معماری

اگر با خویشتن تفکر می کردید که همدستی های مبصر امکان پذیر است بوسیله کسب داده های بیشتر درباره ی کاربران تعلق نداشته باشند، بهتر است بدانید Twilio هفته ی گذشته استارتاپی با عنوان Segment را با ارج ۳/۲ میلیارد دلار خرید. این استارتاپ بوسیله جمع آوری داده های مشتریان مبتلا است. گوگل بوسیله نواخت از تمایل مشارکت ها بخاطر جمع آوری داده ی کاربران معارفه دارد و در تلاش است با بوسیله روزرسانی جدید وسایل گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) بوسیله شریک ها امکان دهد داده های کاربرانشان را بهتر بفهمند، به خصوص داده هایی که به سرویس های گوگل تماس دارند.

ویدیا سرینیواسان، قائم مقام واحد سنجش، تجزیه و تحلیل و سودا پلتفرم ها در گوگل، در بیانیه ای جدید نوشت ابزار گوگل آنالیتیکس تغییراتی به خود دیده است تا بهتر با شرایط امروزی ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا سازگار شود. سرینیواسان می گوید نبوغ های جدید آنالیتیکس به بازاریابان امکان می دهند هدف گلچین شده شان را محقق سازند، صرف نظر از اینکه ماهیت هدف چه باشد. یکی از روش ها برای دستیابی به اهداف، تنقیه الگوریتم های درس سامان به ابزار آنالیتیکس است تا این وسایل بتواند داده های عمده برای بازاریابان را بوسیله رخساره خودکار ممتاز بطی ء.

سرینیواسان تو بخشی از بیانیه ی گوگل نوشت: «گوگل آنالیتیکس در هسته ی خویشتن به الگوریتم تدریس ماشین مهیا است تا بوسیله صورت خودکار داده های جامع کاربردی را روی ورق ظاهر کند تا بتوانید کاملا مشتریان خود را داخل سراسر مایه ها و پلتفرم ها بفهمید». ایده ی پا بر جا پشت این به روزرسانی، آن است که بازاریابان به داده های بیشتری دسترسی داشته باشند؛ داده هایی که اهمیت متجاوز یدکی بخاطر آن ها قائل هستند.

بدین ترتیب، گوگل آنالیتیکس با بهره گیری از یادگیری ماشین می تواند داده هایی همانند «کدام قسمت قسمت کردن از مشتریان به گمان پرعضله برنده امکان پذیر است محصول خاصی را بخرند و کدام قسمت قسمت کردن ممکن است کام نشان ندهند» را روی صفحه ظاهر کند. چنین داده هایی بخاطر تیم های بازاریابی شکوه اضافی دارد. بازاریابان درصورت دسترسی بوسیله این داده های ارزشمند، می توانند محصولات مدنظر خود را بهتر از قبل به مشتریان ارائه و درنهایت، درآمدشان را افزایش دهند. 



اگر جهیز فراگیری ماشین گوگل آنالیتیکس بتواند دقیقا قرین توضیحات گوگل امر کند، به بازاریابان امکان داده می شود عملکرد خود را با هر خریدار یا گروهی از مشتریان تو پلتفرم های مختلف بسنجند. درون دوران دنیاگیری ویروس کرونا، نیاز کاربران با سرعت زیادی در حال دگرگونی است و ارائه ی این داده های ارزشمند به بازاریابان کمک می کند ساده تر خودشان را با شرایط تطبیق دهند.

در رویت داشته باشید جهیز متاخر در گروه ی محصولات گوگل صبر می گیرد؛ به همین دلیل، حاوی بهینه سازی های خاص ای است تا بهینه عملکرد خود را با گوگل ادز (Google Ads)، یوتیوب، جیمیل و گوگل سرچ ارائه دهد. البته جهیز یادگیری ماشین جدید با سرویس هایی همچنین فقره می یواش که گوگل توسعه نداده است. سرینیواسان درون بخشی از بیانیه ی گوگل می گوید رویکرد جدید این شریک شدن باعث می شود شماری از درخواست هایی اجرا شود که مدت ها است تبلیغ دهندگان ثبت کرده اند.مقاله های مرتبط:گوگل تغییرات متاخر موتور جست وجو را معرفی کردگوگل میزبان توان ضربان وجو بخاطر آهنگ ازطریق زمزمه یا آواز خواندن شد

ازآنجاکه گوگل آنالیتیکس جدید تعامل های مبتنی بر اپلیکیشن و وب را با یکدیگر اندازه می گیرد، می تواند داده هایی نکته سنج تر ارائه دهد. بدین ترتیب، کاربر می تواند میزان تعامل با محصولاتش را در سراسر پلتفرم ها نظیر یوتیوب و کانال های مالی گوگل و جاهای دیگری شبیه موتور جست و جو ببیند و بهتر از قبل مدل کارآمدبودن تلاش هایش درون حوزه ی بازاریابی را حس کند.

گوگل نگاهی به قوانین سرسختانه ی حریم خصوصی نظیر GDPR (مقررات اشتراکی حفاظت از داده ی انجمن ی اروپا) CCPA (شیوه حفظ حریم خصوصی استعمال کننده ی کالیفرنیا) نیز می اندازد و می خواهد سرویس آنالیتیکس را با آن ها تطبیق دهد.

تمامی توان های جدید به اسلوب ای مدل سازی شده اند تا مزیت هایی ویژه دردسترس بازاریابان فراغت دهند. بوسیله لطف قابلیت های جدید، بازاریابان بهتر از قبل نیاز مشتریان را می فهمند تا ضمن افزایش منفعت خود، محصولات بهتری بوسیله مشتریان ارائه دهند. بیشتر بخوانید:گوگل Trusted Contacts را تعطیل کردزوم اپ؛ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لرنیتاپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۷ مهر)مایکروسافت، زوم و سیسکو سه غول دنیای کنفرانس ویدئوییپروژه ی مینرال به کمک صنعت کشت می آید
  • ۹۹/۰۷/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی