معماری

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: مکالی کالکین بازیگر نقش «کوین» درون فیلم های محبوب «عزب درون خانه» بوسیله گروه بازیگران سریال «رمان سهمگین آمریکایی» پیوست. مکالی کالکین از یکسره بازیگران جدیدی است که در خلع دهم این سریال پرطرفدار بازی می کند.

رایان مورفی خالق سریال اخبار کرد شماری از بازیگران به این فصل سریال اضافه شده اند و شماری از بازیگران فصل های قبلی نیز همچنان در سریال محضر دارند. وی در اینستاگرام خود اعلام کرد سارا پولسن و ایوان پیترز بازیگران ثابت فصل های پیش درون این فصل مجموعه هم حضور دارند. در حالی که خلع پیشین تنها فصلی بود که این دو در آن بازی نکرده بودند.

کالکین که برای ورزش داخل نقش کوین در مجموعه فیلم های «عزب در مسکن» معروفیت جهانی یافت به تری به نشانی ستاره مهمان تو سریال خنده دار هولو یعنی «عروسک چهره» دیده شد. دیگر بازیگران منفصل اندوه «ادبیات سهمگین آمریکایی» دربرگیرنده کتی بیتس، لزلی گراسمن، بیلی لورد، آدینا پورتر، لیلی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک می شود.هیچ موضوع، طرح اولیه یا اطلاعی درباره تاریخچه اکران این منفصل سریال داده نشده است.

از بازیگرانی که از آنها نام برده شده برخی تو چند مفارقت این سریال ورزش کرده بودند از جمله لیلی ریب که در ۶ فصل و کیتی بیتس که در ۵ گسستگی این سریال نقش آفرینی کرده بودند. روشن محو کالکین ۳۹ ساله در فصل دهم «داستان ترسناک آمریکایی» درون چه نقشی ورزش می بطی ء.

این سریال مورفی موضوع های مختلفی را ارایه کرده و از یک متلک دیپلماتیک تا یک اثر ترسناک عامه پسند را خلق کرده است. فصل های مختف یانس ریال با عناوین «مسکن قتل»، «تیمارستان»، «محفل»، «نمایش عجایب»، «هتل»، «روناک»، «فرقه»، «آخرالزمان»، و «۱۹۸۴» روی آنتن رفته اند.

این سریال در ژانر باک اولین وعده درون کانال کابلی تلویزیونی اف ایکس در آمریکا درون سال ۲۰۱۱ پخش شد. هر منفصل از این سریال داستانی جداگانه دارد که تو پایان همان خلع داستان اختتام می یابد ولی بیشتر بازیگران حقیقی سریال، داخل تمام جزئی از جمله ها با نقش های متفاوت حضور دارند.
  • ۹۸/۱۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی