معماری

به گزارش همشهری آنلاین، مجله آرمان نوشت: فواد صادقی درباره احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی داخل انتخابات بزرگواری جمهوری در سال ۱۴۰۰ می گوید: از نظر عقلایی این امکان برای همه افراد وجود دارد، اما ایشان بارها مصاحبه کرده و گفته اند نیت ندارند در انتخابات سال ۱۴۰۰ کاندیدا شوند.

وی افزود: تا به الان تا اینکه گمان کاندیداتوری در انتخابات نیز مطرح نبوده است اما غیرممکن در این کشور بود ندارد. یعنی تا به الان قصدی بخاطر باهم اتحاد کردن در انتخابات ندارند اما در آینده اینکه چه می شود، مشخص نیست. نقش مادر تو تصمیم محسن

سال ۹۷ که از محسن هاشمی درباره کاندیداتوری اش درانتخابات ریاست جمهوری سوال شد، این طور پاسخ داده بود: «بوسیله نظرم کوته فکری است که من حالا فکر کنم سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور می منحوس و البته مشخص ازاله تا آن موقع چه اتفاقاتی بیفتد».

چند روز قبل هم مشاور محسن هاشمی رفسنجانی درباره احتمال کاندیداتوری او تو انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ می گوید: از دیدن عقلایی این امکان بخاطر همگی افراد وجود دارد، اما ایشان بارها مصاحبه کرده و گفته اند قصدی ندارند تا در انتخابات سال ۱۴۰۰ کاندیدا شوند.

فواد صادقی افزود: «تا بوسیله الان اینکه حتی احتمال کاندیداتوری تو انتخابات نیز مطرح نبوده است ولی غیر مقدور درون این سرزمین وجود ندارد. یعنی تا به الان قصدی برای شرکت داخل انتخابات ندارند اما درون آینده اینکه چه می شود، معلوم نیست».

اما در این میان نباید فراموش کرد که محسن هاشمی خویشی نظر قوم و به اختصاص مادرش خانم فضیلت مرعشی است. خانم مرعشی سال ها با آیت ا... هاشمی زیست و از پستی و بلندی های مناصب کلیدی خبر دارد، پس بوسیله انعام می تواند محسن را در اخذ بهینه غرض مدد کند.

البته محسن هاشمی در سال ۹۷ در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان در مورد احتمال حضورش به نشانی کاندیدای زوجیت جمهوری داخل سال ۱۴۰۰ با سکوت توام با خنده پاسخ انصاف و گفت آن بحثش جداست.
  • ۹۹/۰۳/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی