گوگل از توسعه ی برنامه ی دوساله ی آموزش کودکان تو حوزه های امنیت و شهروندی دیجیتال رونمایی کرد. برنامه ای به شهرت Be Internet Awesome که از این به سپس میزبان موضوعات لیست رسانه ای هم خواهد بود. دستور کار ی توسعه ای متاخر بوسیله رخ اختصاصی روی اطلاع اطلاع دادن دروغ و دیگر محتوای مغلوط موجود داخل اینترنت متمرکز خواهد بود.
گوگل ۶ برنامه ی جدید سواد رسانه ای ایفا خواهد کرد که درون جریان حوالی ی تحصیلی، نکات متعددی را به کودکان آموزش می دهد. از میان آن ها می توان نکات کاربردی برای درون امان بودن از حملات فیشینگ، شناسایی ربات ها، اعتبارسنجی اطلاعات، اعتبارسنجی منابع، وقوف داده ها غلط آنلاین، تشخیص آدرس های تقلبی و موارد دیگر اشاره کرد.مقاله های مرتبط:واتساپ بخاطر مبارزه با اطلاعات نادرست فوروارد پیام ها را محدود کردآیا توهم آگاهی در کمین کاربران شبکه های مدنی است؟
کلاس های سواد رسانه ای جدید گوگل (که قطعا فداکار از بزرگ سالان هم باید آن ها را بررسی کنند)، با مشارکت Anne Collier تدوین شدند. کالیر دبیر اجرایی Net Safety Collaborative است. به علاوه Faith Rogow ادیب ی کتابی با موضوع مسوده رسانه ای برای کودکان و غصه بنیان گذار سازمان ملی آموزش لیست رسانه ای نیز در پروژه ی مذکور با گوگل همکاری می کند.
ایمی میکات، مربی و بن گذار سرویس Teachmama در پستی وبلاگی درباره ی پروگرام ی گوگل و مسوده رسانه ای کودکان گفت:ما به ابزارها و منابع مناسب حاجت داریم تا کودکان از حداکثر کاربردهای فناوری بهره برداری کنند. اینک منابع مناسبی در حوزه ی امنیت و شهروندی دیجیتال در وارستگی خانواده ها قرار دارد، اما باید فعالیت های موکد هم در مملکت ی سواد رسانه ای انجام شود. من با مربی های متعددی فقره کردم. اکثر آن ها باور دارند سواد رسانه ای برای شهروندی بهتر و امنیت زندگی دیجیتال، خطیر هستند. البته همه ی ما از شاق وجود داشتن پوشش چنین موضوعاتی اطلاع داریم.
دوره های آموزشی گوگل دربرگیرنده ترکیبی از ابزارهای متنوع می شوند. علاوه کنار آموزش های کاربردی و وعده ای، ابزارهای دیگری هم بوسیله آن ها ارائه می شود. بوسیله عنوان مثال می نبوغ به ترکیبی از فعالیت های یادگیری و موضوعاتی برای شروع گفت وگو و تامل دوروبر منابع آنلاین اشاره کرد.
در مجموع با بررسی کلیات دوره های آموزشی به این نتیجه می رسیم که کمال مطلوب اصلی، شناسایی رسانی درباره ی صحت محتوای آنلاین است. کودکان باید بیاموزند که لزوما همه ی محتوای آنلاین، بی عیب و حقیقت نیست. به علاوه آن ها می آموزند که برخی از آن چه داخل وب سایت ها می بینند با هدف دزدیدن داده ها شخصی یا تا اینکه هویت فعالیت می کند.کودکان باید بیاموزند که همگی ی اطلاعات موجود در اینترنت صحیح نیستند
کودکان در دوره های آموزشی گوگل با مفهوم و عملکرد حمله های فیشینگ آشنا می شوند و نحو های مقابله با آن را همچنین درک می کنند. آن ها پس ازآن احاطه های مخالف فیشینگ را با امتحان های عملی و بحث درباره ی نفوذ های بی عیب دربرابر متون، پست ها، درخواست های دوستی، تصاویر و ایمیل های مشکوک تو اینترنت فرا می گیرند. آموزش های بخش ربات ها محتوی آشنایی با عملکرد هوش تقلبی می شود. شریک کننده ها پس از آشنایی با عملکرد فهمیدن مصنوعی، امتیاز بین مخاطب ربات و انسان را می آموزند.
تو ادامه ی آموزش های سواد رسانه ای به کودکان آموخته می شود که چگونه منبع زیبنده اعتماد را درون فضای آنلاین رک کنند. به علاوه آن ها می توانند علت های منابع را غم درک کنند. تو آخر دانش آموزان لیست رسانه ای متوجه خواهند شد که احاطه و تخصص یک فرد یا منبع تو یک موضوع، بوسیله معنای تخصص و مهارت در همه ی موضوعات نخواهد بود.
در یکی از دوره های آموزشی کودکان سؤال هایی مرتبط با یک موضوع را انتخاب می کنند و داخل اینترنت بوسیله دنبال پاسخ آن می گردند. موضوع مورد دیدن را می توان از وب سایت ها خواه از میان موضوعات داخل متون آزمایشی دریافت کرد. پس از فاحش کردن پاسخ آنلاین هم باید روند تأیید منبع انجام شود. در ادامه دانش آموزان مقایسه ی منابع معتبر با یکدیگر را می آموزند تا درنهایت به مجموعه ای از منابع دست علنی کنند.
داخل قدری از پروگرام ی آموزشی دوره مشهود کردن منابع معتبر می خوانیم:اگر نمی توانید مجموعه ای متنوع از منابع عفیف پبدا کنید که با منبع اولیه هم خوانی داشته باشند، نسب اول قابل اعتماد نخواهد بود.
کودکان می آموزند که چگونه از شواهدی همچون URL فریبنده و بررسی منابع جهت تأیید قدر برای تشخیص مفروضات غلط استفاده کنند. به آن ها آموخته می شود که فدایی افراد توانایی تشخیص منابع معتبر را ندارند و به همین برهان اطلاعات خبط تو سرتاسر اینترنت منتشر می شود.
تو جزء آشنایی با گسترش معلومات غلط می خوانیم:برخی دسته ها و افراد دلبستگی ی یدکی به باورها و اعتقادات خویشتن دارند. آن ها تا اینکه جوهر را کمی تغییر می دهند تا ما با باورهایشان موافق شویم. وقتی اطلاعات تغییریافته به صورت یک داستان حقیقی پخش می شود، پدیده ای به نام مفروضات غلط منتشر خواهد شد.
درون اطراف های آموزشی سواد رسانه ای بوسیله کودکان گفته می شود که فداکار از منابع اطلاعات و اخبار غلط، از نا م هایی مثل بوسیله نام های پا بر جا استفاده می کنند. بوسیله همین دلیل نمره تقلبی بودن آن ها بسیار شاق می شود. به علاوه روش های متعدد وب سایت ها برای جلب توجه کاربران نیز بررسی می شود. بوسیله عنوان شهید رسانه های شارلاتان از عکس های غیرمرتبط با متن استفاده می کنند یا با بوسیله کار بردن عبارت هایی همچون «شوکه کننده» یا «افشاگری» جدیت در جلب توجه هرچه بیشتر دارند.بخش های عمده ی آموزش ازطریق بازی عارض می گیرد
آموزش تشخیص مفروضات غلط به کودکان به دستیار یک بازی اتمام می شود. بازی آنلاین Reality River از بصیرت آموزان می خواهد تا با تشخیص و قضاوت، از یک رودخانه ی خروشان عبور کنند. بازی مذکور بوسیله عنوان اندکی از برنامه ی تحصیلی شهروندی و امنیت دیجتال گوگل توسعه یافت.
مرام بازپسین حوالی ی سواد رسانه ای سواد رسانه، ساختن قاعده وارسی تمامی اخبار و مفروضات آنلاین (و خیر تنها آن هایی که مشکوک هستند) تو کودکان است. گوگل برنامه ی جدید خویشتن را به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و هشت اصطلاح دیگر نمایش می درنگ و خانواده ها و آموزگارها می توانند از برنامه ها استفاده کنند. به علاوه اطراف ها و کارگاه های حضوری متعددی اندوه با همکاری YMCA و National PTA تو شهرهای مفرط جهان برگزار خواهد شد.بیشتر بخوانید:اپل و گوگل، باارزش ترین برندهای جهان در صنعتی اینترنت بی سیمسیستم عامل کروم گوگل از پردازنده های آیس لیک اینتل پشتیبانی نخواهد کردگوگل برای تجسس عملکرد استادیا سایت تست سرعت راه اندازی کردگوگل برنامه ای برای تولید تبلتی متاخر نخواهد داشتGame Builder گوگل، ورزش سازی بدون نیاز به کدنویسی را امکان پذیر می کند
گوگل ۶ برنامه ی جدید سواد رسانه ای ایفا خواهد کرد که درون جریان حوالی ی تحصیلی، نکات متعددی را به کودکان آموزش می دهد. از میان آن ها می توان نکات کاربردی برای درون امان بودن از حملات فیشینگ، شناسایی ربات ها، اعتبارسنجی اطلاعات، اعتبارسنجی منابع، وقوف داده ها غلط آنلاین، تشخیص آدرس های تقلبی و موارد دیگر اشاره کرد.مقاله های مرتبط:واتساپ بخاطر مبارزه با اطلاعات نادرست فوروارد پیام ها را محدود کردآیا توهم آگاهی در کمین کاربران شبکه های مدنی است؟
کلاس های سواد رسانه ای جدید گوگل (که قطعا فداکار از بزرگ سالان هم باید آن ها را بررسی کنند)، با مشارکت Anne Collier تدوین شدند. کالیر دبیر اجرایی Net Safety Collaborative است. به علاوه Faith Rogow ادیب ی کتابی با موضوع مسوده رسانه ای برای کودکان و غصه بنیان گذار سازمان ملی آموزش لیست رسانه ای نیز در پروژه ی مذکور با گوگل همکاری می کند.
ایمی میکات، مربی و بن گذار سرویس Teachmama در پستی وبلاگی درباره ی پروگرام ی گوگل و مسوده رسانه ای کودکان گفت:ما به ابزارها و منابع مناسب حاجت داریم تا کودکان از حداکثر کاربردهای فناوری بهره برداری کنند. اینک منابع مناسبی در حوزه ی امنیت و شهروندی دیجیتال در وارستگی خانواده ها قرار دارد، اما باید فعالیت های موکد هم در مملکت ی سواد رسانه ای انجام شود. من با مربی های متعددی فقره کردم. اکثر آن ها باور دارند سواد رسانه ای برای شهروندی بهتر و امنیت زندگی دیجیتال، خطیر هستند. البته همه ی ما از شاق وجود داشتن پوشش چنین موضوعاتی اطلاع داریم.
دوره های آموزشی گوگل دربرگیرنده ترکیبی از ابزارهای متنوع می شوند. علاوه کنار آموزش های کاربردی و وعده ای، ابزارهای دیگری هم بوسیله آن ها ارائه می شود. بوسیله عنوان مثال می نبوغ به ترکیبی از فعالیت های یادگیری و موضوعاتی برای شروع گفت وگو و تامل دوروبر منابع آنلاین اشاره کرد.
در مجموع با بررسی کلیات دوره های آموزشی به این نتیجه می رسیم که کمال مطلوب اصلی، شناسایی رسانی درباره ی صحت محتوای آنلاین است. کودکان باید بیاموزند که لزوما همه ی محتوای آنلاین، بی عیب و حقیقت نیست. به علاوه آن ها می آموزند که برخی از آن چه داخل وب سایت ها می بینند با هدف دزدیدن داده ها شخصی یا تا اینکه هویت فعالیت می کند.کودکان باید بیاموزند که همگی ی اطلاعات موجود در اینترنت صحیح نیستند
کودکان در دوره های آموزشی گوگل با مفهوم و عملکرد حمله های فیشینگ آشنا می شوند و نحو های مقابله با آن را همچنین درک می کنند. آن ها پس ازآن احاطه های مخالف فیشینگ را با امتحان های عملی و بحث درباره ی نفوذ های بی عیب دربرابر متون، پست ها، درخواست های دوستی، تصاویر و ایمیل های مشکوک تو اینترنت فرا می گیرند. آموزش های بخش ربات ها محتوی آشنایی با عملکرد هوش تقلبی می شود. شریک کننده ها پس از آشنایی با عملکرد فهمیدن مصنوعی، امتیاز بین مخاطب ربات و انسان را می آموزند.
تو ادامه ی آموزش های سواد رسانه ای به کودکان آموخته می شود که چگونه منبع زیبنده اعتماد را درون فضای آنلاین رک کنند. به علاوه آن ها می توانند علت های منابع را غم درک کنند. تو آخر دانش آموزان لیست رسانه ای متوجه خواهند شد که احاطه و تخصص یک فرد یا منبع تو یک موضوع، بوسیله معنای تخصص و مهارت در همه ی موضوعات نخواهد بود.
در یکی از دوره های آموزشی کودکان سؤال هایی مرتبط با یک موضوع را انتخاب می کنند و داخل اینترنت بوسیله دنبال پاسخ آن می گردند. موضوع مورد دیدن را می توان از وب سایت ها خواه از میان موضوعات داخل متون آزمایشی دریافت کرد. پس از فاحش کردن پاسخ آنلاین هم باید روند تأیید منبع انجام شود. در ادامه دانش آموزان مقایسه ی منابع معتبر با یکدیگر را می آموزند تا درنهایت به مجموعه ای از منابع دست علنی کنند.
داخل قدری از پروگرام ی آموزشی دوره مشهود کردن منابع معتبر می خوانیم:اگر نمی توانید مجموعه ای متنوع از منابع عفیف پبدا کنید که با منبع اولیه هم خوانی داشته باشند، نسب اول قابل اعتماد نخواهد بود.
کودکان می آموزند که چگونه از شواهدی همچون URL فریبنده و بررسی منابع جهت تأیید قدر برای تشخیص مفروضات غلط استفاده کنند. به آن ها آموخته می شود که فدایی افراد توانایی تشخیص منابع معتبر را ندارند و به همین برهان اطلاعات خبط تو سرتاسر اینترنت منتشر می شود.
تو جزء آشنایی با گسترش معلومات غلط می خوانیم:برخی دسته ها و افراد دلبستگی ی یدکی به باورها و اعتقادات خویشتن دارند. آن ها تا اینکه جوهر را کمی تغییر می دهند تا ما با باورهایشان موافق شویم. وقتی اطلاعات تغییریافته به صورت یک داستان حقیقی پخش می شود، پدیده ای به نام مفروضات غلط منتشر خواهد شد.
درون اطراف های آموزشی سواد رسانه ای بوسیله کودکان گفته می شود که فداکار از منابع اطلاعات و اخبار غلط، از نا م هایی مثل بوسیله نام های پا بر جا استفاده می کنند. بوسیله همین دلیل نمره تقلبی بودن آن ها بسیار شاق می شود. به علاوه روش های متعدد وب سایت ها برای جلب توجه کاربران نیز بررسی می شود. بوسیله عنوان شهید رسانه های شارلاتان از عکس های غیرمرتبط با متن استفاده می کنند یا با بوسیله کار بردن عبارت هایی همچون «شوکه کننده» یا «افشاگری» جدیت در جلب توجه هرچه بیشتر دارند.بخش های عمده ی آموزش ازطریق بازی عارض می گیرد
آموزش تشخیص مفروضات غلط به کودکان به دستیار یک بازی اتمام می شود. بازی آنلاین Reality River از بصیرت آموزان می خواهد تا با تشخیص و قضاوت، از یک رودخانه ی خروشان عبور کنند. بازی مذکور بوسیله عنوان اندکی از برنامه ی تحصیلی شهروندی و امنیت دیجتال گوگل توسعه یافت.
مرام بازپسین حوالی ی سواد رسانه ای سواد رسانه، ساختن قاعده وارسی تمامی اخبار و مفروضات آنلاین (و خیر تنها آن هایی که مشکوک هستند) تو کودکان است. گوگل برنامه ی جدید خویشتن را به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و هشت اصطلاح دیگر نمایش می درنگ و خانواده ها و آموزگارها می توانند از برنامه ها استفاده کنند. به علاوه اطراف ها و کارگاه های حضوری متعددی اندوه با همکاری YMCA و National PTA تو شهرهای مفرط جهان برگزار خواهد شد.بیشتر بخوانید:اپل و گوگل، باارزش ترین برندهای جهان در صنعتی اینترنت بی سیمسیستم عامل کروم گوگل از پردازنده های آیس لیک اینتل پشتیبانی نخواهد کردگوگل برای تجسس عملکرد استادیا سایت تست سرعت راه اندازی کردگوگل برنامه ای برای تولید تبلتی متاخر نخواهد داشتGame Builder گوگل، ورزش سازی بدون نیاز به کدنویسی را امکان پذیر می کند
- ۹۸/۰۴/۰۵