک عمومی در این شهرستان کردند.

بیرانوند ادامه رحم: استاندارد خسران ها به زیرساخت های شهری ماهشهر با توجه به برآوردهایی که تو بسرنوشت شوم دچار کردن های دولتی و خصوصی انجام شد، حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد است.

فرماندار ماهشهر افزود: این ضرر ها بیشتر در پاره شهرداری ها از یکسره بسیاری از وسایل ورزش کودکان، چراغ های راهنمایی، سطل های زباله شهری، ایستگاه های اتوبوس، وسایل حمل و نقل شهری، از تابلوهای پناه و راهنمای مسیر، بیلبوردهای شهری، و پایه های روشنایی یا ویران شده و یا بوسیله آتش کشیده شدند.

وی عنوان کرد: وسیله های خدماتی از عموم آب و صاعقه همچنین داخل این ناآرامی ها دچار خسارت شدند و متاسفانه چند وسیله تجهیزاتی که هر کدام چند میلیارد تومان ارزش مالی داشت از اداره برق این شهرستان توسط افرادی دزدیده شده است.

بیرانوند افزودن کرد: برخی از کلانتری ها، پمپ بنزین و خودروهای شخصی همچنین توسط این افراد دچار تخریب شدند.

وی درباره آمار کشته شده ها و دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر در شهرستان ماهشهر بروز بی اطلاعی کرد و افزود: چندی از افراد مسلح، موثر و تجزیه طلب که با عوامل برون کشوری ارتباط داشتند درون مناقشه ناآرامی ها دربند و کشته شدند ولی ازتعداشان بی خبرم.

بیرانوند گفت: تاکنون هیچگاه قوم ای برای مفقود شدن یکی از اعضای  خانواده اش  در هفته های اخیر به مراجع انتظامی وقضایی مراجعه نکرده است.

فرمانروا ماهشهر تو پایان گفت: افرادی که در این ناآرامی ها در شهرستان ماهشهر کشته شدند همگی اجسادشان در صحنه تصادم حیات و اجسادشان به خانواده ها تحویل داده شد.
مدیرعامل انبازی گازاستان کردستان گفت: مصرف گازسی ان جی در کردستان با افزایش ۲۵ درصدی روبه رو بوده است. حلقه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شریک شدن گاز استان کردستان گفت:با اجرای قانون مدیریت مصرف درحامل های کارمایه بخصوص تکثیر نرخ بنزین، مصرف گاز سی ان جی از مرز نصف میلیون مترمکعب داخل روزبیشترشد.

احمدفعله گری گفت:روزانه ۴۴۰ هزارمترمکعب سی ان جی درجایگاه های عرضه سی ان جی استان توزیع می شد که این نما با اعلام طرح سهمیه بندی سوخت و بی قراری زمان با اجرای این طرح به طورمیانگین بوسیله روزانه ۵۱۰ هزارمترمکعب رسیده است.

وی مصرف سی ان جی استان را درروز ۲۳ آبان یک روزپس ازاعلام سهمیه بندی ۴۳۵ هزارو ۲۰ مترمکعب اخبار کرد وافزود:این نما درون ۲۴ آبان به ۴۷۲ هزار و ۴۰۴ متر استان یعنی ۶ درصد بیشترشد.

فعله گری بیان کرد: چهارم آذرماه بیشترین استعمال با ۵۵۴ هزاره و ۹۳۶ مترمکعب گاز سی ان جی با ۲۸ درصد بیشترین اضافه مصرف را امسال داشته است.

مدیرعامل شرکت گازاستان کردستان با اشاره به اینکه اکنون خودروهای دوگانه سوزامکان استفاده از سهمیه بنزین خود را هم دارند، افزود: پیش دماغ ما این است که با اتمام سهمیه سوخت ماهانه، مقدارمصرف سی ان جی دراستان، ازمرز ۶۰۰ هزارمترمکعب درروزفراتررود.

از ابتدای طرح سهمیه بندی سوخت داخل کردستان تاکنون ۷ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۳۳۳ مترمکعب گاز سی ان جی کاربرد شده است.

روزانه ۳۰ هزارخودرودرشبانه روزازگازسی ان جی برای بنزین خودروی خویشتن کاربرد میکنند که ظرفیت سی ان جی های کردستان سوخت رسانی به ۹۰ هزارخودورویک میلیون و ۵۰۰ هزارمترمکعب بنزین است.

در کردستان ۵۲ جایگاه سی ان جی با ۳۲۶ نازل فعال سوختگیری وجود دارد.
بوسیله گزارش همشهری شانس متعهد شده بود به ۶۰میلیون نفر در قالب ۱۸میلیون خانوار نیازمند، کمک مالی ماهانه اعطا درنگ آمارهایی غصه که تو این خصوص منتشر شده ارقامی نزدیک بوسیله همین را نشان می دهد؛ اما تو کف جامعه بسیاری که خود را واجد شرایط اخذ کمک معیشتی می دانستند، از فهرست یارانه بگیران شیار خورده اند و در سایه خرابه بی اعتمادی نصیب و قسمت و ملت، ظن می دهند کاسه ای دامن نیم کاسه دولتمردان باشد و چه بسا به جای ۶۰میلیون به ۶میلیون نفر یارانه داده باشند. به گزارش همشهری، احمد میدری، معاون رفاه مدنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز داخل نشستی تلاش کرد اندوه ساز وکار شناسایی مشمولان کمک معیشتی و حذف ۲۴میلیون از جرگه دریافت کنندگان این یارانه را توضیح بدهد و بی قراری دلیل نارضایتی جاماندگان و حتی ذات ناآرامی های پس از اجرای طرح بنزینی را تشریح کند. او حذف شدن طبقه متوسط و حقوق بگیر از فهرست مشمولان یارانه بنزینی را به صورت تلویحی نشانه توسعه فقر تو سرزمین دانست و در بروز ناآرامی های اخیر، شکست جهیز اداری و اجرایی کشور را نیز داخل کنار پیچیدگی های سیاست و توطئه های منطقه ای مقصر دانست. متن طولانی صحبت ها و تحلیل های احمد میدری را در امتداد بخوانید. گوهر ناآرامی ها

اینکه اجرای سیاستی مثل آزادسازی قیمت بنزین، در ایران بوسیله بروز ناآرامی ها و آشوب منجر می شود، از یک سو به انقراض سیستم اداری و اجرایی ملک و از سوی دیگر به پیچیدگی های سیاست و قدری هم بوسیله تبانی هایی بازمی گردد که درون منطقه ثمر ایران شکل می گیرد. اگر ناآرامی های دو سه سال اخیر را تجسس کنیم می بینیم که هیاهو های سال ۹۶بعد از یک آزادسازی در سیستم بانکی رخساره داد و از مشهد اول شد، ناآرامی های امسال تیمار بعد از آزادسازی قیمت بنزین موافقت افتاد. البته این سیاست با نظر مثبت ۸۰درصد کارشناسان اقتصاد انجام شد. وقتی موضوع آزادسازی قیمت سوخت مطرح شد، طولانی مایه های اجرایی برای چندین هفته در کانون جمع شدند و در مورد آن صحبت کردند و نظرات آنها هم درون کتابی که هیأت رئیسه مجلس منتشر کرده موجود است. دیدن تمام دستگاه های اجرایی در جلسات این وجود که ایرانیان براساس ارزش های بین المللی سالانه به مدل ۹۹میلیارد دلار انرژی استفاده می کنند؛ یعنی هر ایرانی داخل روز ۳.۵دلار انرژی مصرف می کند، به عبارت دیگر نصیب ۵۰هزار تومان و ماهی ۱.۵میلیون تومان ارزش انرژی مصرفی هر ایرانی است که به عنوان یارانه پنهان توزیع می شود. داخل این شرایط یکی از ایده هایی که مطرح شد این بود که این پول را به خویشتن انسان بدهیم تا برای نحوه مصرف آن تصمیم بگیرند. چرا یارانه بگیران دسته بندی شدند؟

پس ازاینکه پیشنهاد تغییر بها انرژی مطرح شد، محاجه ما این وجود که مدخل اعظم یارانه انرژی را ثروتمندان استعمال می کنند و دهک فقیر فقط ۴درصد از این یارانه را کاربرد می بطی ء اما روند این است که سهم انرژی در هزینه زندگی دهک فقیر ۹درصد و در دهک میلیونر ۳.۶درصد است؛  یعنی فقرا ۲.۵برابر ثروتمندان از تغییر قیمت انرژی تأثیر می پذیرند بنابراین هر شوکی تو قیمت انرژی ایجاد شود به فقرا ضیق بیشتری می آورد. درون دنباله این سؤال مطرح شد که چقدر باید بوسیله نشانی یارانه بپردازیم تا سطح شادکامی فقرا تأمین شود و  اعتراض نکنند. درنهایت دولت اعلام کرد می توانیم بوسیله ۶۰میلیون نفر پول بدهیم. حقیقت این بود که با اضافه قیمت بنزین، اگر بخشی از یارانه بگیران نیز حذف شوند، کار سخت می شود اما بخت گفت اگر به همه یارانه بدهیم مبلغ به بخشی کمتر می شود که برای فقرا اثری ندارد و ناگزیر باید ۲۴میلیون نفر از جمعیت کشور را از فهرست گرفتن این یارانه حذف کنید. از اول تیمار نمودار بود که حذف این تعداد یعنی رتبه بندی کردن اجتماع. از سوی دیگر اجتماع ما جامعه ثروتمندی نیست و همین مسئله انتخاب این ۲۴میلیون نفر را پر اب تر می کند، زیرا واقعیت این است که ۲۴میلیون نفر حذف شده اغلب جزو اشکوب متوسط ایران هستند. استاندارد رتبه بندی جامعه چه بود؟

مرکز آمار ایران ۳ هفته پیش، سطح درآمدی دهک های اول تا دهم را اعلام کرد. باید اعتراف کنم درون ابتدای فقره شخصاً نمی توانستم باور کنم که این آمارها استوار باشد ولی تست هایی که در خبر مشمولان یارانه بنزین انجام شد، صحت این آمارها را تأیید کرد. براساس آمارها در پایان سال ۱۳۹۷اگر کسی ۴میلیون تومان درآمد داشته باشد و حتی مستأجر هم باشد جزو ۳۰درصد ثروتمند جامعه ایران راحتی می گیرد. آمارهای بانک مرکزی تیمار که تخمین بالاتری دارد می گوید درآمد ۵.۵میلیون تومان بوسیله ارتفاع جزو ۳۰درصد بالای جامعه ایرانی است. حقیقتاً اعتقاد اینکه کسی با این پول بتواند جزو ۳۰درصد بالای اجتماع باشد غیرقابل پذیرش است و این سؤال مطرح می شود که پس جامعه ثروتمند کجاست؟ ما بدون مفروضات بانکی نمی توانستیم ثروتمندان را پیدا کنیم برای همین چند شاخص مثل خودرو و مسکن  را گزینش کردیم که آمارهای آن از ۵۰پایگاه اطلاعاتی در قلمرو جمع آوری شد. البته گمان بروز خطا را غم شمارش کردیم و بر همین مبنا از معترضان خواستیم رخصت جمع آوری داده ها بانکی را بدهند تا حذف این ۲۴میلیون نفر با دقت بالاتری انجام شود.

مثلاً در موضوع شناسایی مشمولان یارانه سوخت مشخص شد که از میان ۲۳میلیون خانواده ای که یارانه می گیرند ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار خانوار، هیچگاه خودرویی به نامشان حلق. این آمار دقیقی است زیرا به واسطه اینکه پلاک و مدرک خودروها بالاجبار تعویض می شود داده ها آن کاملاً به روز و قائم است. از لفظ دیگر فقط ۹۰۰هزار خانوار خودروهای بالای ۲۰۰میلیون تومان دارند. این خانوارها همانهایی هستند که مسکن های بالای ۲میلیارد تومان دارند و مسافرت خارجی می روند. در این شرایط اگر اقبال بخواهد به واسطه اینکه منابع بیشتری برای توزیع یارانه ندارد، ۲۴میلیون نفر از اجتماع را حذف کند حتماً کارمندهای بخت هم حذف می شوند و این یعنی دولت روبه روی اشکوب متوسط راحتی می گیرد.   اشتباه کار کجا بود؟

داخل این مورد، یک مباحثه این است که چقدر این سیاست اشتباه بوده و بحث دیگر اینکه چقدر خبط اجرا شده است. به نظر غلام شاق این بوده که گفت وگو در مورد این محاکمه ها کمتر صورت محزون است ضمن اینکه جهیز بوروکراسی تو ایران به دلایل عدیده ای به شدت ناتوان شده و برای همین هر سیاستی را خراب می نرم. دولت حساب های بانکی را وارسی می کند؟

تو جریان وارسی حذف یارانه ۲۴میلیون نفر خواستار دسترسی به مفروضات بانکی شدیم ولی به معنای آن نیست که می خواهیم مفروضات بانکی را شخم بزنیم. در نسب وقتی بی همتا اجازه بدهد، مفروضات او از جهیز بانک مرکزی محزون می شود ولی هیچ کارمندی قادر به نظر آن نیست و کامپیوتر مسئول پردازش تراکنش ها، واریز، برداشت، سود و... خواهد بود. در حقیقت معاونت شادکامی وزارتخانه ۵کارمند دارد و اطلاعات را تک مورد بررسی نمی کنند و مثل سیستم مالیاتی ممیز ندارند که روی مورد تک اظهارنامه ها نظر بدهد. درون این روانی برای کسانی شبیه اقشار و بیماران خاص هم روال دیگری می گذاریم و استثناهایی قرین کارپردازان (که پول مشارکت خواه سازمان را خرج می کنند) غصه پس ازآن از اعتراض بررسی می شود. پس موجی که اخیراً ایجاد شده و می گویند قضا و قدر می خواهد حساب ها را شخم بزند اصلاً معتمد زدودن. هرچند دولت ها داخل کشورهای با درآمد کمینه از ایران هم بدون اجازه افراد، اطلاعات بانکی را رصد می کنند و اصلاً نمی شود دولتی بدون اینکه داده ها انسان را جمع آوری کند، سیستم حمایتی و بانکی و قضایی و امنیتی داشته باشد. چرا این همه از یارانه مکان ماندند؟

آمارهای وزارت رفاه نشان می دهد بوسیله طور میانگین ۸۲درصد مردم خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بسته معیشتی پژمان اند اما در استان تهران این مغز به ۵۷درصد رسا و بخاطر شهر تهران احتمالاً کمتر از ۴۰درصد است. برای همین تو تهران اغلب آدم می گویند ما یارانه نگرفتیم درحالی که ازنظر خودشان وضعیتشان مشمول دریافت یارانه بوده است اما این واقعیت تلخ اقتصاد ایران است که پولدارها در نهایت ۵درصد جمعیت ناحیه هستند و حذف شدگان یارانه بنزین جزو ۲۰درصد بالای اجتماع ایران راحتی می گیرند. البته با مشاهده روزمره ما تو تهران و کلانشهرها بوسیله نظر می رسد نحو جامعه بهتر از این آمارها باشد اما متأسفانه اسلوب جامعه ازآنچه ما فکر می کنیم، بدتر است. حالا تصورش را بکنید در این سطح از فقر، دولت باید غرض محنت بگیرد و روبه روی ۲۴میلیون نفر از اشکوب متوسط جامعه که در سیلان حذف یارانه ها ناراضی می شوند صبر بگیرد. در این میان بی اعتمادی به طالع هم بدتر از هر آتشی است که بوسیله جان مرزوبوم افتاده؛ بوسیله من گفتند اقبال به ۶میلیون نفر یارانه داده و می گوید به ۶۰میلیون نفر. در این مورد خاص گفتیم همه رسانه ها را به همراه دو متخصص 
آی. تی و یک نفر از وزارت ارتباطات بیاورید تا به قیافه رندوم با صاحبان کد ملی کسانی که یارانه گرفته اند تماس بگیرند و صحت ماجرا مدلل شود. نحو نجات چیست؟

درون این وضعیت خواه باید کمک کرد که این امر اجرا شود یا اینکه دولت به همه یارانه بپردازد. البته چنانچه قرار باشد به همه پول داده شود قضا و قدر بالاجبار با استقراض مخفی از جهیز بانکی این امر را ایفا می دهد بوسیله این صورت که مثلا قرضه بوسیله پیمانکاران را اضافه می دهد و پیمانکاران با بانک ها هم بر می کنند و بانک ها حزن مشت عاقبت با بانک مرکزی حساب وکتاب می کنند و یک دمل دیگر به صرفه جویی ایران اضافه می شود. چنانچه این دو راهکار را وارسی کنیم هوشیار می شویم اینکه نوبت می گوید به جای ۸۴میلیون به ۶۰میلیون یارانه پرداخت کنیم یک محاکمه اصولی است؛ اما اجرای این محاکمه اصولی چالش هایی دارد که باید وضع حل آن همچنین فاش شود. اثرپمپاژ اعلام منفی

بسیاری از ما از شرایط موجود ناراضی هستیم ولی باید به این پدیده هم توجه کنیم که پمپاژ اخبار منفی و ضعف ها چیزی سوا خسته کردن اقبال بوسیله همراه ندارد درحالی که ضعیف شدن دولت به نفع هیچگاه کس نیست. ما در طول تاریخ معاصر یکجا شانس ضعیف را تو گرداگرد انقلاب مشروطه تا روی امر آمدن رضاشاه امتحان کردیم که آدم مجبور به خوردن علوفه شده بودند در مقابل وقتی جهیز اداری ضعیف باشد نمی تواند حکم روزانه اش را اجرا دهد و وارد مهلکه می شود. در سال ۹۶که ناآرامی ها شروع شد، من گفتم پمپاژ یاس نکنید بلکه به انتشار و واکاوی سوژه ها و مسائلی بپردازید که اگر غم سلبی باشد بتواند به تغییر منجر شود و مشیت در فضای عمومی به حیات بیاورد که طالع و بوروکراسی را بوسیله جانب اصلاح این موارد بکشاند. مثلا این سؤال که  چرا پروژه های عمرانی دولتی سریع اجرا نمی شود؟  یا چرا اینقدر پول صرف حوزه های درمان و آموزش و سازمان قلمرو می شود و گونه امین نمی شود؟ امیدی بوسیله بهبود متد دولت وجود دارد؟

قضا و قدر مدرن بر سه گانه محور ارتش قوی، قوه قضاییه وارسته و جهیز مالیاتی دقیق بنا شده؛ اما دولت ایران از سیستم دقیق مالیاتی بی بهره است و برای همین مجبور است بنزین را گرانبها کند تا به آدم دستیار معیشتی بدهد. راه مستحکم شدن جهیز مالیاتی این است که بوسیله شیوه کشورهای پیشرفته و حتی ترقی نیافته روال ستاندن مالیات را تغییر اساسی بدهیم. این یک گوهر است که کشورهای دیگر ۶۰درصد عوارض را از قوم ها می گیرند و ۲۰درصد از بنگاه ها؛ ولی در ایران جهیز مالیاتی و تأمین مدنی بنگاه ها را هدف پژمان اند و بوسیله قدری در آنها مداخله می یواش که امر تولیدی در این کشور به فرجام نمی رسد. برهان غم مشخص است؛ در مدت ما نمی توانیم شبیه ۳۰سال قبل کشورهای دیگر، از خانواده ها اظهارنامه مالیاتی بگیریم و آن را از اصناف و شرکت ها می گیریم. ما می گوییم سیستم مالیاتی و تأمین اجتماعی از بنگاه بوسیله خانواده شیفت کند تا قوم براساس مصرفی که دارد مالیات بدهد و دلال ها  که درآمد هنگفت دارند از تور مالیاتی فرار نکنند؛ درون این صورت قوم ای که الآن جزو ثروتمندترین هاست، باید مالیات های بیش سنگین بدهد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بررسی سازش آیین نامه نامگذاری معابر، صبح یکشنبه سوم آذر ماه روی میز تجسس اعضای شورای روستا تهران استراحت گرفت و احمد صومعه جامعی تو مورد این طرح، گفت: نامگذاری معابر یکی از اتفاقات مرحمت است که در شورای ایالت تهران در حال انجام است.

وی با اعتراف اینکه در کمیته نامگذاری از افراد مختلف با سمت های انواع احضار می شود تا پس از تصرف نظرات همه اقشار جامعه، تصمیم جمعی محزون شود، پیش روی کرد: تو این میان جای شورایاران خالی است.

مسجدجامعی با تاکید کنار ضرورت اضافه شدن شورایاران بوسیله کمیته نامگذاری، گفت: شورایاران هر محل شناسایی دقیقی از کوچه، معابر و حتی بن مسدود ها دارند و می تواند به کمیته مشورت های منت بدهند.

داخل نهایت اعضای شورای دهات تهران با کلیات این طرح ائتلاف کردند و پیاده شدن همین اساس از این پس شورایاران در کمیته های نامگذاری حضور دارند.