معماری

به گزارش همشهری آنلاین محسن بیرانوند تو گفت و گو با روزنامه نگار ایلنا با اشاره به ناآرامی های اخیر در اثر افزایش قیمت بنزین که موجب اعتراضات بسیاری از مردم داخل برخی از مناطق قلمرو شد، گفت: ماهشهر نیز از ناآرامی های اخیر ایمن نماند و شماره ای رفتار به تخریب و یا به آتش کشیدن مایملک عمومی در این شهرستان کردند.

بیرانوند ادامه رحم: استاندارد خسران ها به زیرساخت های شهری ماهشهر با توجه به برآوردهایی که تو بسرنوشت شوم دچار کردن های دولتی و خصوصی انجام شد، حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد است.

فرماندار ماهشهر افزود: این ضرر ها بیشتر در پاره شهرداری ها از یکسره بسیاری از وسایل ورزش کودکان، چراغ های راهنمایی، سطل های زباله شهری، ایستگاه های اتوبوس، وسایل حمل و نقل شهری، از تابلوهای پناه و راهنمای مسیر، بیلبوردهای شهری، و پایه های روشنایی یا ویران شده و یا بوسیله آتش کشیده شدند.

وی عنوان کرد: وسیله های خدماتی از عموم آب و صاعقه همچنین داخل این ناآرامی ها دچار خسارت شدند و متاسفانه چند وسیله تجهیزاتی که هر کدام چند میلیارد تومان ارزش مالی داشت از اداره برق این شهرستان توسط افرادی دزدیده شده است.

بیرانوند افزودن کرد: برخی از کلانتری ها، پمپ بنزین و خودروهای شخصی همچنین توسط این افراد دچار تخریب شدند.

وی درباره آمار کشته شده ها و دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر در شهرستان ماهشهر بروز بی اطلاعی کرد و افزود: چندی از افراد مسلح، موثر و تجزیه طلب که با عوامل برون کشوری ارتباط داشتند درون مناقشه ناآرامی ها دربند و کشته شدند ولی ازتعداشان بی خبرم.

بیرانوند گفت: تاکنون هیچگاه قوم ای برای مفقود شدن یکی از اعضای  خانواده اش  در هفته های اخیر به مراجع انتظامی وقضایی مراجعه نکرده است.

فرمانروا ماهشهر تو پایان گفت: افرادی که در این ناآرامی ها در شهرستان ماهشهر کشته شدند همگی اجسادشان در صحنه تصادم حیات و اجسادشان به خانواده ها تحویل داده شد.
  • ۹۸/۰۹/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی