معماری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سیمافیلم، سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری در شاهرود روزهای پایانی خود را از خلع بیزانس سپری می بطی ء. حسین طاهری تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» پیش روی کرد: گروه در حال آماده سازی لوکیشن تو شهرک نور هستند که ظرف روزهای آتی برای ادامه تصویربرداری به شهرک پرتو اعزام می شوند و حصه هایی در تهران تصویربرداری خواهد شد.

سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» از روز عید قربان بعد از توقف کرونایی جلوی دوربین رفت که بخش هایی از مفارقت بیزانس را بوسیله شمایل بکشد. سفرهای ترکیه و ارمنستان که پیش نمدار اطلاع دادن شده وجود به دلیل شیوع کرونا باطل سازی و تصمیم سازندگان به خشکی امدن این شد تا در ایران به کمک ویژوال افکت تصویربرداری عمل شود.

گروه های پزشکی در اجرای پروتکل های بهداشتی به گروه سازنده دستیار می کنند تا افراد در سلامت کامل به کار دنباله دهند. تصویربرداری «سلمان فارسی» زمستان سال گذشته تو شهداد کرمان و قشم آغاز شد. این سریال در سه حوالی تاریخی ایران باستان، بیزانس و رم جلوی دوربین می رود.

«سلمان فارسی» بوسیله کارگردانی داوود میرباقری و تدارک کنندگی حسین طاهری بوسیله سفارش مرکز سیمافیلم ساخته و از جمله ارشد ترین آثار نمایشی تاریخ کشور محسوب می شود. زلال فیلم مجری طرح سریال است و پیش دماغ می شود فیلمبرداری این سریال الف ویژه حدود ۵ سال به طول انجامد.

فرهاد اصلانی نقش تاجر را داخل مجموعه «سلمان فارسی» بازی می کند؛ همچنین علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی نیز در این سریال به ایفای نقش می پردازند.
  • ۹۹/۰۶/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی