معماری

بوسیلهSGHAROOOON گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، بخاطر هواداران تیم ملی ایران هنوز زخم حذف تیم ملی با انقراض در ضربات پنالتی داخل وعده یک چهارم نهایی شیشه گرفتن امت های آسیا تو استرالیا موافق عراق بدیع است و همه امیدوارند با پیروزی داخل بازی امشب این زخم التیام یابد. البته نمایش ناامیدکننده ملی پوشان در ملاقات با بحرین باعث نگرانی های زیادی شده است.

این بازدید برای تیم ملی ایران بازی مرگ و زندگی خواهد بود و ساده انگاری است که فکر کنیم در رخساره باخت در این دیدار همچنان ما قضا و قدر ترفیع داریم. بحرین و عراق تیم های خوبی هستند که داخل تهران غصه بازی با آنها ساده نخواهد حیات. در این ملاقات تیم ملی باید با تمام قابلیت بوسیله مصاف عراق برود تا تیم برنده بازی میدان شود. عراق با توجه بوسیله محضر بازیکنانش در لیگ برتر فوتبال ایران دوست کافی از تیم ملی دارد. البته توان بازیکنان ایران فراتر از اسب سواری آسیاست و با توجه به تاکتیک پذیری آنها می توان مانع بزرگ عراق را از قاعده راه برداشت.

با توجه به نا آرامی های اخیر در عراق فیفاتصمیم گرفت دیدار ایران و عراق در ناحیه سوم برگزار شود و این کار تا حدود زیادی به سود ایران خواهد بود تا در جوی آرام تر نسبت به بصره پا به میدان مبارزه بگذارد. داخل بازی دیگر این دسته تیم هنگ کنگ تو بناء به رزمگاه بحرین خواهد رفت.

برابر دستور کار کنفدراسیون فوتبال آسیا آویشن های ابتدا قسمت قسمت کردن های ۸گانه همراه چهار تیم دوم با زیادترین امتیاز به کود نهایی انتخابی جام جهانی نحو می یابند. در مرحله نهایی تیم ها درون دو دسته کبد تیمی قرار می گیرند. در دیگر ورزش های رادیکال امروز تو قسمت قسمت کردن A A سوریه میزبان چین. است در گروه  D درون تاشکند ازبکستان میزبان عربستان است و داخل دسته B اردن با استرالیا روبرو می. شود دست افزار های ویلموتس قبل از ورزش حساس با
  • ۹۸/۰۸/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی