معماری

AASGHAASGHAاسترلینگOOOONOOOONGHAROOOON کرافورد ماس (Sir Stirling Craufurd Moss) ۱۷ سپتامبر ۱۹۲۹ متولد شد. در سال ۱۹۴۸ و ۱۹ سالگی، نخستین تجربه ی رانندگی حرفه ای خود را با قهرمانی در رقابت های بریتیش فرمول ۵۰۰ سی سی آغاز کرد. عادت استرلینگ ماس از همان ابتدای فعالیت در دنیای موتوراسپرت، رانندگی و مدیریت آویشن S. S. C Moss را برعهده داشت و تا سال ۱۹۵۰، تقریبا در هر رقابتی که شرکت می کرد، به رتبه های اول تا سوم آن می.



رسید سر استرلینگ ماس با عبارت «اسم ارشد ترین راننده ای که هرگز پیروز» نشد درون دنیای فرمول یک شناخته می. شود او اولین بار در سال ۱۹۵۱ با تیم HW موتورز بیدار رقابت های کارمزد مبصر. شد تو فصل ۱۹۵۵، استرلینگ ماس به تیم فرمول یک مرسدس پیوست و نشانی مباشر قهرمانی جهان را کسب. کرد تو سه سال سپس هم با رانندگی برای تیم های مازراتی و (واندرول) Vanderwell R.R.و R R C جمعا چهار مرتبه نایب فاتح. فرمول یک شد نیز بین سال های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱، سه گانه بار بوسیله عنوان سومی جهان رسید تا ناکام بزرگ تاریخچه. فرمول یک باشد استرلینگ ماس تا ۸۲ سالگی در هم چشمی های مختلف اتومبیل رانی صنف ای و آماتور. شرکت می کرد او با رکورد ۲۱۲ قهرمانی در ۵۲۹ مسابقه، ۴۰ درصد هم چشمی هایی که آغاز کرد، با رتبه ی اول.



به سرانجام رساند مشهورترین شوفر ی بریتانیایی فرمول یک تو دوران کلاسیک با سه رکورد جالب در سال های دهه ی. ۱۹۵۰ مشهور شد تو سال ۱۹۵۰، او به همراه لسلی جانسون با یک دستگاه جگوار XK120 به مدت ۲۴ ساعت با سرعت مدلل ۱۷۳ کیلومتربرساعت در پیست بیضی شکل نزدیک. پاریس رانندگی کرد این رکورد در حالی ثبت شد که رانندگان هر سه گانه شایسته کردن مبادله می شدند و خودرو برای سوخت گیری و تعویض لاستیک. توقف می کرد درنهایت، مجموع مسافت هنگام شده ی استرلینگ ماس و لسلی جانسون به.

۴،۱۲۷ کیلومتر رسید سال ۱۹۵۵، ماس و جانسون همراه دو راننده ی دیگر رکورد سال ۱۹۵۰. را ارتقا دادند آن ها به پیست اتودروم پاریس بازگشتند و هفت شب هنگام روز کامل با سرعت ثابت ۱۶۱ کیلومتربرساعت رانندگی کردند و ۲۷،۱۲۰. کیلومتر را پیمودند این رکورد هم عقب فرمان جگوار.



XK120 ثبت شد سومین رکورد باورنکردنی استرلینگ ماس درون سال ۱۹۵۷ با رانندگی روی دریاچه ی نمک بانویل و فرود امدن به نهایت سرعت. ۳۹۳ کیلومتربرساعت بود درون آن سال، خودروتک سرنشین (ساخت ام) جی MG EX181 به ماس کمک کرد تا پنج رکورد متنوع درون کلاس.

F ثبت کند مرسدس بنز SLR مک لارن استرلینگ

ماس کد Z199 سال ۱۹۹۰، استرلینگ ماس قد تالار مشاهیر بین المللی موتور اسپرت شد و سال ۲۰۰۰ بوسیله خاطر ثبت رکوردهای مختلف و افتخارآفرینی بخاطر انسان انگلستان، از اما عهد بریتانیا. عنوان نامجو گرفت سال ۲۰۰۹، شریک خودروسازی مرسدس بنز نسخه ای ویژه از سوپراسپرت SLR مک لارن را با اسم سر استرلینگ ماس نام گذاری کرد که ۷۵ وسیله از آن تولید و با مقدار یک میلیون.دلار ارائه:شد بیشتر بخوانید مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شدبازسازی مرسدس بنز 600 Pullman کلاسیک با هزینه ی سه میلیون یوروگرندپری مجازی استرالیا با پیروزی چارلز لکلرک به اختتام رسیدمرسدس AMG G63 با اتاقک چوبی کارلکس دیزاین رونمایی شدمرسدس AMG GT63S با تیونینگ
  • ۹۹/۰۱/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی