معماری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روز گذشته سایت رسمی محفل پرسپولیس با اخبار مهدی خواجوند مسئول حقوقی این باشگاه از فسخ قرارداد با استوکس متصرف پرحاشیه سرخپوشان خبر قسط.

بازیکنی که با اصرارهای عجیب محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل لمحه این باشگاه جذب این تیم شد ولی فقط 65 دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفت و بعد از بازی با شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به بهانه دو روز مرخصی در امارات ماند و دیگر بی قراری بازنگشت.

دو روز مرخصی استوکس از پرسپولیس و غیبت جاهل موجه او داخل مشق توام با مسری بیماری کرونا داخل تهران شد و این بازیکن کریه سابقه و بی اخلاق بوسیله عذر وضعیت نگران کننده تو تهران با وجود ارتباط های کانون برای بازگشت اخبار کرد تا شرایط بیماری کرونا مشخص نشود به تهران نمی آید.

درون این مدت یحیی گل محمدی حزن درون مصاحبه های متنوع اخبار کرد این بازیکن را نمی خواهد ولی بازیکنی که با جماعت قرارداد داشت به همین راحتی امکان گذر از او حیات نداشت و جماعت باید به لحاظ حقوقی تکلیفش را بی پرده می کرد.

درحالی که بارها از لفظ رسانه ها، باشگاه پرسپولیس تک این انتقاد استراحت گرفت که چرا بلوغ استوکس رک نمی شود اما هیچ گاه جواب اقناع کننده ای بابت عدم صریح شدن وضعیت این ورزشکار دریافت نمی شد. معمولا مسئولان این باشگاه با اظهار اینکه در حال پیگیری بایگانی او هستند تعیین تکلیف وضعیت این متصرف ایرلندی را به تاخیر می انداختند. این درحالی وجود که انصاری بی تا مدیرعامل وقت سرخپوشان مدعی بود قرارداد تحکیم با این بازیکن امانت شده و همه وضعیت را با توجه بوسیله سابقه بد این بازیکن تو دید گرفته اند. تا اینکه روز گذشته پرسپولیس اطلاع دادن کرد قرارداد این بازیکن فسخ شده است.

مقابل ادعای مدیریت گذشته پرسپولیس در پیمان نامه او با این باشگاه مقاطعه فسخ غرامت 10 مجمع پنهانی غیرموجه بوده است. این بازیکن بعد از دو روز مرخصی که از یحیی تراب محمدی اندوهناک بود به تمرینات بازنگشت. دو بازی و چهار جلسه استتار غیرموجه قطعی درون پرونده او ثبت شده است. اگر ادعای مسئولان گذشته پرسپولیس متین باشد استوکس بابت این غیبت ها باید به باشگاه غرامت هم بدهد.

اما مسئله مهم برهان استتار های او سپس از این مدت است. اینکه درون این مدت چه روزنامه نگاری هایی بین طرفین شده مهم است. مجلس پرسپولیس بوسیله طور شفاف اعلام نکرده استوکس داخل نامه نگاری هایش دلیل غیبت های بعد از شرایط کرونا را چه گفته است.

در برهه ای او اخبار کرده بود به دلیل نبود تصعید نمی تواند به تهران بازگردد. از طرفی باشگاه اندوه در مجله های اخیر خود این بازیکن را به کمیته انضباطی دعوت کرده بود و باید مشخص شود آیا تو این مجله ها از این ورزشکار خواسته شده در تمرینات شرکت کند یا خیر.درون این بین پاسخ های استوکس اندوه می تواند چروک گشا باشد. اگر داخل این پرونده استوکس بتواند ثابت کند که غیبت هایش جاهل موجه نبوده باز هم این جماعت پرسپولیس است که داخل یک پرونده دیگر با انقراض مواجه می شود.

این بازیکن از قرارداد 250 هزاره دلاری اش در همان ابتدا 150 هزار دلار گرفته و این داخل شرایطی است که با بی انضباطی در تمرینات باهم اتحاد کردن نکرده است. تسلسل قرارداد پرسپولیسی ها در پایان فصل
  • ۹۹/۰۳/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی