معماری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ علی اما پور گودرزی رئیس پلیس زنهار اقتصادی پایتخت گفت: در پی گرفتن خبری مبنی به خشکی امدن دپوی قیمت زیادی متاع آشپزخانه در صحن یک دبیرستان تو دوره خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی راحتی گرفت.

وی افزود: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد که ۲ نفر از قاچاقچیان کالا، رخت خانگی را در حیاط دبیرستان ای جمع آوری کرده اند که هویت مالکان و محل دقیق آنها خبر شد و حاصل تحقیقات پلیسی درون اختیار مقام قضائی صبر گرفت و دستور تعاون متهمان و بازرسی از داخل مدرسه دریافت شد. تیمی از کارآگاهان موجودی جنوب این نماینده به عنوان اعلامی گسیل شدند، در بازرسی از تو مدرسه ۳ هزار و ۸۷۷ قلم لوازم شوهردار فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور بیع کشف شد.

رئیس پاسبان امان اقتصادی تهران مبصر گفت: کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همگی اموال کشف شده به دایره جمع آوری و معامله اموال تملیکی تهران انتقال یافت. درون این بستگی ۲ بازپرس دستگیر و پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل عرفی به مرجع قضائی معرفی شدند.
  • ۹۹/۰۶/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی