انواع واریته از مطالب پشتیبان وجود دارد که فداکار از آنها برای مذاکره های حساب دان مناسب ترند و برخی دیگر مفت مباحثه های احساسی هستند. شماری مطالب پشتیبان هستند که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. ولی هر مطلبِ پشتیبانی برای همه ی موقعیت ها سودمند خواه مؤثر نیست؛ بلکه هریک موقعیت کم قیمت خود را دارند.
شواهد علمی
شواهد علمی، شواهدی هستند که بخاطر پشتیبانی یا تقابل با نظریه خواه انگاره ای علمی بوسیله امر می روند. امید می رود که چنین شواهدی تجربی باشند و با گونه شناسی های علمی هماهنگی داشته باشند. استانداردها برای شواهد علمی پهلو مبنا بن ی موردنظر نفاق دارند؛ اما نقطه ی قوتِ شواهد علمی معمولا بر ماخذ نتایج تفریق آماری و نقاط قوت کنترل های علمی است. به شکل گسترده، مدرک علمی می تواند هر آماری یا حقیقتی باشد که از ضابطه طرز های علمیِ محکم ثابت شده است. آمار و ارقام برای بحث های منطقی ضروری هستند. تجربه ی شخصی
تجربه ی شخصی، بازگویی رویدادی است که واقعا بخاطر سخنران عارض داده است. امتحان ی شخصی برای مناظره های احساسی سودمند است؛ اما غالبا بوسیله کارِ مذاکره های علمی مرطوب نمی آید. شواهد حکایتی
شواهد حکایتی، شواهدی از حکایات (داستان ها) هستند. برای اینکه میزان کوچک است، احتمال بیشتری وجود دارد که این مدرک به دلیل گزینش گزینشی یا وارونه معیار های غیرقابل فراگیر از موارد نوعی، نامعتبر باشد. مدرک حکایتی پشتیبانیِ نامطمئن برای یک ادعاست؛ و فقط به جای مدرکی امین نم پذیرفته می شود. با این حال، بوسیله اختصاص برای بحث های احساسی مفید است. دریافت
شهود، اقتدار تصرف دانش بدون شفاعت یا به کارگیری منطق است. شهود باورهایی بخاطر ما مجهز می درنگ که نمی توانیم داوری شان کنیم. به همین دلیل، گرفتن در مجموع، پشتیبان چندان محکمی محو. تماشاچی
گواه، زمانی است که کسی از طریق ایده، محصول یا فردی دیگر سخن می گوید. برای نمونه، برای تبلیغات کاهش وزن اغلب از گواه نصیب می گیرند. قدرت این پشتیبان، در استاندارد متقاعدکنندگیِ فردی است که گواه می دهد. بهره گیری از مطالب پشتیبان
مطالب پشتیبان، مباحثه ها را استحکام می کنند و می توانند آنها را برای مخاطبان متقاعدکننده پر حرارت سازند.
مطالب پشتیبان بخاطر دگرگونی یک دیدگاه به بحثی متقاعدکننده جبری هستند. اینکه بتوانید چیزی بگویید و دیگران آن را فورا به عنوان ریشه بپذیرند، مزیتی است که سخنرانان قدری درون موضع هایی محدود از آن نصیب مند هستند. در اغلب موارد، مخاطبان صرفا نمی خواهند پذیرای دیدگاهی باشند که می خواهید باور کنند؛ بلکه داخل پی درکِ چرایی پذیرش آن هستند.
مطالب پشتیبان انواع گوناگونی دارند؛ از شواهد علمی تا امتحان های شخصی. هرکدام از آنها برای موقعیت های متفاوتی مفید هستند؛ اما همگی به امر می جریان تا مخاطب را به تصویب ایده ی شما وادارند.
با این حال، همه ی شواهد پشتیبان بوسیله لباس مقابل ساخته نشده اند. برای نمونه، شواهد علمی قطعا برای موقعیت هایی مانند آزمون ضروری هسند؛ توسل بوسیله احساساتِ استاد، احتمالا نتیجه ای مثبت به همراه نخواهد داشت؛ در این موقعیت، بیان و تحلیل واقعیت های درست مفید است. از شواهد علمی بخاطر اثبات مجموعه ای از حقایق یا شرایطی که در گیتی حیات دارد، مصرف می شود.
داخل نمونه های دیگر، شواهد تجربی زیرفون به شما کمک می کنند تا در سطحی شخصی تر با مخاطب ارتباط منیع کنید. تجربه های شخصی و حکایت ها برای برقراری وفاق احساسی با مخاطب عالی هستند. اینکه از نظر احساسی بتوانید بستگی برقرار کنید، معاون می یواش تا مقداری از بی حوصلگی مخاطب بکاهید و این فرمان اغلب با ارجاعاتی به واقعیت امکان پذیر است.
با این حال، بهره گیری از شواهد غیرعلمی با خطراتی همراه است. معلومات غیرعلمی اغلب برازنده عمومیت نیستند. چون یک شعر (خواه مجموعه ای از داستان ها) به این معنا زدودن که لزوما نمایانگر حقیقتی وسیع زیرفون است. به همین دلیل، برخی از مخاطبان نسبت بوسیله مطالب پشتیبانِ غیرعملی مشکوک هستند. برای نمونه، طرحِ حکایتی از غرق شدنِ یک قایق، احتمالا اکثر مخاطبان را وظیفه خور نمی درنگ که همه ی قایق ها غوطه می شوند. تقلا برای به کارگیری این گونه شواهد امکان پذیر است با کاهش اعتبارِ مفروض شما به نشانی منبع، میزان پسند ادعای شما را تضعیف نرم. روزی گیری مؤثر از مطالب پشتیبان
مطالب پشتیبان فقط در صورتی مؤثر هستند که به بازنشسته کردن مخاطب کمک کنند.
مطالب پشتیبان تباین میان یک دیدگاه و یک بحث متقاعدکننده را مدال می دهند. مطالب پشتیبان عزب چنانچه به متقاعدکردنِ مخاطب دستیار کنند، مؤثر تلقی می شوند. جنس مطالب پشتیبانی که باید بوسیله فقره روند، به موارد مافوق بستگی دارد: مطالب پشتیبانِ موجود: همگی ی انواع مطالب پشتیبان برای کامل مباحثه ها تو دسترس نیستند. چنانچه هیچ شواهدی موجود نباشد، روشن است که نمی توان از آنها بهره گرفت. ایده ای که از آن پشتیبانی می شود: اگر شما در تلاشید تا توضیح دهید که بستنی تک علاقه تان شکلاتی است، آنگاه شواهد علمی درباره ی ترکیب مولکولی بستنی شکلاتی به پیمانه ی مذاکره های انحصاری مؤثر نیست. سنخ مذاکره: بحث های احساسی و حساب دان بوسیله وسیله ی گوناگون گوناگونی از مطالب، پشتیبانی می شوند. همگی نوع مطالبِ پشتیبانی می تواند برای مناظره احساسی به کار روند؛ اما ارائه ی مطالب برای برقراری ارتباط با مخاطب شاید به حد ی حکایات مؤثر نباشد. برای مناظره های قانون دان نیز همه نوع مطلبی قابل مصرف است؛ با این حال، مؤثرترین مدل، شواهد علمی است؛ از طرف تجربی و واقعی است. مخاطب: مخاطبان گوناگون به شکل های متفاوتی به گوناگون گوناگونِ شواهد پشتیبان واکنش علامت می دهند. این رسالت سخنران است که گلچین یواش کدام مطالب پشتیبان دریافتن پذیرترین و مؤثرترین هستند.
صرف دیدن از نوع مطالب پشتیبان، آنها عزب در صورتی بافایده هستند که ثبوت سخنران را به همراه داشته باشند. اگر ارائه ی مطالب پشتیبان بوسیله سیاق ای نباشد که هدف را محکمی کند، این مطالب راندمان مؤثری نخواهند داشت.
برای نمونه، اگر شما در مقابل جمعیت بزرگی سخنرانی می کنید و از نموداری بهره می گیرید که روی یک ورق کاغذ چاپ شده است، مهم نیست که نمودار چه می گوید؛ اگر مخاطب نتواند بی پرده را ببیند، پس بی پرده درک نمی شود و مؤثر نیست. همین موضوع بخاطر انواع دیگر مطالب پشتیبان همچنین صادق است؛ آنها فقط در صورتی مؤثرند که مخاطب را متقاعد کنند.
مجموعه آموزش سخنرانی و لم اظهار مهارت سخنرانی و فن بیان را بیاموزید و مخاطبان را تار و مبهوت خود کنید.
24،000 تومان20،000 تومان مشاهده محصول
شواهد علمی
شواهد علمی، شواهدی هستند که بخاطر پشتیبانی یا تقابل با نظریه خواه انگاره ای علمی بوسیله امر می روند. امید می رود که چنین شواهدی تجربی باشند و با گونه شناسی های علمی هماهنگی داشته باشند. استانداردها برای شواهد علمی پهلو مبنا بن ی موردنظر نفاق دارند؛ اما نقطه ی قوتِ شواهد علمی معمولا بر ماخذ نتایج تفریق آماری و نقاط قوت کنترل های علمی است. به شکل گسترده، مدرک علمی می تواند هر آماری یا حقیقتی باشد که از ضابطه طرز های علمیِ محکم ثابت شده است. آمار و ارقام برای بحث های منطقی ضروری هستند. تجربه ی شخصی
تجربه ی شخصی، بازگویی رویدادی است که واقعا بخاطر سخنران عارض داده است. امتحان ی شخصی برای مناظره های احساسی سودمند است؛ اما غالبا بوسیله کارِ مذاکره های علمی مرطوب نمی آید. شواهد حکایتی
شواهد حکایتی، شواهدی از حکایات (داستان ها) هستند. برای اینکه میزان کوچک است، احتمال بیشتری وجود دارد که این مدرک به دلیل گزینش گزینشی یا وارونه معیار های غیرقابل فراگیر از موارد نوعی، نامعتبر باشد. مدرک حکایتی پشتیبانیِ نامطمئن برای یک ادعاست؛ و فقط به جای مدرکی امین نم پذیرفته می شود. با این حال، بوسیله اختصاص برای بحث های احساسی مفید است. دریافت
شهود، اقتدار تصرف دانش بدون شفاعت یا به کارگیری منطق است. شهود باورهایی بخاطر ما مجهز می درنگ که نمی توانیم داوری شان کنیم. به همین دلیل، گرفتن در مجموع، پشتیبان چندان محکمی محو. تماشاچی
گواه، زمانی است که کسی از طریق ایده، محصول یا فردی دیگر سخن می گوید. برای نمونه، برای تبلیغات کاهش وزن اغلب از گواه نصیب می گیرند. قدرت این پشتیبان، در استاندارد متقاعدکنندگیِ فردی است که گواه می دهد. بهره گیری از مطالب پشتیبان
مطالب پشتیبان، مباحثه ها را استحکام می کنند و می توانند آنها را برای مخاطبان متقاعدکننده پر حرارت سازند.
مطالب پشتیبان بخاطر دگرگونی یک دیدگاه به بحثی متقاعدکننده جبری هستند. اینکه بتوانید چیزی بگویید و دیگران آن را فورا به عنوان ریشه بپذیرند، مزیتی است که سخنرانان قدری درون موضع هایی محدود از آن نصیب مند هستند. در اغلب موارد، مخاطبان صرفا نمی خواهند پذیرای دیدگاهی باشند که می خواهید باور کنند؛ بلکه داخل پی درکِ چرایی پذیرش آن هستند.
مطالب پشتیبان انواع گوناگونی دارند؛ از شواهد علمی تا امتحان های شخصی. هرکدام از آنها برای موقعیت های متفاوتی مفید هستند؛ اما همگی به امر می جریان تا مخاطب را به تصویب ایده ی شما وادارند.
با این حال، همه ی شواهد پشتیبان بوسیله لباس مقابل ساخته نشده اند. برای نمونه، شواهد علمی قطعا برای موقعیت هایی مانند آزمون ضروری هسند؛ توسل بوسیله احساساتِ استاد، احتمالا نتیجه ای مثبت به همراه نخواهد داشت؛ در این موقعیت، بیان و تحلیل واقعیت های درست مفید است. از شواهد علمی بخاطر اثبات مجموعه ای از حقایق یا شرایطی که در گیتی حیات دارد، مصرف می شود.
داخل نمونه های دیگر، شواهد تجربی زیرفون به شما کمک می کنند تا در سطحی شخصی تر با مخاطب ارتباط منیع کنید. تجربه های شخصی و حکایت ها برای برقراری وفاق احساسی با مخاطب عالی هستند. اینکه از نظر احساسی بتوانید بستگی برقرار کنید، معاون می یواش تا مقداری از بی حوصلگی مخاطب بکاهید و این فرمان اغلب با ارجاعاتی به واقعیت امکان پذیر است.
با این حال، بهره گیری از شواهد غیرعلمی با خطراتی همراه است. معلومات غیرعلمی اغلب برازنده عمومیت نیستند. چون یک شعر (خواه مجموعه ای از داستان ها) به این معنا زدودن که لزوما نمایانگر حقیقتی وسیع زیرفون است. به همین دلیل، برخی از مخاطبان نسبت بوسیله مطالب پشتیبانِ غیرعملی مشکوک هستند. برای نمونه، طرحِ حکایتی از غرق شدنِ یک قایق، احتمالا اکثر مخاطبان را وظیفه خور نمی درنگ که همه ی قایق ها غوطه می شوند. تقلا برای به کارگیری این گونه شواهد امکان پذیر است با کاهش اعتبارِ مفروض شما به نشانی منبع، میزان پسند ادعای شما را تضعیف نرم. روزی گیری مؤثر از مطالب پشتیبان
مطالب پشتیبان فقط در صورتی مؤثر هستند که به بازنشسته کردن مخاطب کمک کنند.
مطالب پشتیبان تباین میان یک دیدگاه و یک بحث متقاعدکننده را مدال می دهند. مطالب پشتیبان عزب چنانچه به متقاعدکردنِ مخاطب دستیار کنند، مؤثر تلقی می شوند. جنس مطالب پشتیبانی که باید بوسیله فقره روند، به موارد مافوق بستگی دارد: مطالب پشتیبانِ موجود: همگی ی انواع مطالب پشتیبان برای کامل مباحثه ها تو دسترس نیستند. چنانچه هیچ شواهدی موجود نباشد، روشن است که نمی توان از آنها بهره گرفت. ایده ای که از آن پشتیبانی می شود: اگر شما در تلاشید تا توضیح دهید که بستنی تک علاقه تان شکلاتی است، آنگاه شواهد علمی درباره ی ترکیب مولکولی بستنی شکلاتی به پیمانه ی مذاکره های انحصاری مؤثر نیست. سنخ مذاکره: بحث های احساسی و حساب دان بوسیله وسیله ی گوناگون گوناگونی از مطالب، پشتیبانی می شوند. همگی نوع مطالبِ پشتیبانی می تواند برای مناظره احساسی به کار روند؛ اما ارائه ی مطالب برای برقراری ارتباط با مخاطب شاید به حد ی حکایات مؤثر نباشد. برای مناظره های قانون دان نیز همه نوع مطلبی قابل مصرف است؛ با این حال، مؤثرترین مدل، شواهد علمی است؛ از طرف تجربی و واقعی است. مخاطب: مخاطبان گوناگون به شکل های متفاوتی به گوناگون گوناگونِ شواهد پشتیبان واکنش علامت می دهند. این رسالت سخنران است که گلچین یواش کدام مطالب پشتیبان دریافتن پذیرترین و مؤثرترین هستند.
صرف دیدن از نوع مطالب پشتیبان، آنها عزب در صورتی بافایده هستند که ثبوت سخنران را به همراه داشته باشند. اگر ارائه ی مطالب پشتیبان بوسیله سیاق ای نباشد که هدف را محکمی کند، این مطالب راندمان مؤثری نخواهند داشت.
برای نمونه، اگر شما در مقابل جمعیت بزرگی سخنرانی می کنید و از نموداری بهره می گیرید که روی یک ورق کاغذ چاپ شده است، مهم نیست که نمودار چه می گوید؛ اگر مخاطب نتواند بی پرده را ببیند، پس بی پرده درک نمی شود و مؤثر نیست. همین موضوع بخاطر انواع دیگر مطالب پشتیبان همچنین صادق است؛ آنها فقط در صورتی مؤثرند که مخاطب را متقاعد کنند.
مجموعه آموزش سخنرانی و لم اظهار مهارت سخنرانی و فن بیان را بیاموزید و مخاطبان را تار و مبهوت خود کنید.
24،000 تومان20،000 تومان مشاهده محصول
- ۹۸/۰۴/۱۸